Annemiek, heel veel sterkte en een dikke knuffel! Pff heftig zeg! Goed nieuws geen uitzaaiingen bij je vader., fijn om te horen! Benthe, menopur is niet zo moeilijk. Je breekt de ampul met vloeistof, en met die grote naald (die hoeft NIET in de buik!!) zuig je de vloeistof op. Die spuit je dan weer in het potje met de poeder, eerst blauwe dopje eraf halen. Als het zich gemengd heeft zuig je het weer op en dan verwissel je de grote naald voor die hele kleine dunne naald. En die zet je dan in je buik. Eerste keer doodeng, en daarna denk je, ow was dat alles? Ik had aan het einde van mijn traject behoorlijk wat blauwe plekken, maar ik spoot veel meer dan jij en twee of drie keer per dag. Meen wel dat ik van menopur minder blauwe plekken kreeg dan van gonal, dus dat is weer een voordeel voor je!
Wanneer hoor je trouwens dan meer over het stollingsonderzoek? Waar kijken ze eigenlijk dan na? ach! kan me ook voorstellen dat je daar je hoofd nu niet na hebt. Nogmaals heeel heel veel sterkte
Veel sterkte annemiek! En catmommy geniet van je taart goed zeg! Ff nog een vraagje..mag je gewoon seks hebben tijdens 1e x duphaston /clomid? Zit nu op dag 4 van duphaston en dan vanaf mijn 2e menstruatiedag bloed laten nemen en dan vanaf dag 3 moet ik beginnen met chlomid. En na dag 12 een echo maar mag ik gewoon seks hebben? Of beter veilig tot ik weer bij gyne ben geweest? Ik ben het helemaal vergeten te vragen..was nogal overdonderd, t was me eerste x bij een gyne En als ik bel krijg ik de telefoniste ipv assistente en om t daar aan te vragen heeft geen zin denk ik Xx
Thanks lets! Ik heb voorlopig maar 1 spuit per dag en pas voor de volgende ronde,ovuleer nu nog van de clomid maar ze verwachten niet dat ik er zwange mee kan worden bms was niet goed. Blijf t nog wel proberen voor nu en anders menopur. Wanneer zouden deze gezet moeten worden? Sochtends of savonds... @ annemiek: omg wat *** succeset de provera en voorzichtig maar op naar se volgende ronde?
Jeetje, weer veel gepost zeg! Wevin, mooie test meid gefeliciteerd nogmaals! Annemiek, nee!! Wat kut zou dat zijn! Ik duim voor je dat het goed zit!! Catmommy, wat fijn van je vader! Dat is zeker wel een taartje waard Hier morgen de eerste fm bij 150mg Clomid! Ik ben benieuwd. Ga er vanuit dat er nog niks te zien is eigenlijk.
@vissie: ben benieuwd naar je digitale morgen ! @catmommy: wat een super goed nieuws!! Daar mag idd wel een taartje op worden gegeten @annemiek: wat een ... Bericht! Wanneer krijg je uitslag van bloedonderzoek? Even goed dat je je heb ziek gemeld denk aan jezelf! @elles: succes morgen
Ik zou de uitslag vanmiddag rond half 5 krijgen.. natuurlijk belt ze net om kwart vóór 5 als ik mijn dochter ophaal bij de gastouder, en het telefoontje nét mis. niet terug te bellen, en ze is er donderdag pas weer sprak ze in. het zal wel meevallen als het kan wachen tot donderdag. Ik denk dat we even een pauze inlassen met zwanger worden.... ik kan pas 3 maanden ná een laatste zwangerschap dat stollingsonderzoek laten doen (ik weet nog niet wat dat precies inhoud) en we hebben al zo'n drukke zomer vol bruiloften, vrijgezellenfeesten en andere verplichtingen.. misschien maar even aan de pil, is nog goed voor de PCOS ook geloof ik. dan weet ik in ieder geval zeker dat ik in sept dat onderzoek kan doen. donderdag maar even overleggen, ik ben helemaal op momenteel. we wachten al zo lang, dan kunnen die 3 maanden er ook nog wel bij, en kan ik tenminste "zorgeloos" genieten op dé dag van mijn zusje etc.
Elles, ik duim voor je hoor vandaag Annemiek, ik vind het knap hoe je ermee omgaat! About me, vriendlief heeft de verkeerde test gekocht, dus deze maar weer gedaan. Hij loopt volgens mij mooi op. Morgenochtend maar de digital. Nog steeds niet ongesteld, zit nu op cyclusdag 31
Visie gefeliciteerd! Het loopt indd mooi op. Deze is vrij duidelijk Catmommy super goed nieuws! xElles succes vandaag Annemiek heftig meis heel veel sterkte toegewenst.
Catmommy, Wat een fijn nieuws van je vader. xElles, succes vandaag. Hoop voor je dat er een mooi beginnend ei is te zien. Vissie, je test loopt idd mooi op. Voorzichtig gefeliciteerd!! Annemiek, volg je gevoel meid. Laat je nog weten wat de arts heeft gezegd? Aan het einde van de ochtend hebben we eindelijk IUI 1!!!
Succes junyor! Annemiek, ze houden t wel weer spannend voor je, terwijl je nu natuurlijk gewoon duidelijkheid wil hebben! Fijn nieuws van je vader catmommy! Mooi testje weer vissie