PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik heb ook Fertility Friend. Deze vind ik echt super duidelijk..

2. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Deze app heeft inderdaad veel mogelijkheden. Vind het alleen wat lastig dat 'ie in het Engels is, maar dat ligt aan mij ;)

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    als je hulp nodig hebt laat je het maar weten..

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Bedankt voor alle reacties, super lief. Voel me ook al weer een stuk beter. Vannacht erg onrustig geslapen, maar het gaat vandaag al een stuk beter.

Ben gewoon weer echt blij!

Wel weer een beetje onzeker.. gister had ik bloed bij het afvegen (alleen wel na de sex) en dit houdt nu bijna 24 uur later nog steeds aan.
    Het is minimaal, maar er liggen na het plassen ook kleine bloedstolseltjes in de wc.
    Ik hoop dus dat het de menstruatie is die door aan het breken is!
    Heb net de gyn gebeld en de assistente vertelde dat ik gister dan wel gewoon als dag 1 moet tellen.
    En dat betekent dat ik morgen met Clomid mag beginnen!
    En dan op 1 Juli de echo om te kijken of het wat heeft gedaan..

@Daantjuh: wanneer ga je je volgende test wagen? Spannend hoor..
    Hogere temperatuur is een goed teken!

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @catmommy..

Utrogestan = progesteron en die houdt je temp (kunstmatig) hoog.
    Temperaturen wordt dan ook afgeraden. Het zegt niks helaas.
    Morgen stop ik met de utrogestan en moet in principe binnen 3 dagen dan ongesteld worden, tenzij zwanger. Vind het wel grappig om te zien wat mn temp doet.
    Wat leen zegt. Als mn temp zonder de utro nog steeds hoog is dan is dat positief.

Ik ga denk ik pas zaterdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben.

Test van gister was spierwit. Ik denk dan ook niet dat er morgen ineens wel wat te zien is. En anders ben ik vast as zaterdag ook nog zwanger ;)

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Spannend daantjuh! Hoop het nog steeds voor je!

Weten jullie of je cyclus met clomid veel kan verschillen? Ik had eerste ronde op dag 14-15 ei tweede ronde 17-18 en nu heb ik al weer een idee dat de groei pijn al opspeelt en zit pas om dag 11..

Ben momenteel veel met sporten bezig zodat ik alles aardig los kan laten.. :) maar vroeg me dit af..

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ff copy..paste...

Fijn gesprek gehad in dd. Ze nam echt even de tijd. Heeft ook nog gekeken op de echo, het vruchtzakje was nog wel erg groot. Dus of het er vanzelf uitkwam twijfelde ze over. Heb nu bloed laten prikken (ze vond het raar dat dat in nederland niet gebeurd was!!!) en dan waarschijnlijk de miskraam opwekken dmv medicatie. Die medicatie is in duitsland verboden dus dat moet ik weer hier regelen...zij was daar wel een voorstander van omdat je dan niet meteen curretage hoefde. Fijn dat ze zelf dat advies gaf.

Volgende poging toch nog wat meer medicatie, echt vreemd dat ik zo weinig eieren kweek met mijn goede amhwaarde. Als de hcgwaarde na de daadwerkelijke miskraam onder de 1 is moet ik weer een maand aan de pil en daarna kunnen we meteen weer beginnen met poging 4.(als we terug zijn van vakantie)

Vond t wel vreselijk daar gewoon weer in die wachtkamer te zitten, weer bloed te prikken, etc.. Wetende dat het hierna nog veel vaker moet...al dat wachten bah...

8. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lets, als ik het zo lees krijg ik de indruk dat het beter met je gaat, , nuchter en weer back on track. Hoop dat je je ook weer wat rustiger voel. Gelukkig kunnen jullie weer plannen maken

9. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik hoop niet dat jullie mij te zweverig vinden maar ik was erg verdrietig dat het weer was mislukt en mijn vriend z'n beste vriend kwam vertellen dat hij vader word.. We zaten er beide een beetje door heen en in plaats van te huilen dacht ik dit keer.. Ik ga opschrijven hoe ik mij voel. Heb er een klein gedichtje van gemaakt wat ik graag even wou delen.

Hoe kan ik je al missen als je nog nooit hebt bestaan.
    Hoe kan ik soms om je huilen als of mijn wereld is vergaan.
    Door de verstreken tijd wordt mijn hoop steeds kleiner maar des te groter is mijn wens,
    Ik wou niet in de MMM maar voor jou verschuif ik steeds mijn grens.
    Ik zal voor ons blijven vechten, want ik weet er komt een dag.
    Dat ik mij jouw trotse mama noemen mag.
    Dan vergeet ik al het verdriet om negatieve testen en de teleurstelling elke keer
    Maar nu moet ik nog even op je wachten.. en dat.. Ondanks al m'n kracht en wilsmoed.. Doet toch elke keer weer zeer.

10. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Lets, hoop dat het lukt met die medicatie. Curretage lijkt me vreselijk. En hopelijk hoef je niet heel lang te wachten...

Ryanne, dankje voor het delen van je persoonlijke gedicht. Het is goed om te doen wat jou helpt en als dat van je af schrijven is, dan moet je dat zeker doen!

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Heel mooi Ryanne, ik voel me ook zo soms en heb ook die hoop. Thx for sharing.

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, helaas was niets te zien nog, dus moet ik over 4 dagen weer heen.

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ryanne, ik ben helemaal niet zweverig maar hier komen de tranen van je mooie gedicht!

Light, ik hoop dat we morgen de medicatie kunnen krijgen of woensdag en het woensdag dan maar meteen kan gebeuren...thanx

13. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Laat je het morgen weten Lets? Ik hoop dat het gauw achter de rug is, zodat je dat af kunt sluiten, verwerken en weer met goeie moed opnieuw beginnen.

Ik had drie weken geleden heel licht bloedverlies. De gyn zag het ook maar was ze weinig voor een hele week (zo zei ze het), maar toen toch 4 dagen gehad. Sindsdien ook lichte buikpijn, veel slijmverlies, verhoogd libido :) opgezette buik. Geen idee wat het is, maar misschien ben ik me te bewust van m'n lijf? Nog twee weken wachten op de uitslagen van de onderzoeken...

14. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @lets hopen dat je snel het een beetje kan afsluiten 💋

@ryanne erg mooi gedicht!

@iez jammer dat er nog niks te zien was

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ryanne, mooi gedicht! Herken helemaal wat je schrijft.
    Lets, wat vreselijk dat je je hier mee bezig moet houden :( hoop dat het snel op gang komt en dat je kunt beginnen met het afsluiten hiervan.

Hier verder weinig nieuws te melden :)
    Mijn laatste Duphaston is gister geslikt.. Dus we gaan zien hoe lang het dit keer duurt!

16. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Wauw, Kippenvel!!!!!

17. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Jeetje meis wat een naar nieuws. dikke digi knuf.

18. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @Ryanne: mooi gedicht! Fijn dat jullie het samen doen:)

@iez: jammer dat er nog niets te zien was.. weer 4 dagen wachten!

@hier: dag 1 clomid!:D

19. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lets Even hier reactie op je berichtje, heftig zo'n bezoekje zo aan DD, weer zo'n bevestiging dat je overnieuw moet beginnen....
    Spannend periode nu weer zeg met de medicatie, hopelijk heeft het gewenste effect en zijn je bloedwaardes goed.

Spannend ook je volgende poging in september met meer medicatie, hoop zo dat dit veel mooie eitjes, maar vooral een mooie zwangerschap voor jullie gaat betekenen.

Toch even meegelezen met iedereen, maar teveel nieuwe namen om echt goed bij te houden. Wel voor iedereen veel succes!

Daantjuh balen van de test, geeft je lichaam al zelf een duidelijk signaal af?

20. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Prachtig Ryanne..

Sterkte Lets. Hoop dat de medicatie werkt m.b.t. de uitstoting. Ik heb toen gekozen voor curettage. Achteraf ook geen spijt van gehad. Maar die keuze is voor iedereen anders. Ik heb zoveel aan je gedacht de afgelopen dagen. Heel veel sterkte.

Hier: Gistermiddag geen utrobollen meer genomen. Vanochtend was de temp nog steeds hoog. Iets hoger zelfs dan gister.
    Verder beetje ongiekrampjes, maar nog steeds niet ongesteld.

Deel Deze Pagina