PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @misses:
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan

2. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Misses: Gefeliciteerd!!! Echt heel duidelijke test. Kan je niet om heen :D Hartstikke zwanger

@xElles: Is het niet verstandig om ff een zw test te doen als je niet ongesteld wordt door provera. Wie weet is het wel raak en dan slik je clomid voor niks (plus is denk ik ook niet erg gezond voor een evt kleine). Wil niet zeggen dat je zwanger of je valse hoop geven of zo maar zou het toch ff uit sluiten als ik jou was. Just to be sure

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hier dacht ik ook al aan ja, je zou niet de eerste zijn die MA krijgt nadat je met Clomid bezig gaat terwijl je toch zwanger blijkt te zijn...

Misses! Gefeliciteerd! :D mooi duidelijk streepje :)

4. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Heb je voor gebruik van Provera een zwangerschapstest gedaan? Denk het wel want dat wordt altijd geadviseerd :)
    Ik denk namelijk dat het wel kan.

Misses: gefeliciteerd!! Duidelijke test! :D

@Knutselkitty: hoeveel echo's krijg jij per ronde? Ik hoop dat er een mooi ei goed aan het groeien is :)

@Junior: succes! Heel spannend!

Ik heb gisteravond mijn laatste Clomid tabletten geslikt. In ronde 2 helaas geen echo's en bloedonderzoeken. Vind dat best spannend! Helemaal omdat je geen idee hebt wat er groeit en hoeveel.

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wat moet ik doen goedkope action ovulatietest die je na twee uur kan doen.. Of nog even wachten en dan cb digitaal doen

6. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Ik zou wachten en de CB doen, heb afgelopen paar maanden ook best geld uitgegeven aan ovutesten. en de CB werkte bij mij het beste.
    Ben er mee begonnen toen ik ook nog onder controle stond bij de fertiliteit. Dus was een dubbele controle, en de cb was altijd goed.
    En ik vond de smiley ook wel erg prettig, je weet gewoon dat je er dan een paar dagen een feestje moet maken in bed:)

7. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt 😄
    Ik heb net gebeld met de fertiliteitspoli en er staat een termijnecho gepland op 12 mei, spannend!!

8. Chell3

Chell3 Lid

24 apr 2014
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd misses13!! Een heerlijk gevoel lijkt me dat! Ik loop een beetje achter op dit forum maar zie dat jij een maand na je eerste afspraak al zwanger bent geraakt. Heb jij in die tussen tijd medicijnen gehad?

9. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi chell, dank je wel.
    Ik heb nog geen medicatie gehad. Vorige week vrijdag de uitslagen gekregen en toen was er dus vanuit de bloeduitslagen te zien dat ik een eisprong heb gehad, Erg onverwacht en helemaal met mijn voorgeschiedenis van de cyclus.

10. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Whaaaaaaaaaa

11. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super truelove, smiley is goed nieuws!! Hoelaat komt manlief? 😉

12. Chell3

Chell3 Lid

24 apr 2014
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wauw dat is helemaal mooi. Mag ik vragen hoe lang de cyclus was waarin je zwanger bent geraakt? @misses13

13. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Wauw misses!! Wat een mooie test! Van harte gefeliciteerd!!! :)

Ik ga zo naar huis, kom net van zh.

Samenlevingstest was goed. Heb zelf ook even mogen kijken, grappig om die sperma celletjs te zien ronddwalen. Wel zielig dat ze dood gaan op dat stukje glas.. :D

Mn ei was niet meer gegroeid. Ik heb voor maandag nog n echo, maar veel hoop had ze niet voor deze ronde.

Als maandag mn ei nog niet gegroeid is dan moet ik 50mg slikken.
    Dan zou ik op cd 19 zitten.

Ik lees dalijk thuis even goed alles door!

14. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misses echt van harte gefeliciteerd! Je bewijst dat het ook kan zonder die hele mmm!!!!

Truelove succes :D:D

15. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Me man is thuis haha :)

16. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag chell in mijn handtekening kan je zien hoe mijn cyclussen zijn gelopen. Nu wonder boven wonder een cyclus van 30dgn( schat ik). Termijn echo moet het uitwijzen.

@aimee, ja heel wonderlijk allemaal. Als het allemaal goed blijft gaan kan de clomid wel weer terug 😄

Ik durf nog niet te ver voor uit te kijken.
    Vorig jaar ook van dichtbij mee gemaakt dat vriendin miskraam kreeg en dat gaat toch een beetje door je hoofd. Al moet je natuurlijk positief denken.

17. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misses heel herkenbaar, Ben ook zon doemdenker.... maar denk dan dat het je gelukt is zonder medicatie! Zegt ook wat toch! Ik duim voor je dat je een droom zwangerschap en bevalling hebt.

(Denk je nog aan moeders voor moeders, wil het niet opdringen hoor, maar toch....;))

18. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    @ benthe, Fijn dat je weer mag beginnen! Nieuwe ronde nieuwe kansen!!

@ knutselkitty, een tweeling! Hoe leuk zou dat zijn! Kun je ook van die coole pakjes voor ze maken :)

@ truelove, haa een smiley is altijd goed he! Dan mogen jullie alvast beginnen!

@ junyor, ik had gister toevallig vanalles opgezocht over iui. Ik hoop dat je een mooi resultaat krijgt!! Blijf je dan trouwens ook clomid slikken?

@ xelles, wij spelen vooral soul en funk. Maar ook doen we molukse liederen ( lagu2) super leuk en ik doe t heel erg graag. Mn vriend is gitarist en ik zing. Dus vind het ook fijn dat we dit samen kunnen delen!
    Ga je trouwens nog een testje doen? Om eventuele zwangerschap uittesluiten?

En inderdaad moeders voor moeders is iets waar ik me ook meteen voor zou opgeven als ik zwanger ben! Iedereen hun eigen keus natuurlijk, maar vind t een mooi initiatief.

Ik ben n beetje teleurgesteld in mn ei.. Dacht echt dat ie t goed zou doen. :(

19. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ aimee, ik zal me nog verdiepen vandaag in het project. Is wel belangrijk.
    Lieve woorden van je. Hahaha en de bevalling kan ik nu nog helemaal niet bij.
    Straks eerst even lunchen met vriendinnen en mijn mond dus houden ;), wordt geen broodje met gerookte zalm. Dan komt vriendlief thuis en die was ook al helemaal in zijn nopjes.
    Nu eerst nog een paar testen kopen.
    Zo staat je hele wereld binnen een paar minuten wel een Beetje op zijn kop.

20. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Gelukkig geen Clomid voor mij.

Ik spuit Gonal F en Pregnyl.
    Ben heel benieuwd wat ik straks te horen krijg.

Deel Deze Pagina