PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

hoefde niet meer te testen vanmorgen, had rood verlies bij afvegen...
    was weliswaar 1 dag overtijd maar de teleurstelling is zo enorm,vooral omdat ik mn menstruatie al verwacht had dacht ik nu dat t wel raak zou zijn...
    lig hier ff n potje te brullen. niets persoonlijks maar die babyboom hier helpt er niet zo aan mee..:p
    bah wat haat ik mijn lijf op dit moment.

2. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Tsja inderdaad raar maar ze zei ja de kans dat je natuurlijk zwanger wordt is erg klein maar iser wel en ze zei dat is zonde om je cyclus dan af te breken. Lekker vaag allemaal en erg balen! Voel me soms niet serieus genomen.

Benthe wat balen maar alleen bij afvegen? Nog niet gewoon rood verlies?
    Kan me voorstellen dat je moet huilen het is hoe dan ook iedere x toch weer een domper als het niet zo mag zijn.

3. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Wij zitten weer in t zelfde schuitje Benthe, zo voel ik me ook wat een teleurstelling. Snap niks meer van mijn lijf! Ik had al ongesteld moeten zijn vandaag dag 32 en vanochtend getest helaas negatief. Ik had op zaterdag 1 maart een positieve ovu test, daarna bloedgeprikt uitslag was goed. Mijn LF is nu toch al te lang?? Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben maar even bellen met t zkh :x

4. Benthe1986

jee sweetnesz ook al zon vage cyclus... als je nu nog ongesteld werd...(dat is mijn enige troost dat t iig wel werkt) maar dat ook nog niet eens...
    stressen zorgt er meestal ook voor dat t weg blijft.
    nou wij kunnen iig voor de volgende ronde dan maar...
    ff doorbijten..

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Eerste ronde had ik pas op dag 40 een eisprong :(
    Dag ervoor gingen ze echo controle doen om t af te breken, en tadaa, ineens een mega follikel

Ik vrees dus dat ze je wel iets langer willen laten wachten,
    Ik zit vandaag ook al op dag 17, met nog geen eisprong. Straks weer controle en hoop in ieder geval iets boven de 14mm te hebben, vriend zou t dit keer wel vroeger afgebroken willen zien worden als t nog klein is nu

Balen benthe! Op naar de volgende ronde..

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ Anoniem.. Niet gelijk in een dip zitten.. Dag 12 is ook nog erg vroeg voor Clomid.

Maar helaas, i know the feeling, maar het komt echt wel goed hoor. Dikke knuf!!

Hè kut zeg Benthe :(

@ Sweetnesz na een positieve ovulatie test springt je ei ong 48 uur later. Dus je zit nog wel goed...
    LF met clomid kan soms ook wel wat langer zijn.. Maar ik snap je frustraties..

wat betreft de babyboom! Ik word er blij van :D Wat een goed nieuws zeg.. :D:D:D

Geeft hoop voor de toekomst.. :)

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Voor de dames die ff in de put zitten..kom op!
    We gaan er allemaal komen! We vechten ervoor...houden vol!

Ik weet dat een jaar tot anderhalf jaar er mee bezig zijn ontzettend lang lijkt, vind ik zelf ook...maar eigenlijk vind ik dat op dit forum iedereen nog relatief snel zwanger is...dus als we die vibe erin houden....
    (Ik was er al bij pagina 2, dus heb er al heel wat aan mijn neus voorbij zien komen...)
    Zo dat was ff mijn peptalk!

En nu gewoon ff lekker huilen op de bank of in bed, iedereen heeft natuuuuurlijk zijn momenten... en daarna toch vol goede moed weer verder gaan dames!

Troostshoppen helpt ook hoor;) (ow, laat ik dat zo eens gaan doen;))

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Mooi gezet Lets! Ben trots op je.. XXX

9. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niks aan toe te voegen!

@Benthe1986 Ik begrijp je verdriet heel goed.

10. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ben ik weer :)

mooi gezegd lets!

Hier: BLUH! grootste was 10,4mm... dag 17 intussen al, mag vrijdag weer terugkomen, ze vermoed dat als er dan nog niks zit, ze het gaan afbreken. op de vraag wat er daarna gaat gebeuren bleef ze heel wazig.
    hopelijk heb ik een ander vrouwke dan nu, heb met deze weinig op, ze is altijd traag, en ook minder vriendelijk en niet zo informatief

11. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    hoeveel mg gebruik je ook alweer?

Misschien toch eerst de dosis verhogen... Maar ik hoop voor je dat je lekker mag gaan spuiten..

12. Benthe1986

heb ook net troost-geshopt. of getroostshopt. of dat iig :D

13. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh Kitty als het deze ronde niks is zou ik echt even gaan vragen of je mag spuiten. Kun je wat gerichter doen namelijk. Groeit er niks, dan hoog je op tot er wel wat groeit.

Benthe, balen zeg meid :(.

Oh dames, wat schrijven jullie veel. Nu ik iets minder actief ben hier is het echt amper te volgen. Maar ik lees in ieder geval wel mee. Al is het moeilijker om nu alles uit elkaar te houden. Super sorry daarvoor!!

14. Benthe1986

@kitty: bah das echt *** hoop dat je snel over kan op iets dat wel goed aanslaat!

@lets: het is helemaal waar wat je zegt ;) maar moest de teleurstelling vanmorgen toch ff weghuilen. alles was vanmorgen helemaal niet eerlijk :p

heb ff met mn man gepraat. heeft wel geholpen alles weer in perspectief te zien. realistisch gezien zijn we nog maar een maand serieus bezig. voor de rest wast aanmodderen ivm mijn uberlange cycli.
    dus als je dan even relativeert dat we nog maar sinds begin febr serieus er wat aan hebben kunnen doen, valt t al weer meer mee.

15. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ze had t over 100mg Clomid, maar aan de andere kant durft ze t niet aan omdat ze bang is dat de vele die ik nu heb, dan nog groter worden, en niet minder in aantal.

aan de ene kant geloof ik dat ik met dat spuiten gerichter kan werken naar een zwangerschap, maar aan de andere kant ben ik gewoon als de dood, en een gigantische schijterd met betrekking tot spuiten ;)

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Dan kun je vragen of je spul krijgt met een prikpen. Dat schijnt nogal mee te vallen. Met Fostimon had ik 'gewone' spuiten. Stelt ook geen zak voor uiteindelijk. En je doet toch wat je moet doen :). En anders je vriend de spuit laten zetten.

17. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zeker balen. Maar joh, je begint net. Dit is pas de eerste kuur op de laagste dosis. Ik begreep uit alle berichtjes wel dat eerst moet worden gezocht naar de juiste dosis en of clomid überhaupt wel werkt. Het zou geweldig zijn alsje direct resultaat zou hebben maar dat het niet zo is is realistischer. Ik heb vandaag de eerste clomid 50 gram pil genomen en ben er op ingesteld dat het wel een paar maanden zal duren voordat we weten wat er nodig is voor eisprong en we serieus kunnen oefenen. Geduld meid, geduld zul je met pcos moeten hebben en heel veel geluk.

18. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knutselkitty, benthe en sweetnez, echt stom, sterkte maar weer

20. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Thanks vissie :)

btw, ik zag toevallig in je handtekening 50 gram clomid staan, misschien "mg" van maken ;) anders heb je denk ik een overdosis ;)

Deel Deze Pagina