PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Oke dus het hoeft niet perse te betekenen dat er sprake is van overstimulatie. Nee de gyn heeft er niets over gezegd.

@Wevin nogmaals van harte. Het is nu officieel yeey

@Visie heb je nog getest?

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wevin, nu is ie duidelijk!

Truelove, ik zou echt even wachten! Zie mijn kruidvattest in mijn album, ik zag ook zoiets en bij mij was ie toen niet positief, gewoon nog even wachten is echt het duidelijkst!

Benthe, het spuiten valt echt mee. Jammer dat jij geen gonal krijgt, die is veel makkelijk dan menopur. (Ik had ze beiden op een dag voor de icsi) menopur moet je mengen, stelt ook niet veel voor hoor. Ik was ook als de dood voor naalden maar het valt echt mee!! (Ja dat zeiden ze toen tegen mij ook;)) succes meid!
    En als het met zes iui ook niet lukt, ga je waarsch sowieso wel naar de ivf of icsi, gekkenwerk anders om daar mee door te gaan. Maar hopelijk is dat niet het geval, eerst eens de spuiten proberen, dat heeft voor velen al goed geholpen!

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Nee.. is mijn geval was het dus een super goede eisprong :D

Ik hoop voor jou ook! X

4. Annemiek89

Annemiek89 Actief lid

27 sep 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    Nou, zal binnenkort wel weer aan de clomid mogen.. zo blij als ik was met de test, zo heftig is dit weekend geweest :'-(
    af en aan bloedverlies, zo dadelijk een echo om te kijken of het vruchtje r nog zit.
    Ga zelf uit van een miskraam, is pas de 5e op rij sinds we ukje hebben..... vind het wel tijd worden voor een genetisch onderzoek oid, straks maar eens bespreken. (het gaat steeds mis tussen week 5 & 7.. voor mijn gevoel iets met 't hartje wat niet goed is aangelegd ofzo...)

5. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Sterkte meid.

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Oooh Annemiek :( hopelijk is het vals alarm voor je, zou toch wel weer een flinke domper zijn als t fout is gegaan! :(

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Pfffff nee he... :( super K U T voor je.. :(

*heeft het niet te maken met aanmaak progesteron. Ik krijg ter ondersteuning progesteron bolletjes. Utrogestan.
    Vraag het eens aan de arts.

Pfff ik vind het super erg voor je en hopelijk is het vals alarm :(

8. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Thanks leen en daan!
    Doet me toch weer goed om te horen dat t bij spuiten bij jullie iig reulteerde in iets!
    Menopur moet ik nog mengen las ik.(geen idee verder hoe of wat maar heb n potje met vloeistof en n potje met n soort poederpil :p ) En dan heb ik ovitrelle die ik in de koeling moet bewaren voor wanneer ze met echo zien dat t ei goed is....
    Zou 75 IE gelijk aanslaan? Of is ziets wat dat betreft niet te vergelijken met
    clomid?

@junyor: beleid vant z'huis +ik krijg maar 6 pogingen vergoed.
    De gyn vond dat ik eerst spuiten moest proberen want als daar bms goed bin is mag dat 6 pogingen en dan iui 6x = 12. Das 2x zoveel pogingen als wanneerwe spuiten niet zouden proberen en gelijk iui zouden doen.

Nu alleen bang dat menopur bv niet aan gaat slaan...pff.
    En ik heb n naaldenfobie :p
    Maar ik krijg nog prikinstructies :p

9. Benthe1986

Oh en aan de prikdames: hadden jullie met prikken last van je buik (athans daar zet je de spuit toch??)
    En verder bijwerkingen?

Annemiek toch; das wel erg snel uit de blije roes getrokken... :(
    En nu? Weet je al wat meer?

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Tja.. Of het aanslaat ga je merken bij je FM's. Maar je kan altijd ophogen. En je blijft doorspuiten totdat je een ei hebt.
    Dat is gewoon afwachten en verschilt ook bij iedereen.

Ik heb geen bijwerkingen gehad van het spuiten. Maar ik spuit gonal en geen menopur.

Ik zet de spuitjes altijd rondom mn navel. Ene dag links en de andere dag rechts. Ik heb er geen last van gehad. Soms een heeeeel klein punt bloedinkje.

Wees niet bang dat het niet aanslaat. Komt echt bijna niet voor.
    En de naaldjes zijn zo dun! Komt echt wel goed.

11. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Annemiek jeejte wat heftig. We duimen voor je dat het vals alarm is en dat je vruchtje het goed doet. Virtuele knuffel meissie

12. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annemiek, wat heftig!!! Heel veel sterkte!
    Aimee, enjoy!
    Benthe, ik begrijp dat je baalt, natuurlijk niet wat je wilde horen. Maar met spuiten komt het vast goed.
    Wevin, wouwww geen twijfel meer mogelijk, gefeliciteerd!!! Wiehoee

About me, ik zit op cyclus dag 30, nog steeds niet ongesteld. Ik wil morgenochtend de clear blue digital doen maar ben heel bang dat m'n waardes nog te laag zijn. Niet meer getest in de tussentijd.. Heb wel een afspraak gemaakt in het ziekenhuis, tis er steeds zo druk. Dacht ik kan hem altijd weer afZeggen en wil echt niet langer wachten dan nodig. Staat voor vrijdag 5 juli

13. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    @Benthe, wat Daantjuh zegt.
    Ik moest de spuiten ook mengen. De ronde dat het raak was heb ik lang moeten doorspuiten. Waren veel kleine eitjes, maar geen zette door. Ophogen durfden ze niet want er was dan kans dat ze allemaal doorschoten. Maar dat is het voordeel van spuiten. Doorgaan tot er iets gebeurd :)

Soms een kleine bloeduitstorting wat een blauwe plek werd. De ene dag links en de andere dag rechts spuiten.
    Verder geen bijwerkingen. Een verademing voor mij vergeleken met Clomid. Daar werd ik knettergek van (opvliegers etc).

14. Benthe1986

Zouden de verschillende spuitmiddelen zo van elkaar verschillen..?
    En wat betreft je huid daan? Ik heb zelf wel last van pukkeltjes op mn kin vornamelijk als mn pco opspeeld maar met clomid al minder. Hoe is dat met apuiten?

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik heb nu echt een stralende huid..

Maar goed.. Sowieso nooit echt pukkels gehad. Na pilstop wel iets vetter. Maar niet echt pukkels ofzo.

16. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wauw, even een weekje wat minder online geweest vanwege bruiloft vriendin en zaken rond de ziekte van mijn vader, en jeetje wat ik heb allemaal gemist!

Wevin en Vissie gefeliciteerd! Super gaaf! Jullie zijn een voorbeeld voor velen!

Annemiek: sterkte! ik hoop dat het allemaal goed zit..:(

Truelove: succes met testen en wachten. Die onzekerheid, pff vreselijk!

Wij hebben vandaag goed nieuws gehad, er zijn geen uitzaaiingen gevonden bij mijn vader, we gaan het straks vieren met taart!
    En morgen beginnen met de pilletjes om de menstruatie op te wekken! Oh oh wat spannend!:D
    Maar ik zie het weer zitten, kom maar op!

17. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Catmommy, wat een goed nieuws!

18. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Dat is minder dat het zh zo'n strak beleid heeft.
    Bij mij loopt IUI en OI door elkaar. ivm het ploegendienstrooster van mijn vriend. Mijn verzekeraar Ditzo heeft geen beperkingen op het aantal IUI pogingen.

Met mijn ex heb ik ook alleen OI gedaan. Nu ik ruim een jaar met mijn huidige vriend aan het proberen ben hebben wij 3 maanden geleden gekozen voor IUI om zo onze kans te vergroten.

Spuiten valt echt mee, het is een klein naaldje wat iets dikker is al je haar. Ik heb uitgebreide prikles gehad. Moest oefenen op en balletje. Spuiten werkt vaak beter al pillen :D Omdat je stapsgewijs kunt verhogen. En geloof me heel langzaam verleg je je grenzen.. Dus komt vast goed wat spuiten betreft

19. Annemiek89

Annemiek89 Actief lid

27 sep 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    Echo liet niks zien, ja.. een veel te dun slijmvlies van nauwelijks 6 mm. een verdikte ader, die aantoont dat je zwanger bent (?) en omdat 'ie verder leeg is, maar ik inmiddels bloed als een rund is de gyn bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. op de echo niks gespot, maar toch een bloedonderzoek.
    Pijnstillers mee voor de pijn (duh) en meteen provera voor ronde 2.
    Ik durf stiekem steeds minder, bang dat die 2e er nooit komen gaat.
    Zit er emotioneel weer ff goed doorheen, **** mn werk.. heb me ziekgemeld.
    Over 3 maanden mag ik -mits ik niet zwanger raak tussendoor- een stollingsonderzoek doen, genetisch onderzoek doen ze niet aan.. want dat schijnt duur te zijn, en de uitkomst verandert vaak niks aan het blijven proberen van toekomstige ouders.

sorry, lang stukje over mezelf.. moest het ff kwijt.

20. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Wat een rot nieuws Annemiek. Heel veel sterkte meid.
    Wel fijn dat ze een extra bloedonderzoek doen.

Dikke knuf.

Deel Deze Pagina