PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Ahhh op die manier Benthe. Ik duim toch nog ff door voor je ;)

@Daantjuh: Fijn dat het bloed verlies nog maar minimaal is. Hopelijk mag je snel weer aan de slag. Ik vind je een super sterke meid!

@Kitty: Jij ziet dat ook?? Ik ging vanmorgen even boodschappen doen, nou leek wel of het hele dorp zwanger is...
    Moeten maar gewoon lekker genieten van het mooi weer :)

@Lon: Tot donderdag wachten joh?? Bah dat is vast veel te lang voor je gevoel. Ik hoop stiekem dat je lichaam een ander plan heeft dan ongesteld worden ;) Namelijk 9 maanden niet of zo snel mogelijk aan de clomid dus wachten is ook maar frustrerend

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ Benthe

Herkenbaar hoor.. :(

gewoon ff je progesteron waardes afwachten, misschien kan je volgende x pregnyl spuiten voor een goede eisprong.

Het komt echt wel een keertje goed!

3. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Hier op dag 3 van clomid. Depressieve gevoelens vallen mee. Wel iedere x erge hoofdpijn en bij vlagen misselijk, dizzy soms maar verder valt het me mee.
    Volgende week maandag inwendige echo dus op dag 12 van mn cyclus. Dag 10 valt op zaterdag dus beetje raar uit helaas. Verder net de bloeduitslagen van ML binnen. Die waren allemaal goed. 25 april pas weer zaad inleveren. Hopen dat we deze of de volgende ronde met clomid gewoon raak schieten maar de kans is klein door het zaad van ML.
    Maar goed de wonderen zijn de wereld niet uit toch? Wat een heerlijk weer zeg. Doet een mens goed. Hoe is het met een ieder hier? Veel nog op wachtbankje? Vsnt weekend niet kunnen kijken had ochtend en avond dienst beide dagen.
    Zorg draait ook in het weekend door. ;)

Liefs

4. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    @ troela: Hahaha! Dat zou super zijn! Hoop dat je gelijk hebt ;)! Maar ik denk het niet, aangezien mn eitjes heeeeel klein bleven laatste keer.
    En over al die zwangeren... die zie ik ook overal! En de verhalen op het werk (2 collega's worden oma, een is net vader geworden en vriendin hoog zwanger). Dus das wel dubbel allemaal. Vind het super voor ze, maar zou zelf toch ook wel keertje willen ;)!

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hai meiden!
    Heerlijk, dit weertje he!
    Wij hebben de hele keuken geverfd. Alles kon buiten drogen gelukkig.
    Net alles weer ingepakt, dus nu heerlijk uitrusten.

Hoe is het verder hier?

@Lon, bah, dat wachten vind ik echt het meest vervelende! Het duurt allemaal zo lang joh! Hopelijk word je snel ongesteld, of kun je je even ergens anders op richten en is het snel donderdag!

@Daantjuh, fijn dat het zo goed als over is. Kun je hopelijk weer verder. En lekker uitkijken baar je vakantie :)

@Kitty, oh echt ge! En ook allemaal mensen die via Facebook aankondigen dat ze zwanger zijn.. Hopelijk volgen wij snel :)

@Anoniempje, fijn dat bloeduitsla g in ieder geval goed was. Ik hoop voor je dat de uitslag van zaadonderzoek ook goed is!!

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goh dan ben ik iig niet de enige die overal zwangere ziet;)
    Van het weekend weer drie bekendmakingen gehoord, gelukkig ver van me af maar toch...de halve buurt is zwanger of loopt met een kinderwagen...maar goed waarschijnlijk hebben wij daar nu ook een soort radar voor...hopelijk volgen we snel!!

7. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ja we hebben nu wel een 'spot ieder buikje/baby'-modus die aangeslagen is... Helpt ook totaal niet dat smoeder telkens leuke zwangerschapskleren aanwijst... Hopelijk kan deze topic snel gesloten worden en gaan we Leen's topic volspammen!

8. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    #148 anoniem26, 10 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2014
    Nou inderdaad knutselkitty!
    Ik zie ook overal zwangere meiden rondlopen maar komt ook omdat je er meer mee bezig bent misschien bewust misschien onbewust.
    Maar dan denk je toch iedere keer why???

Heerlijk Elles! Het was inderdaad heerlijk weer de afgelopen dagen!

Nu wij hier met zn allen nog!
    We gaan der weer voor.

Wij gaan komend weekend er ff heerlijk tussenuit.
    Even een hotelletje voor een weekend en dan op de terug reis weer langs het ziekenhuis voor de inwendige echo. En dan hopen of groeiende eitjes!

Wanneer is ongeveer je eisprong met clomid weet iemand dat?
    Het verschilt natuurlijk per persoon en hoe snel ze groeien etc etc maar dan heb ik even een "ongeveer" in mn hoofd.

:D

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    eisprong met clomid verschilt echt bij iedereen hier..

Ik heb nooit een eisprong gehad.. Leen had wel een regelmatige cyclus met clomid.
    Bij Kitty is het onregelmatig.

Uit ervaring in dit topic is er heel vaak op dag 10 nog niet zoveel te zien. Meestal begint het pas bij dag 14.

10. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Bedankt Daantjuh!! Ik heb dag 12 een inwendige echo dus dan weet ik iig dat het niet te laat is maar vaak juist te vroeg ;) Je weet niet echt wat je moet verwachten. Ben benieuwd maar maak me er niet druk om nu hoor.
    Zie het allemaal wel. :)

Hoe is het nu met jou Daantjuh? Gaat het al wat beter met je?

11. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Dag 12 is een mooie dag.. En gewoon beginnen met seksen vanaf dag 9 of 10. Dan kan je iig ook niks missen ;)

Ja met mij gaat het eigenlijk wel goed.. :)

Het goede weer heeft er ook wel mee te maken hoor, maar ik ben ook niet het type dat lang in een dip zit. Tenminste ik probeer het. Als ik er te lang over nadenk kan ik best verdrietig worden hoor.
    Maar aan de andere kant, we zijn al 10 jaar gelukkig zonder kindje en die paar maanden extra (hoop ik ;) ) zonder kindje zullen ook echt wel leuk zijn.

Ik zie ook overal om me heen zwangere, maar op dat moment bedenk ik me ook dat bij hun vast en zeker ook een verhaal aan het zwanger worden zit.

Ik heb de afgelopen weken zoveel verhalen gehoord van mensen die ook een miskraam of een lang traject om zwanger te worden gehad te hebben. En uiteindelijk kwam het bij hun allemaal goed.

Ik bedoel je ziet en hoort zoveel zwangere om je heen, maar je hoort eigenlijk nooit dat het bij hen ook lang heeft geduurd.

Maar goed.. ik probeer gewoon positief te blijven en ik weet zeker dat ons het geluk ooit weer toe lacht. En ondertussen maken we er gewoon zelf een feestje van. Ik leef maar 1 keer. :D

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Mooi gezegd Daantjuh! :)
    Ben ik ook van overtuigd.

13. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Inderdaad mooi verwoord Daantjuh!
    En wat sterk ben jij serieus. Knap hoor.
    Het geluk komt bij ons ook dat weet ik zeker en hoelang het duurt is altijd afwachten maar we zetten allemaal door ofniet dan?
    Het weer is zeker een goed ding nu daar vrolijk ik zelf ook altijd van op hoor!
    Lekker in het zonnetje buiten bezig zijn of juist gewoon in het zonnetje met ereader en een kop koffie/thee. Dat zijn echt van die geniet momentjes vind ik zelf.

Ja zeker we seksen ook wel derest van de weken hoor tis niet alleen voor een kindje ;) Het moet wel leuk blijven he :p

De meeste mensen vertellen inderdaad alleen de succes verhalen van zwanger worden maar er zijn zoals hier te zien genoeg mensen waarbij het minder vanzelfsprekend is en het dus langer duurt dan gehoopt!
    Maar ook lees je hier regelmatig mensen die toch zwanger zijn geworden in MMM.

Lekker uitkijken nu naar je vakantie.

Hier is schoonpaps weer thuis en het gaat ineens heel goed allemaal. Volledig omgedraait gelukkig.
    Mag nu de komende 6 weken helemaal niks doen maar hij is weer thuis. Geen gerace weer vanaf het werk naar het ziekenhuis of andersom.
    Even weer wat meer tijd voor ons samen.

14. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik denk dat we het de ouders nog maar even niet vertellen. Bang dat mijn schoonmoeder elke dag gaat bellen ofzo haha.

Het zwangere buikjes spotten ken ik. Bah, en idd op fb ook weer een zwangerschapsvlaag!!!

Ik nu op dag 9 dpo, vermoed ik want ik had weer geen duidelijke temperatuurstijging oid....
    Deze maand toch weinig kans want manlief was op DE dagen weg en hebben maar 1 kans gehad.... Grrr

Wie kan er wanneer gaan testen????

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh fijn anoniempje! Hopelijk knapt ie snel weer op.

Weet iemand wat er gebeurt als je Provera slikt en eigenlijk zwanger bent?
    Ik heb namelijk net een testje gedaan (geen idee waarom), en er verschijnt een heel licht streepje? Mijn vriend ziet hem ook. Je hoeft de test niet eens in het licht te houden, maar ik krijg hem niet duidelijk op de foto.

16. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk, dit overzicht kreeg ik in het ziekenhuis. Helemaal geen echo's

Bijgevoegde bestanden:

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
  18. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het niet goed zien Elles, maar ik heb het mn arts toevallig gevraagd, duphaston kan geen kwaad dus denk provera ook niet

19. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nee, foto is ook belabberd.. en als ik nu op de test kijk, lijk ik niets meer te zien.. Raar..
    Maar oke, dan weet ik dat :p mocht het zo zijn uiteraard.

20. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff vandaag of morgen mijn nod. Vanmorgen getest negatief, voelde me zo verdrietig dat ik me ziek heb gemeld op t werk. Heb enorme buikpijn maar nog geen bloed te bekennen. Heb toch zo'n voorgevoel dat het straks komt.

Bleeh!

Deel Deze Pagina