PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Ik kreeg clomid zodra ik aangaf een kinderwens te hebben en nadat alle onderzoeken bij ons allebei gedaan waren. Ik had zover ik weet nog nooit een eisprong van mezelf gehad. Maar dat weet ik niet zeker.

2. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Volgens mijn gynaecoloog kan pcos wel degelijk te maken hebben met erfrlijkheids factoren.
    Weet niet meer precies vsn hoe en wat maar dat het bij mij door erfelijkheid moet zijn geweest.
    Na vragen in de familie bleken meerdere het te hebben ;)

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @meissie86 ik kreeg het voor ongeveer 6,5 jaar terug voor het eerst nadat wij al twee jaar aan het proberen waren om een kindje te krijgen. Dit kwam dus echt door pco..

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Gaat jullie man/partner/vriend iedere keer mee naar een follikel meting?

5. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend gaat straks niet mee wanneer ik weer voor echo moet om te kijken of clomid aan slaat. Hij kan daar niet iedere keer voor vrij vragen. En hoeft voor mij ook niet, als het goed is ben ik binnen 10 min klaar.

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Mijn vriend gaat alleen mee als hij vrij heeft (iedere maandag).
    Verder ga ik altijd zelf.

7. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hier ook, hij gaat alleen mee als hij ook vrij heeft.
    Stiekem vind ik het wel fijn als hij er ook bij is. Ik heb toch het gevoel dat het dan ook bij hem iets meer gaat leven dan wanneer ik alleen geweest ben.

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Mijn verloofde ging alleen de eerste afspraak mee en in het weekend. Follikelmetingen zijn verder niet zo spannend.

9. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Nee mijn vriend ging mee met de eerste afspraak en met de laatste afspraak toen we een vervolg/uitslagen afspraak hadden.
    De metingen waren steeds in de ochtend duren maar 10 minuten en ik ben er zo op de fiets. :)

Vanavond de eerste Clomid slikken voor ronde 2! Op naar een mooi ei, moet toch lukken zo rond Pasen :D

10. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje: hebben jullie ook meer last van klachten voor de menstruatie??
    Ik heb sinds gisteren erge lage rugpijn en sinds van de week al gevoelige borsten. Menstruatie is pas dinsdag of woensdag.
    Gisteren met warmwaterzak op de bank en aan de PCM.
    Vanochtend erg rommelende darmen.

11. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ik had vooral gevoelige borsten.
    Lage onderrug pijn heb ik nu vooral tijdens de menstruatie.

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik heb echt nergens last van nog! Woensdag mijn laatste Provera gehad, dus het zou een deze dagen toch wel moeten komen, maar voel nog niets.
    Alleen een beetje menstruatiekrampen.. Maar dat had ik tijdens de Proverakuur al.

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Mijn man is altijd meegeweest.. Maar wij hebben ook geen metingen in het ziekenhuis.
    Gister voor het eerst een ovulatietesr gedaan.. Was natuurlijk nog negatief maar wil eens kijken of hij gaat oplopen.. Maandag zal ik even een foto plaatsen :)

14. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Ik heb sinds ik clomid slik geen last van bijwerkingen maar wel van de werking.. Ook pijnlijke borsten, hoofdpijn.. Eigenlijk alle zwangerschapssymptomen. Arts zei dat dat verschijnselen kunnen zijn na een eisprong.

Mijn vriend gaat ook alleen maar mee als hij vrij heeft. Meestal zit ik langer in de wachtkamer te wachten dan bij de arts zelf

15. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Tot nu ovulatie testen nog negatief.. Had ook nog niks verwacht

16. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hoevaak kan ik het beste testen? En hoe vaak "klussen" jullie :)

17. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry met ovulatie testen geen ervaringen.
    Wij vrijen tot nu toe wanneer we zin hebben. En zien elkaar alleen in het weekend dus we zijn al beperkt 😉

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Missies, zien jullie elkaar echt alleen maar in het weekend?? Waarom, als ik vragen mag?

Wij doen het nu gewoon wanneer we zin hebben, maar rond eisprong wat vaker. Meestal dan om de dag ofzo.

Ovulatietesten deed ik altijd 2x per dag.

19. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xelles; mijn vriend is door de week aan de andere kant can Nederland ivm werk. Wanneer je dan om de dag moet vrijen is dan weinig wanneer je erg blij bent om elkaar weer te zien;). Hopelijk is het werk daar in de bouwvak klaar.

20. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Mijn man is alleen de eerste keer mee geweest.

Om de dag vrijen is voldoende. Ik zit nu op cyclusdag 11 en nog geen teken van eisprong. Voelen jullie de eisorong?

Deel Deze Pagina