PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Is het trouwens handig om ovulatietesten te gebruiken bij het gebruiken van Clomid? of heeft dat niet zoveel zin?

2. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Je begint met tellen als je helder rood bloedverlies hebt. Lichtbruin is nog geen menstruatie is mij verteld.

Ik moet dag 5 pas beginnen met Clomid.. Hoeveel mg Clomid krijg je toegediend?

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer

Helder rood bloed is dag 1.
    Ook als dit savonds gebeurd vlak voor het slapen. Dat telt als dag 1.

Dus als je bv vandaag en morgen alleen nog maar bruin verlies hebt telt dat dus niet.

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ok..dus even afwachten wat het nu doet bij mij..
    Geen idee zat ook al te denken aan ovulatie testen maar ik heb dat nog nooit gedaan!

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik krijg 50 Mg.. Heb bij mijn eerste 50mg geslikt daar was ik zwanger mee geraakt bij de tweede pas bij 150 Mg aangeslagen en zwanger.. Dus vind het nu wel spannend of het aanslaat..

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ok thanks..
    Heb het allemaal al twee keer meegemaakt maar ik ben het allang weer vergeten haha😁

De gyn heeft bij mij bloedgeprikt voordat ik begon met provera.. Weten jullie waarom dit is?

7. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    #967 Ahl, 11 apr 2014
    Laatst bewerkt: 11 apr 2014
    Bij mij was het om mijn scheldklier en progesteron waarde te controleren en insulineresistentie.

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Volgens mij om vast te stellen of je (nog) PCOS hebt.
    Laag FSH waarde en een hoge LH waardes.

Ook indd naar je progesteron idd.. Als die een hoge waarde had, dan heb je waarschijnlijk een eisprong gehad en had je de provera niet nodig.

9. Annemiek89

Annemiek89 Actief lid

27 sep 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    argh, ik krijg testdrang! 6 dpo nu, en gisteren een dip gehad + veeg helderrood bloedverlies.. vind t nu weer zo spannend allemaal, wil er helemaal niet mee bezig zijn maar dat is zó moeilijk haha!

10. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Hoelang na dpo mag je eigenlijk testen?

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wat ik nu zo las is dat bij mij de ei sprong op dag 10-17 kan komen.. Dus dan ga ik denk ik uit van 17 dus dan tel je er 14 bij op ofzo toch?

12. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Krijgen jullie geen echo's??

13. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Goede middag
    Sorry dat ik niks had gepost vanmorgen
    Mobiel was in wc gevallen en was daarna van huis
    (Mobiel werkt weer intussen)

Test was.... Omo wit :(

14. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Nee heb nog nooit een echo tussendoor gehad.. Ook niet bij mijn eerste twee.. Bij hun moest ik alleen op dag 21 bloedprikken om te kijken of ik een ei sprong had.. Dit krijg ik nu ook niet en dat vind ik ook minder..

15. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    😔😔balen!!

16. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Ik heb wel een Echo gehad vandaag (2e cyclusdag) hierna alleen nog op dag 21 bloedonderzoek om te kijken of er een eisprong is geweest & that's it.

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    pfff irritant zeg.. Hoewel.. je hoeft iig niet zovaak naar het ziekenhuis, maar je weet verder totaal niet of er wel iets gebeurd.

@ Kitty.. Klere zooi :(

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Nee idd dus dat vind ik ook wel vervelend maar krijg zo de uitslagen via de tel van de gyn van mijn bloed dus zal het gelijk eens navragen

19. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Morgen tellen als dag 1 mocht her vandaag niet erger worden..

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, ik ben weer bijgelezen! Men wat een typmiepen zijn jullie. Of is het doel snel die 320 pagina's weer vol te makem zodat we dan maar s zwanger moeten zijn.,
    Ik duik voor jullie allemaal...wat een grote club inmiddels...zou niet moeten mogen zoveel mensen die er zoveel moeite mee hebben...
    Dikke kus meiden!
    Knutselkitty, wat jammer...dikke knuffel!

Daantjuh, pijnlijk ja van je vriendin...vooral confronterend, althans zo ervaar ik dat, zelfde gehad met mijn vriendin, hier ook verteld toen geloof ik...heb er nog veel moeite mee moet ik eerlijk zeggen vooral omdat ze soms opmerkingen maakt die ik nie helemaal kan verwerken...niet expres maar toch... Dikke knuffel!! Bijna fillipijnen voor je toch...?

Hier dinsdag de hysteroskopie..ben benieuwd. Als het goed is kan ik vrij snel daarna met spuiten weer beginnen... Mijn god, ik hoop echt dat het nu lukt, sowieso natuurlijk, maar al mijn spuiten bij elkaar zijn zowat €1700,-!!!! En na icsi 3 wordt het zelf dokken...slik...

Deel Deze Pagina