PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Het is ook totaal niet eerlijk Lets :(

Ben je hard aan het sparen voor het kind, raak je t eerst kwijt aan alles om zwanger te kunnen worden als t ware. alsof babykamer en alle spullen voor de baby nog niet duur genoeg is =/

Ik zat bij vlakbij cancun in mexico :)

2. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Het is ook niet eerlijk. Zo hard ploeteren terwijl anderen t zo lukt. Of bv eerste ronde clomid ofzo. En dan moet je zelf na allerlei dingen die al geprobeerd zijn spuiten/icsi/iui etc etc... En dan oom nog een miskraam krijgen soms.
    Zeker als je in het laatste deel zit hiervan is het moeilijk om de
    rechtvaardigheid er in te zien...

@ kitty: wij zijn ook op zoek naar een leuk resort in die omgeving voor het najaar!
    Tips?

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Mexico
    Wij zijn in November naar "Ocean Maya Royale" geweest
    (Riviera Maya) tussen Cancun en Playa del Carmen in.
    Super chill en luxe resort. Echt een aanrader.

4. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik heb je een pm gestuurd :)

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow daantjuh, dat is superlief van je!:)

6. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Lets, dat is heel begrijpelijk meid.
    Het is super unfair dat ze een maximum aantal pogingen hebben. Misschien moeten we de patiëntenverenigingen aansporen/aanschrijven om te lobbyen bij VWS om dit gewijzigd te krijgen.

knutselkitty: was het wel mooi weer daar? Ik dacht dat nu regenseizoen was. Dolfijnen zijn schattig, nooit mee gezwommen, maar van kinds af aan altijd lief gevonden.

Daantjuh ik hoop zo voor je dat het toch raak is.

En er was iemand zwanger. Van harte gefeliciteerd! Fijn dat het je zo snel gelukt is. Hopelijk blijft nu alles goed gaan met je zwangerschap!

Misschien ga ik zelf ook idd vragen om echo-printjes. Leuk idee, maar ja, aan de andere kant denk ik stel je voor dat ik heel veel rondes te gaan heb, waar begin ik dan aan.

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Zag voorbij komen dat er iemand zwanger is :) gefeliciteerd!

@lets: snap dat je het zo voelt.. Hopelijk kan je binnenkort het een beetje afsluiten zodat als je er aan toe bent je opnieuw kan beginnen

8. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Gefeliciteerd!!!! Genieten meid

9. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Haha ben ook nog niet helemaal over de jetlag heen, dus heb dan over leentje heen gelezen vrees ik!

Gefeliciteerd meid :)

10. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leentje, gefeliciteerd!!!

Meiden die zwanger zijn, komen jullie ook naar het forum pcos zonder symptomen en zwanger? Die meiden die er nu meeschrijven zijn een stuk verder in de zwangerschap.

daan, ik hoop nog steeds hoor.ik had ook een omo witte earlytest en de testen werden steeds duidelijker.. hoop het echt

Lets, het is toch ook raar en oneerlijk. Normaal tellen alle eitjes als 1 poging, jij had er maar 1 of 2, dat klopt toch niet als andere meiden er 8 hebben! Eigenlijk zijn jouw pogingen niet vol benut omdat jete weinig medicijnen kreeg, kun je daar niets mee richting het ziekenhuis?

11. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Wat een dubbele berichten dus ook dit wordt een beetje een gek bericht:

Leentje, te gek zeg! Gefeliciteerd! Hartstikke fijn dat het zo snel gelukt is. Geniet ervan.

Lets, inderdaad zo ontzettend oneerlijk en verdrietig. Natuurlijk gaat het vooral om het principe, maar ik denk toch ook om het geld, want velen zouden dat niet kunnen betalen, denk ik. Wat is het verzekeringstechnisch toch gek geregeld. Ik vind het idee om een protest aan te tekenen tegen deze regel nog niet eens zo'n slecht idee.

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wow man we moeten blij zijn dat er nog 3 pogingen worden vergoed!!! Ik was bij Freya opzoek of zij zich hier hard voor malen, dus voor meer pogingen en toen kwam ik achter dan de politiek in 2005 de kansen van 3 naar 1 poging terug wilde brengen! Echt erg. Zie 4e artikel: Standpunten

13. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Bedankt Kitty voor de pm! van jou ziet er ook goed uit daan!
    Zit met t dilemma dat als we in november/december willen gaan,en ik wonder boven wonder snel zwanger zou zijn,ik miss niet mag vliegen en niet met dolfijnen mag zwemmen.

Trouwens geen tijd voor n nieuw topic? :)

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hihi ja zat ik ook net naar te kijken!
    Vorige is beëindigd bij 319 pagina's geloof ik!
    Zal ik aanmaken?

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    *Nieuwe topic is aangemaakt :)

16. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872