Bedankt dames voor jullie felicitaties. Durf nog niet echt happy te zijn. Het kan nog mis gaan. Voor jullie dames hoop ik oprecht dat jullie snel een positieve test in handen krijgen. @xelles, je kan pas beginnen met clomid bij helder bloed. De dag dag je helder bloed verliest is dan dag 1
Ja maar vind dat dus een lastig punt.. Want ik het zit nu tussen rood en bruin in. Als ik om half 11 naar bed ga, en dan zie dat het rood is, is het dan vandaag nog steeds dag 1? Omdat het dan laat in de avond is.. Denk dat ik t dan maar gewoon op morgen hou.
ik heb gewoon de 1e dag dat ik helderrood zag als dag 1 geteld. dat kwam bij mij midden in de nacht dus die ochtend was bij mij dag 1. maar 1 dag later maakt niet uit hoor. hier al de hele avond steken in mn buik... echt pijnlijk...
Gefeliciteerd hajar! XElles, de dag dat ik helder ontdek noem ik dag 1, zij t 06:00 of 23:45 Meestal om 8:30 en anders om 17:55 dat ik t ontdek Ik zal even lijstje bijwerken op de pc
Leden Lets, 28 jaar, 1e kindje Daantjuh, 28 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Tessel30, 29 jaar, 1e kindje June9, 25 jaar, 1e kindje Blondie84, 29 jaar, 1e kindje Joyce01, 28 jaar, 1e kindje Troela84, 29 jaar, 1e kindje xElles, 27 jaar, 1e kindje Wabilla, 24 jaar, 1e kindje Benthe1986, 28 jaar, 1e kindje Anoniem26, 26 jaar, 1e kindje Rosavise, ?? jaar, 1e kindje Vissie85, 28 jaar, 1e kindje Behandelingen Daantjuh, Glonal F, Pregnyl, Utrogestan caps. Tessel30, Clomid 100mg, Primolut + Pregnyl June9, Duphaston, Clomid Troela84, Puregon + Pregnyl Knutselkitty, Clomid 75mg Lets, ICSI 2, maart 2014, gonalf 150 en menopur 75 xElles, Na menstruatie aan de Clomid Joyce01, Clomid 150mg Wabilla, Clomid Benthe1986, Clomid 50mg Anoniem26, Na menstruatie aan de Clomid Rosavise, ?? Vissie85, Clomid 50mg Zwanger Rosalinde Blondie84 Nana84 Lasvegas Ana Leigh Klets Leen82 MariaP86 Meisjeje Hajar Wil je op het lijstje, of een wijziging doorgeven? zet deze in een kleurtje en ik zal het zo snel mogelijk wijzigen (soms kan het met edit, soms post ik een nieuwe.)
@Benthe: Vind het ook spannend. Weet ook niet of ik het wel durf. Maar net wat jij zegt, normaal heb ik zo'n 2 dagen voor NOD al beetje bruin verlies/ spotting. Maar tot op heden nog niks. Maar wil mezelf ook niks wijs maken. En het lijkt idd dat als je ei op de echo op springen staat dat het geen dagen meer duurt. Misschien hooguit een dag
Dank! Ik ga zo naar bed, neem aan dat t dan een beetje hetzelfde is nog. Ik neem morgen dan gewoon als dag 1.
xElles, en vanmorgen de rode zee ontdekt? of is t bijgetrokken? net moeten bellen voor afspraak, want gyn durfde me niet om 8:25 in te plannen, als men eigenlijk om 8:30 begint daar. ik mag om 14:00 komen. ik werk vandaag van 13:00 tot 17:00... dus ik hoop om 15:00 op werk te kunnen zijn
Ik moest heel wat bijlezen jullie hebben goed je best gedaan met schrijven @Hajar van harte gefeliciteerd! Mooie testen ook. @Lets wat fijn dat ze er 5 hebben kunnen gebruiken! @Lon sorry voor mijn late reactie, maar was inderdaad afgelopen zaterdag weer begonnen met 150mg clomid. Komende zaterdag beginnen met de eerste echo. Hoe gaat het nu bij jou? Al klaar met het innemen van de clomid?
Gefeliciteerd Meisjeje en Hajar! Wat fijn! En nu maar hopen dat alles goed mag blijven gaan. XElles: Ik houd aan dat dag 1 is bij helderrood bloedverlies, voor 22:00 uur 's avonds. Ik zou in jouw situatie vandaag als dag 1 tellen. Hier zit ik te wachten in t ziekenhuis. Ik heb om 8.15 uur mijn drankje voor de suikertest gehad en moet nu twee uur wachten. En ik mag verder niets eten of drinken, vanaf gisteravond 22:00 uur. En een honger dat ik heb!! Vannacht ook al wakker van de honger
En hoe!!! Gefeliciteerd! Wauw, wat een babyboom hiero. Aan de kersverse zwangere dames, komen jullie ook meekletsen op het "pcos zonder andere symptomen en zwanger" topic?
@Hajar gefeliciteerd @Troela84 ook gefeliciteerd Hopelijk zijn wij de volgende. Hier week voor nog heb last van schimmelinfectie pff heb dit nooit straks na ha en dactarin vragen voel me ook moe maar ja is niets speciaal e
Nee totaal niet verwacht. Heb continue menstruatie achtige krampjes. Dus dacht van zal wel weer niet... En verder thanks voor alle felicitaties Dit echt onwerkelijk