of een koud witbiertje of rosebiertje!! dat mag nu het zonnetje weer schijnt... Vanmiddag met mijn ouders en vrienden Rotterdam in en daarna uit eten en naar een musical... Ben al een verhaal aan het verzinnen waarom ik géén alcohol wil op terras of bij het eten.. Leuke is ook dat mijn darmen wat opgezet zijn sinds vorige week.. heb dus al een beetje een buikje en mijn borsten zijn ook al aan de grow... Wijd shirtje aan gedaan, gelukkig zijn ze dat wel van me gewend! volgende week echo en daarna gaan we het pas vertellen.. nu dus mondje dicht
Gewoon aangeven dat je geen alcohol wil drinken, neem lekker 0%, is ook prima toch? Overigens is te veel alcohol ook niet goed voor je ei kwaliteit...
Aanbieden om te rijden kan ook he Voor mij nog geen alcohol, er is nog steeds een minimaal kansje blijkbaar. Want moet nog steeds bloedprikken.niet dat ik dat geloof, ben zo ongesteld als het maar zijn kan, maar goed ik geef toch al nie veel om alcohol dus dat maakt me niet zo veel uit.. Volges mij ga ik anders toch maar rare dingen doen, kan nu al niks hebben... T scheelt nog dat de zon schijnt, dan kijkt de wereld toch nog iets vrolijker!
Lets wat erg al die onzekerheid hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. meisje en nog gragen gehad en je mond kunnen houden? Slopend ofniet? Hier lopen de testen weer af dus de sprong is geweest. alle kansen benut iig hier. Ml gister en vandaag nog zover gekregen. Hadden er meer met clomid richting eisprong en erna zoveel pijn in de eierstokken? Hier echt veel meer dan normaal. Gister kon ik wel janken ervan. Dat heb ik niet snel. Ben benieuwd!
Meiden, wat denken jullie? De eerste twee zijn van gister, de derde van vandaag. Was de tweede van gister positief? Ik vind hem niet heel duidelijk, maar vandaag is ie weer afgenomen dus nu weet ik het niet meer..
Inderdaad. Teststreep moet even duidelijk zijn als controlestreep. Lets, ik vind het heel knap dat je positief blijft. Wanneer weet je meer? Gezien dat er gezegd werd dat er nog steeds een kans is?
Nou zo stoer ben ik niet hoor...ik jank wat af.. Het liefst zou ik twee maanden overslaan en dan goed nieuws hebben.. Zag mezelf al mooi zwanger rondlopen in leuke zomerjurkjes... Moet dat beeld toch maar weer bijstellen. Vissie ik vind je test ook nog niet megapositief, maar zou altijd gewoon proberen toch? Als het lukt iig vreselijk op commando.. Morgen nog ff bloedprikken, maar daar moest ik maar geen hoop op hebben zeiden ze en dat heb ik dan ook niet..
Begrijpelijk dat je je zo voelt Lets, ik ga duimen voor een wonder voor je morgen, maar snap dat je zelf al rekening houd met een slechte uitslag Vissie, zegt ziekenhuis dat je ovulatietesten moet doen? Want dan snap ik niet dat ze niet jou aangeraden hebben de duidelijke uitslag testen te nemen. Heb eerst ook zo streepjes uit elkaar moeten vissen, maar een 0 of maakt t zoveel makkelijker, en tja, t kost wel iets meer als die streepdingen, maar dan hoef je ook niet zo te twijfelen Hier alweer in de wachtweken, nu maar zorgen dat ik afleidingen heb
Nee ziekenhuis heeft er niets over gezegd, doe het omdat ik zelf zo nieuwsgierig ben. Wat vind je van deze test, die is van vanmiddag. Wordt al donkerder. Voel nu ook iets op zon cm van mn rechterlies, alsof een elastiekje tegen mn huid schiet. Herkent iemand dat?
Snap ik wel Lets.. Maar toch kom je hier best sterk over. Ik duim voor je, morgen. Wel goed dat je jezelf al instelt op 'slecht nieuws'.. Kan het straks alleen maar 'meevallen'.. Weet je al wanneer anders de volgende icsi is? @Vissie, kijk, dat lijkt er al wat meer op al kan ie nog wel donkerder hoor! Maar lijkt wel of het eraan zit te komen. Ik duim voor je!! Ik moet morgenochtend weer voor een meting. Hoop toch zo dat er iets gebeurd is! Ik had de afgelopen dagen lichte druk op mijn eileiders. Zelfs een keer met een kruisje naar bed gegaan. Maar nu voel ik weinig, dus ik zou echt niet weten hoe het er voor staat.
Spannend he! Wie weet is 50mg genoeg voor ons, zou echt super zijn als we nu al de juiste dosis weten! Succes morgen
deze bedoel je? ik heb normaal eigenlijk nooit pijn rondom te eierstokken/sprong alleen als ik rond dag 10 een controle krijg, dan zitten er zoveel eitjes te drammen, en dan die inwendige echo die ertegenaan duwt... ooh, dat geeft zo'n druk.. maar pijn kan ik t net niet noemen
Huilen is goed lets, je mag je best heel verdrietig voelen. Natuurlijk moet je het weer helemaal verwerken. Kennis van mij heeft al heel wat ivfpogingen gehad. Nu is ze eindelijk zwanger. Deze poging hebben ze beide acupunctuur gehad en mocht ze alleen nog warm eten om het nestje warm te houden. Je zou het kunnen proberen als het inderdaad slecht nieuws is straks. En wat betreft seks op commando, dat gaat gewoon niet. Heb met vriendlief afgesproken dat ik niets meer over de cyclus vertel.. eens kijken of ik zin kan maken en hem zo ver krijg.. haha
Hier hetzelfde deal gemaakt. maar hij is ook niet achterlijk natuurlijk Ik zit hier op dag 13 maar mijn ovulatietesten slaab nog steeds niet positief uit... vorige x met clomid eisprong op dag 16... morgen samenlevingstest en ik denk dak vraag of ie met n echo ff wil kijken hoe t met mn ei staat... als ik daar dan toch al lig.. of zou dat raar zijn.?
@Anoniem: ik heb dat niet. Alleen toen ze met de echo gingen kijken.. De paar dagen daarna. Ze drukken overal tegenaan, wat een heel vervelend gevoel geeft. @Benthe: je kunt het altijd vragen toch!? @Vissie: nou echt wel! Maar ga er niet vanuit. Kan het alleen maar meevallen.. Jij nog een ovulatietest gedaan? Ik ben echt veel te vroeg bij het ziekenhuis haha! Zit nog in de auto
Dames nog geen tijd gehad om bij te lezen, maar even een vraagje. Vrijdag was mijn ei 17 mm. Vandaag zou ik kijken of ie is gesprongen, maar hij zit er nog en nogsteeds zelfde grootte. Heeft iemand dat ook wel eens gehad? Weet niet wat ik moet denken..