Vanmorgen de cryo behandeling gehad (heet dus echt cryo). Stuk zenuwachtig pijn viel best mee tijdens de behandeling, voelt als zware menstruatie kramp alleen dan aanhoudend. Daarna deed het echt veel Meer pijn. Bah moest terug de kamer in om even te relaxen. Gyn kwam nog even kijken hoe het ging, wel lief. Daarna langs de Mac gegaan en op de bank tv kijken met een grote zak m&ms. Niet Goed om af te vallen, maarverzacht wel even. Over vier weken terug komen en idd na onzevakantie beginnen met clomid Ondertussen is het toetsenbord van mijn tablet overgegaabpn op chineesn dussrryvoor tpfouten
Dat zou ideaal zijn, Lets Maar vrees dat dat niet baat lukken! Hier nu al 2 dagen menstruatiekrampen, maar nog geen menstruatie te bekennen.. Woensdag laatste Provera gehad, dus het kan nog.... Maar wel een beetje raar.. Oh en hier nu ook heeeeeeerlijk 2 weken vakantie. Ik was er zo aan toe!
Meid ff vraagje mijn gyn blijft maar zeggen dat clomid zo slecht zou zijn voor je bmm slijmvlies. Dat het dunner zou worden. Wat is jullie ervaring?
Dat heb ik wel gehoord inderdaad. Mijn baarmoederslijmvlies was echter heel 'normaal'. Deze ronde ga ik een dosering hoger, dus weet niet hoe het dan zal zijn.
Ik heb 1 x een ei gehad met Clomid, maar heel erg dun Slijmvlies. Daarna nooit meer een ei gehad. Bij Gonal F was alles perfect.
Meiden, ik schrok me rot: factuur van de verzekering! Wat denk je nog geen tien euro! Alleen voor de duphaston van vorige maand,. verder nog steeds niets..
@Daantjuh: Hele fijne vakantie @Kaila: Ik denk ook dat pcos en de pil ene verband kunnen hebben. @Lets: Waarom spuit je niet 's avonds? Hoef je ook niet vroeg op @xElles: Ik heb ook meerdere keren provera gehad. De 1e keer na 3 dagen ongie de 2e keer na 2 dagen de laatste keer pas na 5 dagen. Zit dus echt geen logica in.. ohh ja en hele fijne vakantie! En verder iedereen succes met de (paas) eitjes!
@troela, moet twee keer per dag spuiten met rond de twaalf uur ertussen Dus een keer voordat ik ga werken en dan rond diezelfde tijd maar dan savonds...dus dat gaat helaas niet lukken.
Ik wist niet dat het een verband had, maar vandaag zeiden ze inderdaad tijdens de meting dat mijn slijmvlies aan de dunne kant was....
Ik heb tot nu toe alleen van november december de ziekenhuis kosten berekend gehad geloof ik Was wel meteen door eigen risico
Ik ook alleen nog een rekening van ongeveer 13,- voor de Provera. En wij lopen ongeveer gelijk op. Ik denk dat ik mijn eigen risico er vlot uit heb. Scheelt dat ik de komende tijd niet naar het ziekenhuis hoef. Clomid sloeg aan dus helaas geen inwendige echo's meer voor controle.
@ kaila, fijn dat de clomid zn werk doet! Moet je ook nog terug om te kijken of je eitje is gesprongen? @ misses, is ook fijn om te weten waar je aan toe bent. En mocht je niet zwanger zijn dat je meteen kan beginnen met clomid! Succes! @ daantje, ik had nog even gecheckt om de tickets.. Had het verkeerd haha. Is van atlanta naar seattle en dan naar boise Ik ben niet zo topografisch ingesteld!! Ik had eerst een dun baarmoederslijmvlies voordat ik begon met clomid. En nu laatst bij de echo was hij gewoon goed. Maar ik slik ook n lage dosis he. Heb wel gelezen dat inderdaad t slijmvlies dunner zou kunnen worden door gebruik van clomid. Maar ook dat verschilt weer van persoon tot persoon denk ik. Have a nice day!!
Kan niet zoveel reageren wij zijn namelijk een weekendje weg met het gezin Dat wist ik ook niet dat clomid dat aantast.. Merk er weinig van want de gyn zei dat mijn slijmvlies gewoon netjes was..
Fijn weekend truelove. Wij zijn ook een weekend weg, wel lekker want dan heb ik minder tijd om over allerlei eventuele kwaaltjes te denken.
Bedankt meiden. Wanneer kregen jullie clomid? Hadden jullie helemaal geen eisprong? Of toch af en toe een? meissie86-27jaar-1e kindje-ronde 4 na mk