PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik werd ook heel erg moe van de provera en emotioneler. Morgen cyclus dag 18 en dan kijken of er eindelijk een ei gegroeid is en anders wordt het afgebroken. Gister tijdens de wk allemaal meiden met mooie jurkjes en prachtig haar en alles perfect.. Kom ik aan zetten.. Ineens allemaal puistjes en huiduitslag, m'n haar wou voor geen meter zitten, wk shirtje kwijt dus een shirt van m'n vriend aan die veel te groot was.. Kon wel janken haha.. Weet niet of het door de clomid komt maar ik lijk wel een krentenbol.. Allemaal puistjes en rode plekjes vooral bij m'n kin en voorhoofd.. Zucht als het nou voor een goed doel was.. Maar nee m'n eitjes werken ook niet eens mee
    Gister met m'n nichtje van 3 in de speeltuin en dan heb je weer van die types waar ik mij zo aan kan ergeren: "waarom krijgen jullie eens kinderen joh! Is toch ook leuk voor haar dan heeft ze een nichtje of neefje, ja want jullie zijn nu al zo lang samen dan mag je er wel eens aan gaan beginnen hoor! Ja want jullie schelen 6 jaar dus je vriend staat er vast al om te popelen. Of willen jullie bewust geen kinderen ofzo?"
    *pokerface* Ach ja komt vanzelf wel een keer we hebben geen haast..

Ik snap echt niet waar al die vrouwen zich toch altijd mee bemoeien.. Zo onbeschoft..

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    In de bijsluiter van clomid staat dat als je rode vlekken op je huid hebt door het innemen van clomid je dat met de arts moet bespreken, want je bent mogelijk allergisch voor clomid

Echt naar als mensen met hun pijnlijke vragen komen.

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Uitslag of acne: hier ook meer last van puistjes..

Vermoeidheid: weet niet of ik dat had tijdens het gebruik van provera.. Is me niet echt opgevallen..

Down van clomid: dit merk ik dan weer wel..

Misschien is het toeval maar de eerste ronde clomid sportte ik intensief en kreeg dus hele erge hoofdpijn en steken in mijn hoofd de huisarts zei dat dit door clomid kwam.. De tweede ronde nergens geen last van (niet gesport) nu de derde ronde en weer aan sporten en sta nu toch elke keer weer met die stekende hoofdpijn op..
    Geen idee of het met het sporten te maken heeft.. Haha

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @ryanne: mijn man en ik schelen ook 8 jaar samen.. Toen ik 20 was was ik voor het eerst zwanger.. Toen vond iedereen me te jong enz.. Hadden het niet aan zien komen..
    Voor de tweede zijn we vrij snel begonnen omdat het met de eerste 2 jaar duurde voordat we zwanger raakte.. Mijn tweede zoontje is geboren toen me eerste 18 mnd was.. Toen zei iedereen was zeker niet gepland of wel?? Ongelukje zeker?? Nou ik wist niet wat ik hoorde.. We hadden zo ontzettend veel geluk dat het ons nog gegund was een tweede en dan krijg je zon opmerking...
    Ze hebben altijd wel wat te piepen om je heen..
    Ook nu we voor een derde bezig zijn weet bijna niemand ervan.. Behalve mijn ouders en 2 goede vrienden van ons.. Ik denk dat straks als het zo ver mag komen iedereen van zijn stoel afvalt..

Wat ik probeer te zeggen: mensen om je heen hebben altijd makkelijk praten maar vergeten dat er een verhaal achter zit..

Het komt vast goed hoor!

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Mooi gezegd True!

Hier nog maar 4 dagen..
    Vandaag weer meer last van mn boobs en had ongie krampen vanmiddag.. Alsof ik echt ineens ongesteld moet worden.
    Vind het wel spannend nu! :)

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Spannend! Ga voor je duimen!

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh Daantjuh, zou toch wat zijn!!!! Ik duim voor je!

Over die puistjes... Ik had juist last van puistjes en rode vlekken, voordat ik Clomid gebruikte. Vreselijk vond ik dat! En nog erger vond ik het als mensen er opmerkingen over maakten.. Hallo, alsof ik zelf niet weet dat ik eruit zie als een aardbei :)
    Ik gebruik nu goede reinigingsproducten en smeer elke avond/ochtend in met talgreducerende crème van Kruidvat. Werkt voor mij erg goed.

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow ryanna, wat een lompe opmerkingen van die vrouw zeg. Je zou bijna reageren met: helaas gaat het niet voor iedereen vanzelf. Eens kijken of ze dan nog wat terug te zeggen hebben...

Daanjtuh, ik duik voor je;)

Ow wat vervelend zeg die puistjes, ik heb er wel wat kleintjes maar gelukkig nie zo heel erg. Maar oneerlijk, krijg je er als cadeautje bij...

9. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bekijk bijlage 402269

Ik was vanochtend zo extreem misselijk en ik had zo veel testen liggen dat ik dacht achja boeien.. Maar ik zie een tweede roze streepje, op de foto lijkt het minder duidelijk. Kan dit ook door de pcos lh gehalte komen? Want als ik volgens de echo's geen ei heb gehad kan ik ook niet zwanger zijn, ik neem m'n test wel even mee naar de gyneacoloog zo

10. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Zo goedemorgen. Na de klok bijna rond te geslapen voel ik me niks beter :p
    Haha

@ daan: spannuuund! Zou moeite hebben met testdrang :D

@ mede aardbeien: bij mij zijn t geen beschaafde puistjes maar echt dikke ontstekingen. Gelukkig vannacht redelijk bijgestrokken :)
    Nog nooit zo erg gehad met clomid. Was altind juist eerder beter onder controle...

Vandaag 9 dpo...moe,pukkels dus,witte afscheiding en licht gezwollen boobs.
    Maar ik wil nergens op hopen.. Ander benk volgende week weer een wrak als ik ongesteld word ...
    Zeg s tegen me dat t niet kan met neg. Sh.. ;) Ff reality check om volgende week niet opnieuw depri te raken :p

11. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Cyclus wordt per vandaag afgebroken en ze vond de test negatief en het was onmogelijk volgens haar omdat ze niks op de inwendige echo zag en omdat ze vanaf dag 10 m'n eieren al bij houden

12. Benthe1986

Jammer ryanne :(

Maar bij velen met pcos zijn de ovulatietesten altijd positief of licht positie. Komt door de vertoorde LH waarde.
    Om die rede gebruik ik ze niet (meer)

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik zie hem ook.. Op welke dag van je cyclus zit je??

14. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Is geen ovulatie test maar een zwangerschapstest. Vandaag op dag 18.. Ik denk dat ik overmorgen nog een keer test en daarna pas begin met provera voor de zekerheid..

15. Benthe1986

Oh haha vergissing.. :p
    Omdat je op dag 18 zat dacht ovulatie test :p
    Zou wel erg vroeg zijn om n positieve zwangerschaps test te hebben

16. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Zijn er dames die opeens een verhoging van hun temp hebben gehad door gebruik clomid?
    En zijn er dames die door clomid heel vroeg een eisprong hebben gehad ( tussen cd6-cd10)?

Rianne1991: ik hoop dat gyn fout zit en dat het toch raak is. Zo niet dan zsm verder.

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @ryanne dat zou ik ook doen.. Kan ook zijn dat ie op je eisprong reageert..

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ja dat zou ik ook doen Ryanne. Ik zie wel iets, maar streepje lijkt een beetje grijs.

Pukkels Gelukkig niet zoveel last van. Al helemaal niet met gonal.
    Met clomid had ik wel eens een verdwaalde op mn kin ofzo.

Bijwerkingen Primolut/provera Ik werd er ook altijd down en depri van. Heb dan nergens zin in.

Bijwerkingen clomid: Hou op schei uit! oa. Hoofdpijn, stemmingswisselingen, opvlieger, lichtflitsen etc etc.

Hier: Ik heb nog steeds niet echt een gevoel dat het raak is. Borsten doen wel pijn, maar het is wel anders dan in de ronde toen het raak was.
    Daarom ook nog geen testdrang.. Wel grappig dat ik me echt helemaal ophang aan de "borst symptomen" terwijl ik hier best wel lees over dat elke zwangerschap soms andere symptomen met zich meebrengt.

Maar goed.. ik denk dat ik zondag ga testen. Heb nog 1 k2v5 liggen.

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Door PCOS heb je een schommelde temperatuur. Maar mocht je op dag 6 (is best vroeg ;)) een ovulatie hebben gehad, dan moet ie de komende 3 dagen ook hoog blijven. Het zou mooi zijn, maar ik zou er niet vanuit gaan :)

20. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Ik noemde het altijd de BitchSwitch:x

Deel Deze Pagina