PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat jammer truelove...Dikke knuffel!

2. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Ik schuif bij de rest van de dames aan die op het wachtbankje zitten:).

IUI ging goed.
    Prima score wat semen betreft. 14 miljoen zwemmers en een score van 82%. Dus wij zijn helemaal blij. Mijn vriend heeft zelf het zaad in gespoten:D Toch nog een klein beetje het gevoel dat hij het zelf heeft gedaan. IUI voel je echt niets van. Verpleegkundige vertelde wel dat ik wat last kon krijgen van kramp vanmiddag, dit is een reactie van je baarmoeder op het hormoon wat ze aan de semen hebben toegevoegd voor de IUI. 27 juni mag ik testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.

3. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Wat een super nieuws!! Ik duim voor je! Op naar de 27ste :)

4. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truelove, dat is jammer.. Volgende keer weer een kans! Alvast heel veel succes

Junyor, wat tof dat je vriend dat mocht doen! Lekker klinisch maar het doel heiligt de middelen. Ik duim voor je!

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    grrr balen truelove :(

@ Junyor.. wow he! Spannend!! welkom op het wachtbankje!

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Spannend Junyor! Hoe voel je je??

MEIDENN!!! Ik heb gewoon 2 eitjes :D 1 van 13,4 en 1 van 13,6 :D en dat op dag 10 al!
    Er zat nog een derde, maar die was iets kleiner.. 11,8.
    Echt, ik kon wel janken daar hahah! Loop ook de hele ochtend al met een grote smile rond :D Zo blij! Ik weet, we zijn er nog niet.. maar het doet in ieder geval iets :)
    Vrijdag terug voor nieuwe echo en samenlevingstest.

7. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Wat super van je eitjes!!!

Ik voel me prima hoor. Begin iets last te krijgen van ovulatiepijn:D
    Hoop dat mijn ei eerder gaat dan 3.00 vannacht....

8. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow elles! Eindelijk! Ben heel blij voor je!

9. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ach wat rottig Truelove..... Nu misschien de volgende keer niet meer voor je NOD testen? Houd het vol he!

En verder dus allemaal goed nieuws hier. Super hoor! Ik hoop dat het voor jullie snel raak is!

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    goed nieuws Elles!:D Kan me voorstellen dat je blij bent! Eindelijk een reactie!

Ach Junyor! Gewoon vanaaf alsnog een keertje actie met je vent ;)

11. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Wat fijn Junyor! :D ik duim voor je voor de 27ste :)

xElles, Yay! ik snap dat je een smile hebt, dat mag ook wel, dit is een goede vooruitgang :) ik duim dat deze eerste keer follikels ook gelijk perfect zijn voor je :)

12. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Elles!! Super nieuws, dat is een mooi begin! Wanneer is de volgende meting?

Knutselkitty; klopt jou banner wel?? hoe is het met de duizeligheid?

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Meiden weten jullie dit: de eerste ronde was ik voor de eisprong intensief aan het sporten.. Die ronde kreeg ik een positieve ovulatietest op dag 14.. Na mijn eisprong heb ik toen niet meer gesport omdat ik dat niet fijn vond als ik misschien zwanger kon zijn..
    Tweede ronde heb ik helemaal niet gesport en had ik pas op dag 17 een positieve ovulatietest..

Zal mijn late ei te maken kunnen hebben met het niet sporten en dus een beetje aankomen?

Had vanmiddag even een flinke dip en toen dacht ik hier dus aan! Ben gelijk weer gaan sporten.. Hopen dat het me toch weer gaat helpen!!!
    Kan af en toe wel janken en heb nu al een idee dat me lichaam me in de steek gaat laten.. Ook zie ik mezelf momenteel erg negatief door het niet sporten(voel me dik enZ) baal hier erg van en hoop dat het sporten me dus weer oppept..

En ik weet dat we nu pas weer in de tweede ronde zitten.. Maar vergeet niet dat ik dus al meer als 7 jaar bezig ben met mijn pcos.. Ivm andere kindjes..

14. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Mijn banner klopt gewoon ja, het is iets meer als 4 weken geleden dat ik een menstruatie had. helaas was op dag 20 nogsteeds geen follikel groter dan 11mm, dus zijn ze opgehouden met metingen.
    Ik heb provera meegekregen, ik mag ermee starten wanneer ik wil, en bij dag 1 menstruatie weer ziekenhuis bellen. de reden dat ik nog niet met de provera gestart ben, is omdat ik volgende week op vakantie ga, en t zou zo onhandig zijn om op dag 3 ergens ver weg te zijn ;)

de duizeligheid is met drop, verkoeling, water met zout redelijk onder controle te houden. lage bloeddruk ftw

15. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truelove,je doet wat ik ook deed. Zoeken naar mogelijke oorzaken. En het antwoord zul je nooit krijgen. Ik denk echt niet dat sporten verschil maakt, zou wel heel makkelijk zijn.

Jij hebt het geluk dat je al twee kindjes hebt, verdriet kun je niet meten, maar jij hebt niet meer de angst die de meeste van ons wel hebben om kinderloos te blijven.

Dit is pas je tweede kans en jouw lijf heeft al bewezen dat je kinderen kunt krijgen. Je zult gewoon geduld moeten hebben. Hoe veel mensen worden zo snel zwanger? En ik denk dat al die testen je geen goed doen, je gooit jezelf onnodig in die emotionele achtbaan. Het heeft ook nog eens geen zin om zo vroeg te testen, dat zie je maar weer.

Dus, uithuilen en doorgaan. Dat doen we allemaal..

16. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik ben het wel een beetje met vissie eens.

En het is niet lullig bedoelt, maar je hebt indd al 2 prachtige kindjes, maar de meeste hier staan nog met lege handen.
    Dat maakt je teleurstelling niet minder erg, maar voor vele hier iets lastiger te begrijpen.

Ga indd lekker sporten. Sporten is altijd goed. Ook als je zwanger bent. Je hebt sowieso een eisprong gehad. Daar gaat het tenslotte om. Dan hebben we weer net zo veel kans als ieder ander.
    Het komt echt wel goed. Wat je zegt.. je zit pas in de 2de ronde.

En nogmaals ik bedoel het niet lullig. Kop op en schouders eronder.

Het word een mooie zomer en geniet van je mannetjes. En op naar de volgende ronde. XXX

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dank jullie :) jullie zijn lief!
    Vrijdag moeten we weer terug. Ook voor samenlevingstest.
    Ben heel benieuwd!

TrueLove, het is ook niet niks.. En het is echt niet allemaal minder erg omdat je al 2 kindjes hebt.. Wel denk ik dat je jezelf helemaal gek maakt met al die testen. Ook denk ik echt niet dat het niet sporten er voor gezorgd heeft dat je eisprong later is gekomen.
    Probeer het een beetje 'los' te laten en ook te genieten van andere dingen.

18. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Elles; goed nieuws! Samenlevingtest stelt niets voor. Beetje akelig miss die eendenbek maar ook dat went (helaas)

Truelove; jammer maar t was nog maar de 2e ronde nu. Voor sommigen van onze is t de zoveelste al en staan nog met lege handen..

Zelf moet ik nu wachten tot ik mag gaan spuiten. Vandaag eisprong van laatste ronde clomid. We proberen t nu wel gewoon ondanks negatieve Sameblevingstest... Zou er kans van slagen zijn?

19. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik snap jullie wel hoor..
    Ik laat het los en zie het allemaal wel

20. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ja joh benthe.. Klodder pre seed er in en gaan met die banaan!

Truelove! Nja loslaten in makkelijker gezegd dan gedaan. Maar probeer er luchtig mee om te gaan.

Komt goed hoor.

Deel Deze Pagina