PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    ik mag zo weer naar mn follikels kijken ;)
    ben benieuwd of ik dit weekend moet terugkomen, of dat ze wat anders bedenken (ze willen zooooo graag altijd het weekend ontwijken..) niet dat ze er zelf last van hebben, want dan krijg ik een gynaecoloog ipv fertiliteitsteamechoscopiste..
    en daarna bij schoonmoeder aan de gang met de naaimachine!

tot vanavond ofzo :)

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Succes met de punctie Lets!

Die was vandaag toch?

3. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Deal! ;)

@Lets: Heel veel succes vandaag

@Kitty: Ik duim voor een mooi ei :)

Ik moet zo naar de tandars m'n verstandskies eruit laten halen. Ik zie er als een berg tegenop, bah :(

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    He bah... lijkt me echt heeeeel k*t Troela

Ik heb ze nog niet eens hihihi!! ;p

5. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Weer terug van de tandarts. Wat een gedoe zeg :x Stomme kies wilde er niet uit. Dus hij moest eerst in stukken geboord worden. Na een hele hoop getrek geduw en gewrik was ie er dan eindelijk uit. Ben er nog helemaal bibberig van...

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames, ben weer thuis. Helaas weer niet zoveel eitjes, 6 eicellen dit keer, de vorige keer waren het er dus 5. Valt tegen...nu weer flink duimen voor morgen want dan horen we hoeveel bevruchtingen er zijn.l

7. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Is alweer eentje meer dan de vorige keer. Hopelijk wel meer bevruchtingen. Ik duim hier op de achtergrond hard mee hoor!!

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik duim flink voor je Lets! XXXX Succes met afwachten.. Lijkt me killing

9. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Ja balen het dat het elke keer tegen valt.. leuk dat je met me mee doet deze ronde ;)! Hopen op geluk! Jij begint morgen?

10. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Oh Lets :( hopelijk kunnen ze deze keer meer bevruchtingen maken!

Hier was de grootste vandaag 12mm, dus weer gekrompen :(
    Wel nogsteeds veel follikels aanwezig 9mm tot 12...
    Morgen mag ik weer.. ;) vermoedelijk zondag en maandag dan ook weer

Ze dacht heel even me met ovulatietesten naar huis te sturen, maar toen ik zei dat ik al een week moet wachten bij 17mm, ik 0,0 vertrouwen heb om bij 12mm al te gaan testen tot positief

11. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees nog steeds af en toe mee. Blijf nieuwsgierig hoe het jullie vergaat, jullie reageren over het algemeen veel sneller op de vragen. Dus blijf ik vooral meelezen...

Drukke periode bij de koektrommel op het wachtbankje! Spannend allemaal. Lets Spannend, dat ze 6 eitjes hebben weggehaald. Hopelijk lukt het om ze te bevruchten. Zodat je naast terugplaatsing ook nog enkele overhoud. Wel zenuwslopend traject! Hopelijk krijgt deze poging een succesvolle afloop!

TroelaDat tandarts verhaal klinkt heeel naar! Hopelijk valt pijn achteraf mee.... Succes!
    KnutselkittyHopelijk was er wat moois te zien op echo!
    Daantjuh Hoe is het verder met jou? Zag pas ook al je berichtje in andere forum, aardig dat je zo meeleeft en andere steunt en helpt! Je komt in elk geval erg sterk over... Hoop snel ook voor jou duidelijkheid over verdere proces en dan een mooi succesverhaal!

Nieuwe meiden Wat veel nieuwe meesschrijvers, gezellig! Voor jullie natuurlijk wel balen als je in dit traject bent beland. Gelukkig heeft dit forum een positieve sfeer. In elk geval veel succes met jullie traject! Hopelijk komt jullie wens snel uit.

me Over mij eigenlijk niet veel te vertellen, inmiddels alweer 16 weken onderweg. Ik en de kleine groeien goed. Nu weer aan het wachten op volgende bezoekje in zks. Het blijft vreemd om hetzelfde ziekenhuis en wachtkamer te blijven bezoeken, omdat je weet dat het gemixte wachtkamer is voor fertiliteit en zwangerschap.

12. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    knutselkitty je was voor me voor, balen zeg die echo-uitslag. Zit je nog aan de clomid? Goed dat je in elk geval op je strepen heb gestaan qua controles! Hopelijk snel een mooi groot ei!

13. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Balen zeg Kitty, hopelijk morgen beter nieuws..

Dank je wel Klets.. Super lief van je. 16 weken alweer, wat vliegt de tijd. Bijna de 20 wkn ! Wil je weten wat het wordt?

Hier gaat het wel ok. Bloed verlies lijkt zo goed als gestopt. Kunnen we eindelijk weer van bil komend weekend ;)

We gaan saampjes naar Parijs. Even lekker genieten van elkaar. Een miskraam is heftig, maar zeker niet het einde van de wereld. Al heeft het soms wel even zo gevoeld. Ik voel mezelf eigenlijk ook best sterk en positief. Ook niet verwacht hoor, maar ik heb heel sterk het gevoel dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt.

14. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Balen zeg! Hopelijk morgen beter nieuws. Goed dat je je niet zomaar naar huis laat sturen met ovulatietesten.

15. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    daantjuh Knap om zo positief naar de toekomst te kijken en fijn dat je daarin ook jezelf positief verrast! Heerlijk dat bloeden gestopt is. Parijs, dat is een goed vooruitzicht en een hele mooie plek om van elkaar te gaan genieten 😉 veel plezier, geniet ervan samen!

Ja, de weken schieten zeker op, 20 weken is echo gepland, we hopen wel dat we daarna weten wat het wordt. Wel weer spannend en leuk!

16. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    [QUOTE]
    TroelaDat tandarts verhaal klinkt heeel naar! Hopelijk valt pijn achteraf mee.... Succes!

[/QUOTE]

Dank je Klets. De pijn is echt verschrikkelijk. Slik wel pijnstilling maar lijkt weinig te doen. Voel me zwaar ellendig. Hopelijk gaat het morgen iets beter.
    Maar 16 weken alweer, gaat echt hard. Leuk! :D

17. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL

Ik duim me rot voor je Lets!! Hopen op goed nieuws morgen!

@Troela: ik krijg al pijn als ik je verhaal lees!

@Daantjuh: veel plezier in Parijs!! Lots of love and ....

Hier nog steeds ongerust. Laatste dagen paar keer wat rozige afscheiding/bloedverlies. Ook bijna constant een soort druk op mij onderbuik. De laatste 2 dagen ook steeds hoofdpijn, misschien wel gewoon van de spanning. Verder iets last van mijn borsten en verder weinig echte duidelijke symptomen nog.
    Vandaag niet getest. Misschien morgen weer maar ga proberen vol te houden tot zondag..

Had de huisarts geprobeerd te bellen voor een bloedtest maar die waren niet meer bereikbaar.
    Als ik zondag nog positief test dan ga ik maandag bellen..

Fingers crosses dat het plakbeebje blijft plakken dus!

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Spannend Lets!! Hoop dat je een goede uitslag krijgt morgen! Ik duim voor je!

Oh Troela! Vreselijk, die verstandskiezen! Ik heb ze er allemaal uit, wat een ellende :)

Meisjeje, roze verlies en buikpijn wil niet zeggen dat het negatief is hoor! Ik duim voor je dat dit goed gaat aflopen :)

Ik zit vandaag op dag 8 van Provera. Moet zeggen dat ik het wel spannend vind om met Clomid te starten!

19. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx dames, jullie zijn lief!!
    Hoop nu maar op goede bevruchtingen...en 6 is mijn lievelingsgetal dus hoop maar dat dat een goed teken is;)

Aargh verstandskiezen blegh...ga net zo lief in de stoel vd gynaecoloog liggen wat dat betreft...niet om de reden maar bij wijze van!! Beterschap!!

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meisjeje hoop dat je snel meer weet, onzekerheid is vreselijk!

Deel Deze Pagina