@ junyor ik zal ook voor je mee duikelen En ik heb ook geen bijwerkingen van de clomid. Maar ja ik slik ook t minste van t minste.. Hoop dat het zo blijft voor je en dat er een mooi ei springt! Btw, ik heb net iets gepost bij tv en nieuws ik zal t hier ook even posten. Ik zou echt totaal niet weten wat ik zou moeten voelen als zoiets zou gebeuren. Vrouw heeft verkeerde tweeling in haar buik · LINDA. Niet om mensen bang te maken.. Maar ja tis toch wel iets waar ik verder over na dacht..Ook op n kraam afdeling in t ziekenhuis bijvoorbeeld dat ze de kinderen per ongeluk wisselen.. My god.
Nog net je NOD in april! Ik duim mee junyor! Ik ben moe, maar blij.. Project gaat voor zaterdag klaar zijn Had ik in februari niet verwacht
Dalijk naar zh alvast in de paas sfeer komen, mn eerste ei zoeken! @ knutselkitty kun je daar geen foto van posten? Ben wel benieuwd naar wat je hebt gemaakt eigenlijk!!
ik lees zo nu en dan hier mee en wil ondertussen wel eens mijn eigen verhaal delen sinds 1juli gestopt met de pil en werd steeds niet ongesteld in november naar de huisarts gegaan maar die vertelde dat ik nog makkelijk een half jaar kon wachten erop en ondertussen maar zo nu en dan een zwangerschapstest moest doen nou bij elk krampje pijntje of dingetje deed ik dus een test werd hier aardig gek van dus in januari terug naar de huisarts gelukkig toen een doorverwijzing gekregen en ik kon al snel terrecht uiteindelijk is er dus pcos vastgesteld en er is bloed afgenomen lh hormonn was te hoog maar verder was alles goed medicijnen meegekregen 1tablet primolut om het op te wekken en 50mg clomid dit sloeg niet aan mocht gelukkig gelijk beginnen met 1tablet primolut en erna 100mg clomid dit sloeg ook niet aan en ben nu met 2 tabletten primolut bezig en daarna mag ik starten met 150mg clomid al met al moet ik bekennen dat het best zwaar valt 2 zwangere in de familie en ik steeds aan de medicijnen en het wilt maar niet lukken dan nog de bijwerkingen van de clomid vooral veel opvlliegers als ik in bed lig(neem ze ook voor het slapen) en wat slechter zicht ik heb weinig hoop meer in de clomid en ga dus al van de volgende stap uit dit zou op lazeren worden of spuiten ben hier best bang voor dat is natuurlijk niet niks
Hoi Dutch, Welkom hier. Wat een verhaal zeg... Zo te lezen ben je resistend voor de Clomid. Ik zou vragen of je over mag naar spuiten.. Gonal F of Puregon. Ik vond de Clomid ook echt een hel.. Ben heeeeeel blij dat ik nu spuit. De bijwerkingen heb ik bijna niet in vergelijking met de Clomid. Heel herkenbaar dat je moeite hebt met zwangeren om je heen, iedereen hier in dit topic kan zich hier wel in vinden. Wanneer moet je weer naar het ZH? Liefs Jun
@ dutchdiamond. He wat vervelend voor je! Ik kan me voorstellen dat het je zwaar valt met 2 zwangeren in de familie en dat je medicatie niets voor je doet behalve je die vervelende bijwerkingen geven.. Ik heb geen ervaring met spuiten, maar andere meiden hier wel hoor. Als het zover komt is dat toch echt wat er misschien voor nodig is. En hoor ook dat je van spuiten minder tot geen bijwerkingen hebt. T blijft natuurlijk geen fijne gedachte om jezelf een spuit te moeten geven. Maar wel de gedachte dat die spuit er voor gaat zorgen dat je hopelijk wel zwanger word!! Heel veel succes en schrijf maar lekker mee zou ik zeggen!! @ knutselkitty. Ik heb gister mn laatste clomid gepakt.. En vanmorgen al n echo, dus was niet zo gek dat er niks te zien viel denk ik..
@junyor ik ben nu bezig met het opwekken van de menstruatie (primolut) daarna mag ik starten met de 150mg clomid al heb ik hier geen vertrouwen meer in dus nog geen idee wanneer ik weer mag verder ben ik erg bang voor spuiten prikken etc. dus word nog een aardige opgave straks @rosavise thnx de familie verder weet niet dat ik pcos heb en dat we in dit traject zitten krijg regelmatig dus een appje van hij trapt en een foto van de buik etc. doet best zeer vooral omdat hun zo makkelijk zwanger worden
Misschien is het dan toch eens tijd om langzamerhand je verhaal te doen? Om te vertellen dat ze bij jouw hebben geconstateerd dat je niet zo makkelijk kinderen zult kunnen krijgen en dat je medicatie ervoor neemt die zo goed als niet aanslaat? Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar mensen kunnen geen rekening met je houden als ze niets weten. Voor jou is het dan ook wellicht fijn dat je weet dat je steun hebt van je familie en je daar je frustratie af en toe eens kan uitten..
alleen mijn moeder weet het en me schoonmoeder enzo maar mijn schoonmoeder heb ik inmiddels verteld dat we een tijdelijke pauze hebben want die vroeg elke keer hoe het ging als ik daar op visite was daar zat ik ook niet op te wachten al was het natuurlijk lief bedoelt maar wil de 2 zwangere het nog niet vertellen omdat ik hun tijd niet wil verpesten enzo en die denken toch alleen maar aan zichzelf dus heb ik er weinig aan
Dan is het misschien toch handig dat je je familie gaat inlichten wat er bij jullie speelt.. Dan kunnen ze daar rekening mee houden. Wij hebben het onze familie ook verteld maar heel nadrukkelijk gevraagd om ons niet constant te vragen of het al gelukt is. Als we er over willen praten dan beginnen we er zelf over. Ik was ook super bang voor spuiten. Maar het is mij voor 1000% meegevallen. Het is echt een heeeel dun naaldje, en als je moet gaan spuiten krijg je (bij de meeste ziekenhuizen en fertiliteitsklinieken) eerst prikles.
ja aan me ma heb ik wel redelijk wat steun en hier op het forum ook best wel oke gelukkig ik krijg naar deze ronde eerst nog een gesprek met de gyn ik ga er gewoon al vanuit dat de clomid weer niks doet moet zo misschien niet denken maar naar 2 mislukte rondes ben ik niet erg positief meer
Krijg je wel controle tijdens het gebruik van de clomid? Echo om te kijken of je ei groeit en bloedprikken om te kijken of wel een eisprong hebt gehad?? Ik heb 9 maanden clomid geslikt zonder controles..... Was ik destijds maar zo mondig geweest als ik nu ben....
jeetje 9 maanden clomid daar word je niet vrolijk van ik ben nu bezig met de 3e maand en van de bijwerkingen word je echt niet blij merk ook dat ik inmiddels een stuk minder lekker in me vel zit