Wie weet of je gewoon kunt klussen tijdens het innemen van clomid? Ik heb vandaag 3e pilletje ingenomen en vandaag ben ik gestopt met menstrueren. Maandag heb ik echo, mag ik dan in de tussentijd klussen?
Goede vraag ietz! Maar volgens mij kan je eitje nooit zo snel groeien, maar wie weet als de dosis echt te hoog staat wel. @lets, jeetje, mijn maag draaide om. Wat verschrikkelijk! Ik was zo blij voor jullie.. Sterkte, ook met het uitzoeken! @hier: nog 2 dagen primolut. Daarna wachten op menstruatie. Nog steeds zeurderig gevoel in de buik.
Ja hoor je mag gewoon gemeenschap hebben terwijl je clomid inneemt. Je hebt dan nog geen eisprong maar je mag het wel gezellig hebben😊
Lets wat erg! Heel veel sterkte... Wat tellen jullie als dag 1 van jullie menstruatie? Had gisteravond wat bruin..maar vanochtend bloed. Is dit dan dag 1? Of dag 2? Moet op dag 2 bloed laten nemen.. Dus vandaag? Of morgen? Xx
Iez; ik mocht niet klussen omdat het de eerste ronde clomid was bij mij en ze eerst wilde zien hoe het aanslaat. Wie weet heb je bijvoorbeeld overstimulatie. Wanneer is je eerste meting? Lijkt me handig om tot dan te wachten. Heb ik wel gedaan tenminste, toen bleek dat ik twee eitjes had, heb ik geklust.
Door de verschillende reacties, heb ik maar even gebeld met de fertiliteitskliniek. Ze zeiden dat ik gewoon mocht klussen in mijn geval. Dus ML is very happy
Bij mij hebben ze dus nooit gekeken naar overstimulatie...dus is overal echt verschillend gelukkig kan je ml blij maken haha
Bij mij werd er voor de echo op dag 10 niets van gezegd.Maar als tijdens die echo zou blijken dat ik overstimulatie heb,dan mocht het absoluut niet. Hier op 8 dpo. Ik zit zo onder de acne... Niet zo erg meer gehad sinds mn pubertijd. Vind t echt heel erg Verder geen idee ... Voor de rest verloopt t precies zoals alle andere cycli. Denk niet dat t raak is.
Hopelijk is het iets goeds Benthe. Bij mij is er inderdaad niets gezegd over wel of geen gemeenschap. Behalve toen ik er de laatste keer was en ze zagen dat er 3 eitjes waren. Toen zei ze dat we het veilig moesten doen. Hier verder niet heel veel boeiends te melden eigenlijk... ☺️
Bij mij heeft überhaupt niemand naar eitjes of overstimulatie gekeken. Alleen naar de bloedwaardes. Misschien draag ik wel een drieling hehe
Nee lijkt me niet.. Ik had ook 3 eitjes en ze zei dat we er niet bewust voor moesten kiezen om hiermee door te gaan. Veel risico's.. Maar ze zouden de zwangerschap wel door laten gaan. Als het er nu 5 of 6 zijn, weet ik het nog niet zo zeker wat ze doen.
Oh ik ben zooooo moe vandaag! Echt.. Ik kon wel huilen op m'n werk, zo moe was ik 😅 Heb wel een drukke week gehad en druk op werk.. Maar ik ben echt zo moe, dat ik GTST ga kijken en dan meteen m'n bed in duik! Heeft iemand hier ook last van tijdens een kuurtje Duphaston/Provera/Primolut?? Weet niet zo goed of het daar van komt, of omdat ik druk op werk ben...
Dat had ik ook veel hoor elles met provera. Nu ook. Net ff flink lopen janken omdat ik zo onder de acne sta ineens durf me gewoon niet te vertonen. Het lijkt soms alsof anderen alles meezit en ik zit hier in n hoekje met een niet uitkomende kinderwens vol afschuw in n spiegel te staren. Bah das zeker de clomid die me zo depri maakt.... Soms heb ik met dat spul helaas zulke buien Dus ik ga ook naar bed