Succes Daan, spannend haha ik duim voor je Kitty is nog op vakantie he, ben benieuwd hoe het met je is. Hopelijk bij jou ook raak
Net moeders voor moeders voor moeders langs gehad. Ga tien weken voor de meiden die pregnyl nodig hebben in een potje plassen!
Goed van je Vissie, heb ik ook gedaan. Al werd ik knettergek van het continu in een bakje te moeten plassen haha. En die geur...... Spannend Daantjuh. Fingers crossed hier!! Ik wil allemaal dingen zeggen, maar ik wil je ook geen valse hoop geven. Dus we wachten gespannen af :-D
Lief van jullie... ! Heb nog niet getest, want het voelt anders dan de eerste keer! Wel weer slecht geslapen... Nog 1 dag geduld..!!
Gewoon nog een wijntje erin gooien vanavond daan kan nog net, slaap ke lekker van Ben benieuwd voor morgen!
Bij moeders voor moeders, leveren zwangere vrouwen hun urine in. Daar halen ze bepaalde stofjes ofzo uit, voor Pregnyl.
Bij mij werkt het zo: ik heb een krat gekregen met plastic flessen er in. Ik plas ( alleen als ik thuis ben) in een soort maatbeker, kreeg ik er ook bij, en giet dat in die flessen. Per dag een fles. Iedere week lever je die in op een stiekeme plek en neem je een lege krat weer mee. Je kunt het alleen de eerste zestien weken doen omdat daarna die bepaalde hormonen afnemen.
Stom negatieve test.. Was wel te verwachten, maar had stiekem wel hoop. Kzal over 2 dagen nog maar eens testen, maar heb niet zoveel hoop meer.. Probeer nog ff verder te slapen xx
Hoop blijf je altijd houden. Soms tegen beter weten in. Ik had deze cyclus 2 negatieve sh testen en ik hoop ook. Je word alleen zo hard onderuit geschopt door de realiteit als je negatief test/ ongesteld word... Ik hoop ook voor jou daan! Je zit toch al dicht tegen je nod aan?
Ah jammer Daan! Had gehoopt op een ander berichtje van je... En wat Benthe ook zegt.. Hoop hou je altijd. Knuf
Sterkte daantjuh...xxx Over moeders voor moeders, ik heb er ook kort aan meegedaan. Moest me dus deze week afmelden, maar wat superlief was, ik kreeg de dag erna een brief thuis met een bloemenbon van vijf euro, toch nog als bedankje maar als troost. Heel attent vond ik dat! Maar ja goed plassen voor de pregnyl, ook ik heb hem straks weer nodig!! En velen met mij!
Daantjuh85 bah wat een rotbericht, het is altijd een behoorlijke teleurstelling zo'n witte test... Wat goed dat jullie mee doen aan moeders voor moeders, lief! Ik zit nu waarschijnlijk op men nodig.... Voel me niet bijzonder maar sta meestal op met menstruatiepijn en heb van te voren al bruinverlies...maar nu geen van beide....spanning loopt best op zo..maar durf niet echt te hopen of te testen uit angst voor teleurstelling.. Morgen misschien!