Haha, geniet ervan meid en hopelijk kan je over 2 weken zo'n 8 maanden niet meer wijn pakken! Beetje langer zelfs als je borstvoeding gaat geven
Hier sinds gisteravond bruinverlies.. Maar het zet nog niet door! Erg vervelend! Wil morgen toch even een bel afspraak proberen te maken met mijn gyn om zeker te weten of ik gewoon verder moet gaan met 50mg of 100mg.. Zit nu inmiddels bijna op dag 33 en ze zei bij 35 of later met 100mg starten en dan wel een meting tussendoor.. Maar wil toch even overleggen.. Misschien kan ze wel regelen om 1 meting per cyclus te geven ofzo.. Neem aan dat dit geen kwaad kan en misschien geeft me dit meer rust..
Vervelend Truelove hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Sterkte meissie en geniet van je mannen. Volgende ronde geen testen meer in huis halen? Want dan is de verleiding groot maar anderzijds snap k je ook. Hier begin ik op dag 9 al te testen haha maar k laat het daarna rusten, het is alleen die test drang 't moet er dan even uit. @xElles heeel veel succes hoop dat je eitjes mooi zijn gegroeid. & ook ik zit op wachtbankje vandaag 12 dpo
Het wordt gezellig op het wachtbankje, succes! Ik gun het jullie allemaal. Truelove, wat een gedoe,, als je weet dat het niets werd deze ronde wil je natuurlijk wel verder met de volgende.. Ik zou ook ff bellen idd
Net toch maar getest. Kon toch niet wachten tot NOD is indd slopend. Ik kan niet geloven dat ik het echt zie! Wat denken jullie? Zou het?
Heb vandaag beetje rood verlies dus tel dit als dag 1.. Het is nog niet echt losgebarsten maar de dag is pas net begonnen haha.. Heb wel geprobeerd een bel afspraak te maken met gyn maar die was er pas maandag.. Dus heb het met de assistent erover gehad en die zei gewoon doorgaan met 50mg.. Eisprong is mooi op tijd.. En echo's vond ze onzin omdat het niet nodig is want ik kan het in de gaten houden met ovulatie testen.. Nou dan gaan we maar weer met volle moed verder!
Wow AHL! dat lijkt op een positieve test! gefeliciteerd! Heb ergens t gevoel dat ik nu (gisterenavond iig) in mijn vruchtbare periode zit. maar ik ga toch gewoon maandag met provera beginnen denk ik. dat was iig mijn plan
Tuurlijk, is me op het hart gedrukt door de gyn om dat wel te doen dus straks even mijn laastste inkopen gaan doen zwangerschapstest included
Thanks dames het is nog zo onwerkelijk. Babyboom deze maand haha k hoop dat de rest heel snel volgt. Kitty indd even testen ervoor? Of het is dan nog te vroeg voor een test he. Luister naar je gevoel.
We moeten de lijst maar eens uit t stof gaan vissen ovulatietest lijkt positief te zijn, dan klopt mijn gevoel van eisprong nu dus wel een beetje. Maar pas na ruim 4 weken... Ugh... Wat moet ik nu... Gewoon starten met provera zegt een stemmetje... Ook verlies ik raar wittig spul. Geen slijm maar kleine stukjes... Heel raar
Ik heb de lijst gevonden, ben nu bezig 50+ pagina's aan het doornemen om de lijst bij te werken #patience pl0x
Leden Daantjuh, 29 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Joyce01, 28 jaar, 1e kindje xElles, 27 jaar, 1e kindje Benthe1986, 28 jaar, 1e kindje Vissie85, 29 jaar, 1e kindje Rosavise, 23 jaar, 1e kindje Aimee85, 28 jaar, 1e kindje. Junyor,32 jaar, 1ste kindje Truelove, 27 jaar, 3e kindje Wevin, 27 jaar, 1e kindje Meissie86, 27 jaar, 1e kindje AHL, 25 jaar, 1e kindje Annemiek89, 24 jaar, 2e kindje Fantaa, 24 jaar, ?e kindje Nicje, 30 jaar, ?e kindje Behandelingen Daantjuh, Gonal F, Pregnyl, Utrogestan caps. Knutselkitty, Clomid 100mg, volgende ronde Gonal F en Ovitrelle xElles, Clomid 150mg Joyce01, Clomid 150mg Benthe1986, Clomid 100mg, volgende ronde menopur + ovitrelle Vissie85, Clomid 50mg Rosavise, 25mg clomid gehad, volgende ronde 50mg Aimee85, Nog geen behandeling gestart Junyor, Gonal F 62,5 IE & Pregnyl 5000 IE Truelove, 50mg Clomid Wevin, 50mg Clomid Meissie86, ? 4e ronde na MK AHL, Clomid 50mg Annemiek89, nog geen behandeling gestart Fantaa, ? Nicje, afwachten bloedonderzoek Zwanger Rosalinde (Bevallen!) Blondie84 Nana84 Lasvegas Ana Leigh Klets Leen82 MariaP86 Meisjeje Hajar Troela84 Misses13 Lets Wevin Vissie85 Let op. Wil je op het lijstje, of een wijziging doorgeven? zet deze in een kleurtje en ik zal het zo snel mogelijk wijzigen (soms kan het met edit, soms post ik een nieuwe.) Haha, gevonden! stond rond eind mei nog. ik durf Annemiek89 even niet bij zwanger te zetten. hopelijk heeft ze snel duidelijkheid, mocht het positief nieuws zijn dan zet ik haar weer tussen lets en wevin
Wow Ahl!!!!!!!! Wat geweldig! Ik zie het heel duidelijk. Ik zou meteen de clear blue digital doen! Gefeliciteerd! Bij mij speelt de hele tijd door m'n hoofd dat je door de pcos verhoogde kans op miskramen hebt..