Mooi Nieuws! Mijn progesteron was trouwens rond de 90? Maar dat was precies een week na de eisprong. Misschien scheelt dat gewoon heel erg per dag. Ik ga voor je duimen!! Wellicht toch nog een succesje eind April! Whoooop
Huh, dat lijkt mij sterk Daantjuh. Zoals ik het hier zie Normaalwaarden moet je progesteron in je luteale fase (dus na eisprong) tussen de 12 en 60 zijn... Dus 90 lijkt mij dan niet helemaal kloppen!
Jawel hoor, die van mij was ook 93, een week na de eisprong! Dan hebben Daantjuh en ik gewoon een mega-eisprong gehad
Ohh, het leek mij wel erg hoog. Is het dan ook zo, hoe hoger, hoe beter eigenlijk? Want hoe meer progesteron na je eisprong, hoe beter je eisprong was? (en dus meer kans op een zwangerschap)?
Kijk "Normaal waarden" Niks is normaal aan mijn hormoon waarde hahahahaha Nee, maar mijn waarde was serieus 90. Ze zei toen ook dat ik een mega eisprong had gehad!
Ik heb toch ovulatie testen gekocht om te kijken wat het doet.. Wanneer moet ik ermee beginnen aangezien in de beschrijving van clomid staat dat je vanaf 10-17 ei sprong kan hebben? Heb der echt geen verstand van terwijl ik al twee keer een zwangerschap heb meegemaakt met clomid hahahah
Wauw, Yunior! Das even een dikke vette meevaller!! Kansen goed benut? Ik duik voor je!! Hier vandaag laatste Provera gehad.. Even afwachten nu!
Junyor we duimen voor je dat je een vreugd dansje mag doen strax yeeeyy Misschien domme vraag Ik gebruik nu 3 dagen clomid en nog geen bijwerkingen komen deze later of werkt clomid dan niet bij mij?
Een medicijn hoeft toch niet altijd bijwerkingen te geven? Heb je gewoon mazzel zonder bijwerkingen? Ik heb geen ervaring met clomid (nog niet) Weet wel dat niet ieder medicijn een bijwerking geeft, de meeste geven Geen bijwerking mijn inziens
Wees blij.. 😁! Ik had de meest bizarre bijwerkingen (ik dacht dat o.a dat ik paddo's op had hehe.. ) maar geen eisprong hoor
goeie vraag, die had ik ook. Bij mij werkte het maar heb van de clomid echt niets gemerkt. Was erna wel vochtiger dan normaal, maar tijdens merkte ik niets. Dus niets om jre ongerust over te maken, even afwachten