Knutselkitty dat is zeker schrikken joh! wanneer mag je ook al weer testen? Dat worden een paar lange dagen op de wachtbank. Ik duim alvast hard voor je dat het beloond mag worden
Ach jeetje knutselkitty wat naar. Ben je alweer beetje bekomen? Had je snel gefietst?? Flauwvallen is erg naar gevoel. Rustig aan hoor!!
Hier vanmorgen wat menstruatie pijn maar is toch weer weggetrokken.. Pijnlijke tepels blijven! Heb afgesproken dat ik zaterdagochtend ga testen als menstruatie uitblijft
He wat vervelend voor je! Dat is schrikken! ! Had je wel goed gegeten? Hopelijk is deze narigheid ergens goed voor. . .
Kitty, wat eng! ik denk dat dit wel eens je eerste zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn. T lijkt me doodeng maar het zou heel goed nieuws kunnen zijn.. Hoe veel dpo zit je nu? Zou je geen testje wagen? Als je zwanger bent zou het al zichtbaar kunnen zijn, blijkbaar zijn je hormoonwaarden zo hoog dat je er beroerd van wordt..
Idd. Klinkt erg eng knutslkitty! Wel genoeg gedronken en gegeten? Over testen , je hebt toch Ook van de hele vroege testen?
Ik heb gegeten vandaag, en gedronken. hard heb ik niet gefietst, maar woon op een van de hoogste punten van de stad.. ik was al op de parkeerplaats, en met de tuinman aan het praten toen ik me erg onwel voelde. intussen gaat het beetje beter, maar nogsteeds dizzy met wazige blik als ik zit/sta. nog een 6 dagen tot nod, dus testen is veel te vroeg.
Jee Kitty! Wat eng! Doe je wel rustig aan?? Ik hoop voor je dat dit iets betekent! 6 dagen voor NOD is vroeg, maar kan wel toch
Dan lopen we gelijk! Zoveel kost een test niet, ik zou m'n nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen..heb ff gegoocheld maar kan echt bij een zwangerschap horen
Predictor Early vroege zwangerschapstest 10,95 | Sensitest Dan moeten jullie nodig 2 dagen wachten en weet niet of het echt 99% is, zoals ze aangeven op de website... Wel spannend hoor f niet?
Bij kruidvat heb je ook testen die kan je gebruiken 4 dagen voor je nod.. Eigen merk early staat erop
Ik twijfel want volgens mij is mijn nod 10 mei Ik heb op dag 14 positieve ovulatie test gehad denk dag 15 gesprongen... Ik heb eergisteren een testje gedaan maar die was negatief... Heb met mijn man afgesproken dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ik dan ga testen met hem samen
Owjee knutselkitty, wat nu dan...klinkt nie fijn! op de trap gaan liggen??Gelukkig een aardige meneer die je hielp... t zou wel mooi zijn als het dan door een hele vroege zwangerschap kwam natuurlijk of kunnen het nog bijwerkingen van je medicatie zijn? hier alles weer in orde, geen bloedmeer dus zal wel iets geraakt hebben met bolletjes inbrengen..
Lets, wanneer kun jij testen? Hoe werkt dat met terugplaatsing, is die dag de dag van de innesteling?
Nee de dag van de terugplaatsing is de dag dat normaal gesproken je bevruchting via de eileider de baarmoeder inkomt dacht ik.. Ik mag volgende week woensdag testen...pff dat duurt nog veel te lang. Ik doe wel weer een bloedtest gezien onze negatieve ervaring met normale zwangerschapstesten.
@lets heb een heel goed gevoel bij jou terug plaatsing! Denk echt dat het weleens raak kan zijn bij je