PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Hier ook op het wachtbankje. Ik zit nu op 8 dpo! Dus nog 6 dagen wachten in ieder geval. En jij??

Ik ga duiken voor je!!

2. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Oke spannende tijd dus nog even voor jullie! Wij moeten eind april opnieuw inleveren ben benieuwd. Kan ook door griep ofzo tijdelijk lager zijn he.
    Maar goed het is en blijft toch spannend!

Het is inderdaad erg frustrerend als je het te horen krijgt. De klap kwam ook wel even hard aan hoor. Maar goed zoals je hier ook wel leest zijn er toch genoeg meiden al zwanger ondanks alles. De gynaecoloog zei ook tegen ons het is niet leuk en op de normale manier gaat het dan waarschijnlijk niet lukken of is de kans iig kleiner. Maar er zijn genoeg behandelingen waar het wel mee moet gaan lukken dus dat is voor ons nu echt een troost. Duurt misschien wat langer maar ooit komt onze tijd en die van jou en de rest van de meiden hier dat weet ik zeker!

Lief van je ik hoop ook dat het bij jullie snel raak mag zijn!

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Waarschijnlijk geven ze je de volgende pregnyl.

Spannend het wachtbankje meiden... Al symptomen? Ik voelde het vanaf 7 dpo de eerste symtomen opkomen. Vooral rugpijn

4. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Hier ook op t wachtbankje en nog altijd allerlei symptomen. De pijn aan mijn borsten is de afgelopen dagen alleen maar erger geworden. Eerst waren het alleen mijn tepes, een aantal dagen geleden de onderkant van mn borsten en nu ook de zijkanten erg pijnlijk. Heb al bijna anderhalve week buikpijn en hoofdpijn, ben plots wagenziek en ( sorry voor t walgelijke detail) heb al bijna 6 dagen last van diarree.

Ik zou al kunnen testen. Heb een vroege test hier. Maar ik moet donderdag naar de FA. Dus die zou t me ook kunnen zeggen.

Heb vannacht gedroomd dat ik 2 positieve testen had.. Maar de meeste dromen zijn helaas bedrog..

Rond de 11 zou ik mijn nod hebben. Slopend dat wachten zeg!!

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Nu vandaag mijn 4e Provera genomen.. Last van een opgezette buik hoort dat erbij?? Af en toe wel buikpijn... Heb het de voorgaande keren ook gehad maar is natuurlijk al lang geleden..

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ooh, ben gelukkig niet de enige op t wachtbankje ^^

vanaf morgen zou ik niet meer vals positief moeten kunnen testen (10 dagen na pregnyl), dus 8 dagen terug dan eisprong gehad, denk dat ik rond zaterdag ga testen.. als ik dat volhoud ;)

Truelove, heb eigenlijk geen last van provera gehad, maar misschien dat ik ook nergens op heb gelet, omdat ik rond die tijd toch niks verwachtte.

Hier geen symptomen ofzo, wel paar dagen terug een flinke "puist" op mijn bovenbeen... en gisterenavond een op mn lip... precies int midden, en waar de lippen tegen elkaar aan komen. pijn dat t doet met drinken en eten... en kusjes... XD

7. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ooh, succes met wachten iedereen! Spannend!!

Ik ben vandaag zowaar, uit mezelf, nog zonder medicatie, na 187 dagen ongesteld geworden!!Een half jaar niet ongesteld worden is heerlijk, maar dit is toch ook wel weer even fijn. Een soort van bevestiging dat ik niet helemaal stuk ben van binnen :p

8. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn, weet precies hoe je je voelt, bij mij duurde het een half jaar, helaas eenmalig

9. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik wacht inderdaad nu maar weer af. Ik ben nu precies 1 jaar pil-loos. En ik ben 3x ongesteld geworden na de onttrekkingsbloeding.. (39 - 118 - 187 dagen)
    Wat ben ik blij dat er nu iets aan gedaan gaat worden. Ik hoop woensdag uitslag te hebben van het 2e onderzoek en dan eindelijk medicatie te krijgen!

10. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

spannend op het wachtbankje!!

ik heb vant weekend even nagedacht. ik hoop uit mezelf nog een eisprong te hebben. clomid sloeg ineens niet meer aan maar de vorige keer wel. had nu ei van 14mm op dag 14 en weer op dag 17. ik kijk t nog een week aan,slik monnikspeper opt moment. als ik dan nog niet ovuleer ga ik alsnog aan de provera of primolut. (kan kiezen,heb het beide liggen....iene miene mutte)

Hoorde n verhaal van n collega die ook 4 jaar bezig is geweest. Ik weet de details er niet van maar ze gaf wel te kennen dat t zwaar was,en dat velen zich dat niet konden voorstellenn. Ik dacht je moet eens weten :p Maargoed ib hoeverre mag ik zeuren als ik nog maar goed 2 maanden bezig ben.
    Hoop er toch geen 4 jaar over te doen trouwens haha.

Overigens kreeg zij een tweeling en een jaar later is ze helemaal uit zichzelf zwanger geworden haha. (ze maakte net haar zwangerschap bekend vandaar dat we het erover kregen) dus weer n zwangere buik om tegen aan te kijken. Mn zus heeft intussen ook al n flinke...pfff overal buiken!

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ooooh spannend op het wachtbankje dames.
    Rosavise, ik wil je geen valse hoop geven, maar die pijn in de boobs had ik ook. Van de tepels naar de zijkant van de borsten. En dat heb ik nu nog...

Ik ga heeeeel hard duiken voor jullie allemaal. Hopelijk eind van de week allemaal positieve verhalen :D

12. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Haha, en dit is mijn eerste ronde clomid dat ik niet na de eisprong die pijn heb! de vorige 2x had ik er last van, en nu niets nada noppes.
    t kan alle kanten nog op rosavise :)

13. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Zo zo, veel meiden op het wachtbankje. Hoop binnenkort allemaal positieve testen voor jullie. Ik duik net als Leen ook voor jullie ;)

Ik heb vanmiddag m'n allereerste echo bij de gyn. Reuze benieuwd :)

14. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Weet je Kitty, van die 'symptomen' kun je niet uit gaan inderdaad. Is bij iedereen anders. Ik merkte wel wat dingen aan mezelf waardoor ik wist dat het wel raak moest zijn. Bv ook in de week voor nod. Normaal is het een waterballet in mn onderbroek en toen helemaal niets. Nog steeds amper (thank god).

En sommige meiden voelen gewoon helemaal niks!

Blijft een apart iets allemaal!

Daarom blijf ik hier gewoon heel hard duiken haha. Ik zou het zo leuk vinden voor jullie!!

15. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    @ benthe: Wat is monnikspeper? Nog nooit van gehoord?!

@ kaila: fijn dat je ongesteld bent geworden en hopelijk krijg je dan snel medicatie!! Ik was ook eens een jaar niet ongesteld geworden! Toen vroeg ik me ook af what the hell is er mis met mijn lichaam!!

@ knutselkitty en Leen: ik wil mezelf ook geen valse hoop geven, maar toch doe ik t elke keer.
    Gister avond stond ik voor de spiegel en zag ik in eens 3 knallers van aders door mijn borsten lopen. Rechts ook om mijn tepelhof een knalblauwe ader. Ik had er bijna een foto van willen maken!! Hahaha

16. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hola Chicks,

Oeh Spannend hoor Rosevise. Ik had ook pijn aan de zijkanten van mn boobs en knoert harde tepels :D
    Ik had wel vanaf 6 dpo een "this is it" gevoel!

Spannend hoor meiden.... Ik duik (letterlijk over 10 dagen) voor jullie :D:D En voor mezelf ;)

Spannend Troela! Heel veel plz straks!!

17. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    De 1ste afspraak is vaak informatie verzamelen.
    ze willen veel van je weten oa leeftijd, lengte gewicht, laatste menstruatie, leefstijl, zijn er vruchtbaarheidsproblemen in de familie.
    Vaak word er ook een inwendige echo gemaakt en bloedprikken.

Trek dus kleding en schoenen aan die makkelijk uitkunnen. Ik had de 1ste afspraak een jurkje aan, dan voel je je niet direct zo bloot.

Succes

18. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hoi meiden,
    Ik heb al een tijdje niet gereageerd, lees nog altijd wel met jullie mee.
    Een een vraagje, zijn er hier meiden die ervaring hebben met een hsg onderzoek? Ik ben erg benieuwd.
    Ik ben vandaag voor fm geweest (na een week gonal f), maar helaas, overstimulatie. Ik had al dagen hoofdpijn en wat buikpijn, maar dacht ach er gebeurd vast wat in mijn eierstokken. Maar wat ik vanmorgen zag, wooh haha. 7 follikels li en 7 rechts, van 16-18mm. Met clomid zijn ze nog niet eens groter geweest dan 12mm. Helaas hebben we dus een vrij verbod, en moet ik beginnen met duphaston om de boel te resetten. Daarna gaan we weer beginnen met een lagere dosering. En waarschijnlijk een hsg en zaadonderzoek.
    Ben benieuwd naar jullie ervaring.
    @Troela; heel veel succes en plz vandaag bij de echo!

19. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Ow jaa Troela veel plezier!! :)

20. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026