Ja ik las dus later dat het ook vanaf dag 5 nog kon! Maar op de bijsluiter van mijn Clomid staat dag 3. Dus ja.. Wel vreemd Ja ik bel maandag
Wat raar.. Ik ben pas op dag 11 van mijn cyclus met clomid begonnen, dat mocht van mijn gynaecoloog. Waarom zou je dan perse op dag 3 moeten beginnen?
ik moest ook starten op dag 3 met clomid... Dag 5 zal toch ook wel mogen. zelfde effect alleen loop je 2 dagen achter met je eisprong dan. Maar dat is ook niet zon probleen lijkt me wij met PCO zijn achterlopen op dat gebied wel gewend Maargoed das nu achteraf. ik hoop dat je cyclus snel op gang komt!
@meisjeje, heb je ook gelijk vissies wijzigingen doorgevoerd? En waar zijn mijn kleurtjes @nieuwe dames, welkom, zal wanneer ik me beter voel en dingen beter opneem in hoofd wel wat meer op jullie reageren Voor nu.. Ga ik baas berichtje sturen dat ik mijn bed niet uit ga komen
Lets! Ik denk dat je gelijk hebt, in de maand dat ik een topic opende raakte ik zwanger. En met mij nog meer. Toeval? Geen idee, ik hoop dat het voor jou ook geluk brengt! Ik moest ook altijd op dag 3 beginnen met clomid. Kitty: ziekjes? Ook een goed teken Veel meiden die zich wat minder voelden in hun cyclus raakten zwanger.
Ik was ook bij een ander topic/groepje, van 7 meiden ofzo, en iedereen (behalve ik uiteraard ) was daar zwanger. In 2 maanden tijd ofzo! En TS was 1 van de eerste geloof ik
Dank je wel... Het gaat met ups en downs.. Gelukkig kan ik er heel goed over praten en m'n vriend ook. Ik moet juist wennen aan mensen die zich zelf geen houding in mijn buurt durven te geven, maar ze zullen het vast niet expres doen. Verder heb ik sinds gister weer best wel wat bloedverlies en buikpijn. Het voelt niet als menstruatie krampen, maar juist als een blaasontsteking, maar dan zonder branderige plas. Heb het ziekenhuis maar gebeld, maar volgens hun is het normaal. Even in de gaten houden of het bloedverlies niet helder rood wordt en of ik geen koorts krijg. Ik heb verder ook geen idee wat ik moet voelen, maar ik wil graag eventjes helemaal geen pijn voelen, want daardoor wordt ik er wel steeds mee geconfronteerd. @ Kitty Beterschap lieverd. Clomid: Ik ben ook wel eens op dag 95 begonnen van de cyclus. Ze hebben toen wel eerst een echo gemaakt en zij vonden dat ik toen wel kon beginnen. Overigens is dat de enige x geweest dat ik een eisprong heb gehad met clomid.. Progesteron waarde was 92 Alleen m'n BMS bleef maar 4 mm ofzo. Voor de rest: Volgend weekend gaan we naar Parijs. Gister eventjes een leuk hotelletje geboekt. We moeten er gewoon eventjes uit. En in April gaan we hoog waarschijnlijk naar Indonesië. Nog even een exacte datum bepalen, omdat ik rekening moet houden met een collega die gaat bevallen en m'n eigen hormoonbehandelingen.
Daantjuh, weten ze waar dat bloedverlies van komt? Oh heerlijk meid, een weekendje Parijs. En ook nog Indonesië! Heerlijk. Zal jullie goed doen lekker genieten.
Uit mn baarmoeder? Ze zeiden dat het normaal is dat een lichaam een aantal dagen na de curettage nog wat restweefsel afstoot. Ze zullen wel gelijk hebben.. Zolang het maar bruin blijft en niet helder rood. ja fijne vooruitzichten he! We wilde sowieso in mei naar Bali gaan, dan zou ik net over de 20 weken zijn. Nu gaan we maar wat eerder en ook naar een ander eiland om te gaan duiken. Kan niet wachten!!
Lol, dat meen je niet Hmm maar das wel vervelend.. Hoop voor je dat t snel over is allemaal. Oh wauw, duiken schijnt daar geweldig te zijn! Een vriendin van mij is daar ook geweest. Hoe lang gaan jullie?
Lekker joh die vooruitzichten! Zal jullie goed doen! Lekker van genieten. Heb je wel verdiend naar alles wat je mee hebt gemaakt.
Voor de nieuwe dames welkom. Sorry kan het niet allemaal iedere keer bijbenen. Hier in Dilemma. Nog geen rood doorgebroken en ook het bruinige slijm is weg. En geen afscheiding meer. Ik snap er niks meer van en zit inmiddels op dag 44. Op 19 febr een positieve ovulatie test in handen gehad. Niet ongesteld, wel pijnlijk boobs (heb ik nooit) en ze voelen bobbelig aan. Paar dagen geleden wel wat buikkrampen (menstruatie achtige pijn) en dat gaat steeds heen en weer dan weer wel en dan weer niet. Eergisteren toch voor de zekerheid maar een zw test gedaan van zwenkids. Maar die was negatief. En dat is normaal voor 6 dagen voor NOD. Moet ik de gynaecoloog maar bellen om toch mn menstruatie op te wekken of nog even geduld hebben en volgende week maandag dan anders bellen? Vind dit echt niks zo hoor bah. Dus nog niet gestart met Clomid helaas.
Ik zal gewoon even de gyn bellen. Waarschijnlijk (of niet) zal je een echo krijgen om te kijken of je kan beginnen met de primolut. Ik zou nog wel even voor de zekerheid een testje doen.
Anoniempje, gewoon bellen hoor!! Daantjuh ik vind het superknap hoe jij het zo positief nog oppakt! Lekker op vakantie, zeer zeker verdiend en lekker duiken. Echt duiken Tis ook bijna niet bij te houden hier... 6pagina's in 24 uur! Met dit tempo zitten we zo weer aan de 320 pagina's!
Net zoals wat de anderen zeggen: knap hoor Daantjuh, jouw positiviteit! En heerlijke vooruitzichten, nog even tijd voor jezelf en je partner en daarna er weer voor gaan! Ik heb vanmiddag de 3d echo gehad, het kindje lag ietsje voor op de groei, mooie lange benen, lekkere bolle wangetjes en een goede ronde buik. Het is wel heel grappig om het gezichtje zo te kunnen zien en er al iets van jezelf in te herkennen. We hebben ook een erg lenig kindje, want het lag de gehele echo lang met een of beide beentjes bij/ voor het gezicht. En maar niet denken dat dat verplaatst gaat worden, hihi. Al met al een leuke ervaring.. ik heb zojuist het dvdtje nog even terug bekeken Morgen is Leen aan de beurt, heel veel succes en als alles goed is natuurlijk veel plezier! En vergeet de zakdoekjes niet Oww.... ik had dit beter in het andere "zwanger"topic kunnen schrijven...
Dankje dames! Ik heb nog even getest en niet zwanger. Ik zou morgen naar de gynaecoloog kunnen bellen. Heb wel ochtend en avond dienst morgen dus kan vast niet terecht. Maar denk wel dat ik even ga overleggen. Maandag worden we sowieso door haar gebeld ivm bloeduitslagen ML. en daantjuh inderdaad super Knap dat je zo positief kan zijn alweer. Knap hoor! En lekker gaan genieten van jullie vakantie. Heb je verdiend na zon rot periode. Proberen je gedachten ff op de vakantie te zetten. Gaat inderdaad super hard hier. Maar ook leuke spontane meiden hier
Spannend hoor anoniem.. Bij mijn vriend is trouwens toen alleen het zaad drie keer onderzocht, maar niet het bloed... Nana, ik vind het ook leuk om over je kindje te lezen hoor!! Leen, veel plezier en succes morgen!!
Sorry! ik ben echt nog een ei met dit soort dingen... @Daantje: ook duiker?? Ik paar weken geleden nog lekker gedoken op Cuba.