Oe spannend!! Dat zijn nog elf lange dagen! Ik heb er ook wel een goed gevoel bij, maar dat komt ook wel, omdat jij niet hoef te timen.. "wanneer is mijn eisprong en heb ik wel op goede tijden gemeenschap gehad?" Het moet nu natuurlijk nog goed innestellen en lekker blijven zitten. Niet dat ik hier mee bedoel dat jij het makkelijker hebt, begrijp me niet verkeerd hoor! Want dit lijkt mij erg intensief.. Ik hoooop dat de babyboom zich nog even doorzet.
spannend lets! zijn er nu ook nog regeltjes waar je je aan moet houden na terugplaatsing? bv wat betreft sport ofzo? hier morgen weer aan de clomid... pfft normaal als ik ongesteld wors gaat de zwelling en pijn uit mn borsten wel weg. maar heb nu nog steeds zere en gezwollen borsten. zou dat aan clomid liggen?
Benthe, ik las in de bijsluiter wel dat dat een bijwerking is. Ik heb vandaag 2e pil genomen, maar ik merk (nog) helemaal niets.. Qua bijwerkingen zeg maar. Geen hoofdpijn, geen last van m'n borsten o.i.d. Ik maak me dan al helemaal zorgen of het wel aanslaat........... Had hier iemand ook geen last van bijwerkingen?
Succes met de clomid dames!! Snap wat je bedoelt hoor nana..ben blij dat dat timen niet hoeft Ik mag alles doen en eten enzo alleen niet intensief sporten en niet zwemmen en in bad. En dan heb ik nog utrogestanbolletjes, bekend bij daantjuh geloof ik ofnie? Die zijn voor het baarmoederslijmvlies dat dat dikker wordt en blijft. Ja eigenlijk mag ik 30mrt testen maar dat is een zondag en dan is er niemand die bloedtesten afneemt...
Hmm ik weet niet of dat betekend dat het niet aan slaat meid. Ik denk het niet hoor! De 1 is gevoeliger voor bijwerkingen dan de ander. Ik had wel wat bijwerkingen maar dat zegt ook niks want bij mij slaat 50 mg tot nu toe niet aan. Ik weet dat het moeilijk is maar je kunt nu niet meer dan afwachten denk ik. Succes meid!
ik had in de eerste ronde helemaal geen bijwerkingen..en sloeg gewoon goed aan... wanneer is je echo?
Oke daar had ik helemaal nog niet bij stil gestaan maar je mag dus niet zwemmen en intensief sporten bij een terug plaatsing lees ik. Sport je normaal wel veel of niet? En inderdaad zonder het timen en zoeken naar de vruchtbare periode lijkt me toch net ff iets relaxter alhoewel dat terug plaatsen en al het andere er omheen ook wel intensief is denk ik. Mocht het zaad van ML nog niet goed zijn eind april zal ik ook 1 van die behandelingen moeten ondergaan. Vind het wel fijn hier zo nu en dan toch wat over te lezen. Ik ga voor je duimen!
Haha moet eerlijk zeggen..geen idee... Denk dat er dan teveel warm water of bacteriën naar binnen gaan ofzo? Maar das mijn eigen redenatie...
Anoniem..ga voor je duimen dat je geen icsi hoeft hoor! Je hebt zo weinig kansen en het is meteen de laatste stap! T is wel heel intensief, veel spannende momenten... Hoop dat de kwaliteit van ml verbeterd is en de clomid aanslaat!
Dankje lijkt mij inderdaad ook hoor. Hoop dat het heeft gelegen aan de iets te lage ijzer in het bloed van ML een aantal maanden geleden en dat de kwaliteit eind april gewoon weer goed is! You never know, but stay positive. Maandag moet ik weer heen voor echo en zit dan op dag 19. Nu op dag 15 dus het zou nog kunnen zoals ik eerder al heb gelezen hier
Lief meid, dank je voor de oppepper. Ik hoop echt dat het dan niet betekent dat het geen effect heeft. Woensdag heb ik m'n echo. Om 8.50 al, dus lekker vroeg in de ochtend heb ik het ook maar meteen gehad.
Echt spannend Lets! *fingerscrossed! Oeh Anoniem, wat spannend. Hoop dat je maandag een mooie echo hebt! Ik weet trouwens niet hoe ik meerdere berichten kan quoten, vandaar mijn meerdere berichten
Geen dank Elles! Dat is iig al mooi op tijd. Ik ga voor je duimen en stay positive. Moeilijker dan men zegt ik weet het maar echt het hoeft niet te betekenen dat het niet aan slaat meid. Ik werk in de zorg en zie geregeld mensen anders reageren op 1 en hetzelfde medicijn en dat is ook hierbij zo. Iedereen reageert anders op medicatie/hormonen en sommige met veel bijwerkingen en sommige zonder! Digitale knuf voor jou! Weet hoe je, je voelt
Hoeveel behandelingen mag je daar van ondergaan dan? Dat lijkt me ook een vreselijke gedachte.. dat het de laatste stap is, en wat als dit niet lukt? Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit! Maar... zijn de kansen niet groter dat het slaagt (of zit ik helemaal mis?? ) Omdat de bevruchting al gelukt is? Benthe: Ik had helemaal geen bijwerkingen!! En de follikel groeide erg snel bij mij, dus het zegt niets. Elles: In het beeld waar je in typt, heb je een geel icoontje met tekst, daarmee kun je een geselecteerde tekst quoten. Ff kwestie van knippen en plakken!
klopt was bij mij ook. geen bijwerkingen en reageerde goed helaas alleen niet raak... geloof dat je max 5 of 6 keer clomid mag doen dus hoop dat het wel wil lukken nog in een komende clomid- cyclus
Oh sorry, ik kom ook al in de war met de namen. Ik bedoelde Elles (met het berichtje over de clomid en geen symptomen).