Mooi TrueLove!! En zo waar ook.... @Benthe, ik heb geen ervaring met iui, maar wil je wel even heel veel succes wensen. Fijn dat de druk eraf is. Ik duim voor jullie. @Joyce, balen!! Weet je al wat je zelf wil? Hier vanochtend fm gehad. Niets gegroeid. Zelfs nog minder dan met 50mg!! Ik hoef maandag pas weer terug. Dan laatste meting en dan weer Provera. Ze begon over overgaan op andere medicatie. gonal F. Heeft iemand dat hier? En hoe werkt het/wat is het precies? Ik heb eigenlijk niet zo'n vertrouwen meer in Clomid, dus wil maandag vragen of ze 150 Mg over willen slaan en ik direct over mag op spuiten. Dit schiet gewoon niet op.
Leden Lets, 28 jaar, 1e kindje Daantjuh, 29 jaar, 1e kindje Knutselkitty, 24 jaar, 1e kindje Joyce01, 28 jaar, 1e kindje xElles, 27 jaar, 1e kindje Benthe1986, 28 jaar, 1e kindje Anoniem26, 26 jaar, 1e kindje Vissie85, 28 jaar, 1e kindje Rosavise, 23 jaar, 1e kindje Aimee85, 28 jaar, 1e kindje. Junyor,32 jaar, 1ste kindje Annemiek89, 24 jaar, 2e kindje Truelove, 26 jaar, 3e kindje Wevin, ?? jaar, 1e kindje Kaila, 28 jaar, 1e kindje Alou, 25 jaar, 1e kindje Meissie86, 27 jaar, 1e kindje AHL, 25 jaar, 1e kindje Behandelingen Daantjuh, Glonal F, Pregnyl, Utrogestan caps. Knutselkitty, Clomid 75mg Lets, DD ICSI xElles, Clomid 100mg Joyce01, Clomid 150mg Benthe1986, Clomid 100mg volgende ronde Anoniem26, Clomid 100mg volgende ronde Vissie85, Clomid 50mg Rosavise, 25mg clomid gehad, volgende ronde 50mg Aimee85, Nog geen behandeling gestart Junyor, Gonal F 62,5 IE & Pregnyl 5000 IE Annemiek89, nog geen behandeling gestart Truelove, 50mg Clomid Wevin, 23 april starten met MMM Kaila, start met 50mg Clomid Alou, 100mg Clomid Meissie86, ? 4e ronde na MK AHL, Clomid 50mg Zwanger Rosalinde Blondie84 Nana84 Lasvegas Ana Leigh Klets Leen82 MariaP86 Meisjeje Hajar Troela84 Misses13 Let op. Wil je op het lijstje, of een wijziging doorgeven? zet deze in een kleurtje en ik zal het zo snel mogelijk wijzigen (soms kan het met edit, soms post ik een nieuwe.)
als we op die tour gaan, hier heb ik er ook nog 1 Tears and Hope - the infertility awareness project hij is bedoelt voor jezelf, maar ook voor je omgeving, zodat men een idee krijgt hoe je je voelt
Afspraak: 7 mei: Benthe1986 Samenlevingstest 8 mei: Junyor - Follikelmeting 12 mei: xElles - Follikelmeting 16 mei: Aimee85 - controle afspraak operatie bmm. TESTDAG: 10 mei Zaterdag: Truelove 11 mei zondag: knutselkitty&Vissie85 14 mei Woensdag: Lets 16 mei Vrijdag: AHL
@ Junyor: Ik moet volgende week een onderzoek laten doen waarbij er in mn bloed gekeken word of er aanleidingen zijn of mijn eileiders niet open kunnen zijn. En @ Lets: ook dan gelijk word het semenonderzoek gedaan. Daar heb ik zelf op gestaan. Ik ga niet dit traject in zonder dat te weten. Leek me zinloos Gek genoeg ben ik niet helemaal ontdaan oid. Komt misschien nog. Ergens vind ik het wel fijn dat we via inseminatie verder kunnen. Dit werkte voor ons al een poos niet meer. De druk was veel te hoog. Aan de andere kant vraag ik me af wat mn kansen nu überhaupt nog zijn @ Maria: was het de eerste keer IUI raak bij jullie? En hoe was het zaad van je partner? Jij hebt moeten spuiten voor ei rijping? Ik moet clomid blijven nemen, worden er weer echos gemaakt en dan krijg ik een spuit om m te laten springen. Ik ken iemand die ook met IUI zwanger is geraakt maar dat was meer omdat de rest allemaal goed was en met clomid ook alles goed was maar het gewoon maar niet wilde lukken. Dat was 1e x IUI gelijk raak. Maar zei had al 2 miskramen gehad ook.Ze wist iig dat het wel kon Ik ben nog nooit zwanger geweest.. Voor mezelf wil ik nu eerst maar 1 ding tegelijk bekijken, eerst die uitslagen maar eens afwachten en misschien valt het mee en gaat IUI hartstikke goed .maar ergens in mn hoofd zie ik al allerlei doemscenarios van een kinderloos leven. Of een lang en duur IVF traject oid. Zie mezelf al naar het ziekenhuis rijden met ene potje spul enzo. Al dat gedoe en gehaast. Ga het op je werk maar eens uitleggen dat je eerst voor echos moet, dan om een spuit moet en dan 36 uur later weer er heen moet een aantal uren om het in te laten brengen
@Benthe, toch wel moeilijk nieuws als ik het zo lees. Ik wens jullie heel veel succes!! Ik kan me slechts indenken wat het nieuws met je doet en hoe je je voelt.
Mooi vind ik het! Ik vind het filmpje wel heel droevig, en dat is het natuurlijk ook! Mooi gedaan. Misschien heb ik er over heen gelezen, maar had je de predictor al gedaan?
Ik heb nog 10 pillen voor dus nog twee rondes hier liggen.. Ik moet 22 mei naar de gyn dus ben benieuwd of ze dan wel een meting gaat doen..
Mooie quotes dames! Helaas zet je zoiets meestal niet op facebook ofzo maar dat zou eens moeten eigenlijk!!
thanks. maar de wereld vergaat niet, IUI is niet anders dan van wat we nu doen alleen ipv dat we moeten klussen word dat voor ons gedaan Mocht t ivf worden zou ik wel balen,maar ik wil niet balen van iets dat ik op voorhand niet weet. dus eerst onderzoeken afwachten maar... en wie weet ist deze ronde wel wat zal wel niet,kans is vrij klein toch.......?