PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wie weet of je gewoon kunt klussen tijdens het innemen van clomid?

Ik heb vandaag 3e pilletje ingenomen en vandaag ben ik gestopt met menstrueren. Maandag heb ik echo, mag ik dan in de tussentijd klussen?

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Goede vraag ietz! Maar volgens mij kan je eitje nooit zo snel groeien, maar wie weet als de dosis echt te hoog staat wel.

@lets, jeetje, mijn maag draaide om. Wat verschrikkelijk! Ik was zo blij voor jullie..
    Sterkte, ook met het uitzoeken!

@hier: nog 2 dagen primolut. Daarna wachten op menstruatie. Nog steeds zeurderig gevoel in de buik.

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ja hoor is geen probleem!

4. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Ja hoor je mag gewoon gemeenschap hebben terwijl je clomid inneemt. Je hebt dan nog geen eisprong maar je mag het wel gezellig hebben😊

5. Annejo

Annejo Niet meer actief

Lets wat erg! Heel veel sterkte...

Wat tellen jullie als dag 1 van jullie menstruatie? Had gisteravond wat bruin..maar vanochtend bloed. Is dit dan dag 1? Of dag 2? Moet op dag 2 bloed laten nemen.. Dus vandaag? Of morgen?
    Xx

6. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Dag 1 is wanneer het echt doorzet. Dus morgen bloedprikken.

7. Annejo

Annejo Niet meer actief

Oke! Dankjewel! Komt beter uit ook:) maar wist t niet zeker:)

8. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Ja hoor, mits je een ander advies hebt gekregen van je arts.
    om de andere dag vrijen is prima.

9. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
  10. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Iez; ik mocht niet klussen omdat het de eerste ronde clomid was bij mij en ze eerst wilde zien hoe het aanslaat. Wie weet heb je bijvoorbeeld overstimulatie. Wanneer is je eerste meting? Lijkt me handig om tot dan te wachten. Heb ik wel gedaan tenminste, toen bleek dat ik twee eitjes had, heb ik geklust.

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Door de verschillende reacties, heb ik maar even gebeld met de fertiliteitskliniek. Ze zeiden dat ik gewoon mocht klussen in mijn geval. Dus ML is very happy

12. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Bij mij hebben ze dus nooit gekeken naar overstimulatie...dus is overal echt verschillend gelukkig kan je ml blij maken haha

13. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Bij mij werd er voor de echo op dag 10 niets van gezegd.Maar als tijdens die echo zou blijken dat ik overstimulatie heb,dan mocht het absoluut niet.

Hier op 8 dpo. Ik zit zo onder de acne... Niet zo erg meer gehad sinds mn pubertijd. Vind t echt heel erg :(
    Verder geen idee ... Voor de rest verloopt t precies zoals alle andere cycli. Denk niet dat t raak is.

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hopelijk is het iets goeds Benthe.

Bij mij is er inderdaad niets gezegd over wel of geen gemeenschap. Behalve toen ik er de laatste keer was en ze zagen dat er 3 eitjes waren. Toen zei ze dat we het veilig moesten doen.

Hier verder niet heel veel boeiends te melden eigenlijk... ☺️

15. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij heeft überhaupt niemand naar eitjes of overstimulatie gekeken. Alleen naar de bloedwaardes. Misschien draag ik wel een drieling hehe

16. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ja stel je bent zwanger van een drieling dan gaan ze je zwangerschap toch niet afbreken toch?

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nee lijkt me niet..
    Ik had ook 3 eitjes en ze zei dat we er niet bewust voor moesten kiezen om hiermee door te gaan. Veel risico's.. Maar ze zouden de zwangerschap wel door laten gaan.

Als het er nu 5 of 6 zijn, weet ik het nog niet zo zeker wat ze doen.

18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh ok gelukkig.

19. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh ik ben zooooo moe vandaag! Echt..
    Ik kon wel huilen op m'n werk, zo moe was ik 😅
    Heb wel een drukke week gehad en druk op werk.. Maar ik ben echt zo moe, dat ik GTST ga kijken en dan meteen m'n bed in duik!

Heeft iemand hier ook last van tijdens een kuurtje Duphaston/Provera/Primolut??
    Weet niet zo goed of het daar van komt, of omdat ik druk op werk ben...

20. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Dat had ik ook veel hoor elles met provera.

Nu ook. Net ff flink lopen janken omdat ik zo onder de acne sta ineens durf me gewoon niet te vertonen. Het lijkt soms alsof anderen alles meezit en ik zit hier in n hoekje met een niet uitkomende kinderwens vol afschuw in n spiegel te staren.
    Bah das zeker de clomid die me zo depri maakt.... Soms heb ik met dat spul helaas zulke buien :(
    Dus ik ga ook naar bed ;)

Deel Deze Pagina