PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lets, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt wel, maar net hoe graag je het wil. Ik had eerst ook hele tijdpaden uitgestippeld en dacht ik overal rekening mee te kunnen houden. Maar inmiddels proberen wij al vanaf jullie een kindje te krijgen, het maakt me werkelijk niets meer uit. Ik wil gewoon het liefst nog gister zwanger worden. Als het bij jou ook lang op zich laat wachten zul je blijven denken, stel dat ik die extra kans wel had genomen..

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    True love, je test heel vroeg dus natuurlijk heb je nog een kans!
    Ik ga heel hard duimen voor je! en voor Kitty en voor mezelf en voor alle anderen hier!

Aimee, wat een geduld om te beginnen moet jij toch hebben!

Pithaya, mijn huisarts zei een jaar geleden dat alle cyclussen boven de 35 gewoon te lang waren...ik heb vorig jaar ook twee wat kortere cyclussen gehad van 37 en 42 of zoiets, maar daarna toch weer van 85ofzo. Dus wat Vissie al zegt, ook ik zou alle kansen grijpen!

Hier,ik weet het ook nie,hele dag al wat krampjes en net wat bloedverlies. ongesteldheid kan het nooit zijn, dat is veel te vroeg. ga er dus maar vanuit dat het door irritatie komt van het eendebekje of de bolletjes progesteron die ik er 6 in moet stoppen elke dag.

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dan is het wel zo leuk/gezellig dat je dan ook reageert! :)
    Nouja, vind wel dat je lief reageert op wat ik zei dus het is al goed.. Ik moest het gewoon even kwijt.

Ik zou ook echt niet wachten, nu je weet dat je PCOS hebt.
    Wat Vissie ook zegt, een zwangerschap is niet te plannen. Zeker niet met PCOS. Wij zijn al vanaf vorig jaar maart bezig. Alles duurt me nu te lang. De uitgerekende datum maakt me ook echt niets meer uit nu. En de kans dat je in een keer zwanger bent? Tuurlijk is die kans er, maar die is wel heel klein.
    Als ik had geweten dat ik PCOS heb, waren we al veel eerder begonnen.
    Je gaat in augustus trouwen, maar als je in je volgende ronde zwanger raakt, heb je toch ook een beginnend buikje op je bruiloft?

@Lets, kan het ook innesteling zijn? Of is dat nog te vroeg. Ik weet niet precies hoe het allemaal zit met icsi.

4. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja lets, ik dacht ook aan innesteling!!!! Weet niet of dat kan, maar logisch denkend zou ik denken van wel toch? Ik ben er helemaal blij van voor je

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha nou ik word niet zo heel blij ervan, van bloed.
    maar goed aangezien het dag 1 is ben ik nog wel gerustgesteld...ongesteldheid kan nl.noooit.. snuif daar progesteron voor en stop er bolletjes progesteron in om fase tussen terugplaatsing en ongesteldheid zo lang mogelijk te maken.
    sja of innesteling kan, geen idee, officieel is het nu dag 5 na bevruchting..ochja,deze hele ronde is qua van alles betreft anders dan de andere keren, dus wellicht ook beter!

6. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Innesteling Lets??
    Zou wel zo rechtvaardig zijn dat jij nu aan de beurt bent ;) Denk wel dat t goed komt....

Balen elles , geen groei...ook op 100 nu toch?
    Ik ook,moet dinsdag echo. eigenlijk morgen maar ivm 5mei zijn ze dicht :S
    Ben dr best nerveus voor... zo bang dat t weer niet aanslaat...

7. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat het innesteling is, ik wil het ik wil het ik wil het

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha vissie, ik wil t ook;) heeeeeeel graag!

Had nog helemaal niet op Elles haar berichtje gereageerd...
    lijkt me ook wel spooky, alleen op zondag in het ziekenhuis haha wel lekker rustig ofnie?
    jammer dat je slijmvlies en eitje nog niet groot is...:(

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hahah :D
    Ik vind dat ook!
    Nu ben jij aan de beurt Lets! Dus het is gewoon een innesteling!!
    Hihi, maar wel super spannend allemaal zeg! Zelfs ik raak er zenuwachtig van!

Ja Benthe, ik had nu 100 Mg. Ik moest eigenlijk ook morgen, maar ivm 5 mei wilden ze vandaag. Had een gynaecoloog die er nog niet zo lang is en zij was echt super lief! Ik moest niet ontmoedigd raken dat het waarschijnlijk niet aan slaat, er waren nog zo veel andere opties behalve Clomid. En ze ging voor ons duimen zei ze. Ik had echt even het gevoel dat ze er écht voor ons was, ipv een nummertje op de afsprakenlijst.

@Lets, ja was heel rustig! Maar hele gang was donker, alleen vanuit gynaecologie scheen licht op de gang. Lichtpuntje in de donkere tunnel ;)

10. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is er een voor aan de muur op de poli!

11. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik heb sinds ik in het ziekenhuis ben al 4 eisprongen gehad, en geheel benut.. maar zie het resultaat.
    ga er maar niet vanuit dat het in een keer goed gaat. dat zijn echt mazzelkindjes.

@Lets; owjee, hopelijk is het positief, maar ik zou denk ik ook wel mn hart even vasthouden
    hopelijk ga je met ons positief testen binnenkort ;)

@xElles; oew eng hoor! xD en balen dat er geen groei was :(

@Truelove; doe jij nu maar gewoon even rustig wachten, doen we samen op zondag testen oke? ;) alhoewel...misschien dat ik het zelfs tot maandag uitstel..

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Er waren nog net geen engeltjes met kleine harpjes die *Halleluja* riepen ;)

Kitty, wanneer is jouw NOD? Wel knap hoor, dat je niet gaat testen!

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Poe zeg, wat een traject ga je in lets. Dat is echt niet niks. Heel veel respect voor jou. Ik hoop ook dat het een innestelings bloeding is geweest. Wat zou het anders moeten zijn? Was het veel? Nu jullie zo zeggen over meteen beginnen snap ik jullie reacties. Nou ja nu ben ik toch ongesteld en dan geen seks voor mij. We wachten het even af.

14. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zondag is voor mij ook dag 12 dpo. Ik ben gelukkig voor werk van donderdag tm zondag in het buitenland dus eerder testen gaat gelukkig niet. Welke dpo is het voor jullie? 12 dpo kun je wel testen toch?

Ik heb niet de 'kwaaltjes' die jullie hebben. Wel dik wit slijm gister en vanmorgen voelde ik mn onderbuik, maarja..

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Huhhhh, is gynaecoloog gewoon open op zondag?

16. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

haha je laat het als een soort koopzondag klinken :p

maar wel bijzonder op zondag ja. hier is dat echt niet t geval..

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hahah koopzondag :D kon je maar zo makkelijk aan een goed eitje komen!

Maar, hier is gynaecologie wel gewoon 'open'.
    Er is 1 iemand bij de balie waar je je moet melden, en 1 gynaecoloog aanwezig.
    Volgens mij is het alleen als het echt niet anders kan.
    Toen ik in die stoel lag kreeg ze telefoon over iemand die een geknapte cyste (schrijf ik dat goed?) had en die mocht komen. Dat soort dingen kunnen niet wachten tot dinsdag bijvoorbeeld.

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha koopzondag, ja ik kom even een kindje kopen;)

zelfs dusseldorf is dicht, maar goed dat is ook geen ziekenhuis eigenlijk...had anders vandaag de terugplaatsing gehad nl... maar goed nu zijn ze al lekker bij mij:)

19. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    #1639 Junyor, 4 mei 2014
    Laatst bewerkt: 4 mei 2014
    @Lets, ik ga duimen voor deze 2 kanjers!!!!

@XElles, Wanneer heb je nu weer controle?

@wachtbank dames, ik blijf voor jullie duimen hoor

20. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel

Jaa vanaf 12 dpo kun je wel testen! Spannend zeg. Ik duim voor jullie. Wat duurt wachten dan lang he ;)

Deel Deze Pagina