@ nana84: had geen test meer gedaan.. Ik wilde graag die ene dag afwachten tot de afspraak. Maar het bloeden heeft echt flink doorgezet. Normaal heb ik ook de eerste dag een klein beetje rozig bloedverlies, maar nu brak het echt meteen door. Ik weet trouwens niet hoe het bij jullie zit, maar ik probeer te stoppen met roken. Het liefst wil ik dit in een keer doen. Hebben jullie ervaring met stoppen met roken? Ik zou niet willen dat er nog meer dingen in de weg staan om zwanger te worden. En als ik uiteindelijk zwanger ben zal ik zowieso moeten stoppen. Dus kan het net zo goed nu!! @knutselkitty: inderdaag balen!! op naar de volgende ronde en wie weet!! Ik hoop dat we allemaal binnenkort zwanger zijn en dan met zn allen mogen opscheppen over alle kwaaltjes die we dan hebben
@ lets: misschien is mei inderdaad de betere maand! Hopelijk heeft in mei iedereen hier n (bevrucht) ei
Ik las laatst op Twitter, via Quest, dat als je wil stoppen met roken, dat je dan 3 dagen achter elkaar naar de sauna moet gaan. Het zou, soort van, "ontgiftend" werken en je zou dan sneller kunnen stoppen. Maar.. Ik rook niet, nooit gedaan ook, dus weet niet hoe je t beste kunt stoppen.
Jammer meiden, hier ook echt flink bloedverlies. Ook erg jammer, want er was een heel klein beetje hoop dat ik toch zwanger zou zijn of de operatie Niet nodig was, helaas is beiden niet het geval... Nu maar voorbereiden op de operatie en een goed herstel en dat we daarna nog zelf kunnen proberen voordat we aan de clomid gaan. Wie weet is mei dan een goede maand voor ons allemaal!
Wat jammer dat het deze ronde bij niemand is gelukt. Ik duim ook voor mei, want dan legt iedereen een ei, dus ook wij!
@rosevise, een aanrader is het boek stoppen met roken van allen carr. Deze heb ik ook gelezen en sinds vorig jaar mei gestopt. Bij moeilijke momenten lees ik nog eens een paar pagina's. In het boek wordt beschreven hoe het vaak gaat in je hoofd wanneer je stopt met roken. Het is geschreven door een man die zelf ook kettingroker was. Dus geen boek met wat voor ziektes er kunnen ontstaan want dat weet je als roker ook heus wel. Ik was 4 weken geleden weer beetje begonnen met roken vanwege de stress (heel slecht excuus). Toen bij fertiliteitsarts geweest en die vertelde ook dat de nicotine ook in de eicellen komen, toen dacht ik ook oké waar ben ik mee bezig het stoppen met roken beviel ontzettend goed. Dus weer helema gestopt vanaf toen. Heel veel succes alvast. Het is erg lekker om niet meer te moeten roken. En dan kom je er ook pas echt achter hoe je eigenlijk al die jaren stinkt 😉
Iedereen zit n beetje in hetzelfde schuitje nu geloof ik. Ach gedeelde smart..... Ik lees nog wel mee hoor alleen druk gehad... Niet veel te melden verder..wachten op menstruatie zodat de volgende ronde 100mg kan beginnen!
Aanstaande vrijdag ....vind het wel spannend... Vooral Hoe ik me daarna ga voelen en natuurlijk vooral of dat bloeden stopt .... was twee weken geleden in totaal 9 dagen zonder bloedverlies, was op zich fijn, maar toch heel de dag met maandverband gelopen. Want ja..je weet maar nooit. Hoop dat dat nu afgelopen is. Voor diegene die nu vragen wat voor Operatie? Aan mijn baarmoedermond, bloed snel en dat is niet prettig....al helemaal niet als je zwanger wilt worden natuurlijk
Zo, eventjes inchecken..wát een drukke week zeg! Allereerst had ik opnames voor een promotiefilmpje van mijn werkgever.. zenuwslopend want ik ben geen actrice en de cameraman was érg knap haha! Daarnaast gewoon veel gewerkt, heeeeel gezond gegeten en dagelijks een bezoekje sportschool gedaan: -3kg vandaag tov vorige week! Zit mede daardoor ontzettend goed in m'n velletje.. zit nu op 84 kg en nog maar 14 kg tot ik op mijn uiteindelijke streef zit! (Lijkt veel maar ik kom van 107 kg) Dat gezegd hebbende heb ik helaas pindakaas NUL potentiele zwangerschapsklachtjes.. 8 dpo vandaag en temp is nog lekker hoog hoor..maar heb niet het gevoel dat het raak is. Gelukkig is onze maand financieel gezien op en kan ik me dus niet sufkopen aan zw. Testjes.. testdrang is zeeeeeeer heftig nl
Balen dat het niks is deze maand bij iedereen!! 😔 Nieuwe ronde nieuwe kansen Hier nog steeds zo lek als een mandje.. Op welk tijdstip nemen jullie clomid in??
Ik voor het avondeten. Ik neem het niet precies elke dag op het uur precies, jullie wel? Annemiek, wat super goed van je zeg! En verder... succes met wachten!
Ik moet er vandaag mee beginnen.. Oh en ik weet niet of ik het al had doorgegeven maar bloedprikke. Tussendoor of je wel een ei sprong hebt gehad doen ze dus ook niet meer hier.. Geen echo's niet bloedprikken... Krijg gewoon standaard een afspraak op dag 42..