PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Spannend!!!! Hoe voel je je

2. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

@ vissie: spannend! Geniet er van hoor!

@ kitty: jammer zeg! Maar op naar de volgende ronde. Ik had giseren spuit primeur en het ging wel toen mn man m zette. Alleen zou ik t nog niet kunnen. Maar hier zelfs gelukt ondanks een naaldenfobie. Dus lomt vast goed.

@ iez: mij bms was altijd rond de 8-10mm moet minimaal 6 zijn. Dus ook jij zit heel goed! Overigens verstopte mijn linkereierstok zich ook vaak. Maar das ook een lui ding want daar is nog nooit een ei vandaan gekomen... :p

Hier: alles was ok mag verder spuiten. Overigens vond ie n uitgangsecho niet per se nodig. Wel gedaan nu en alles ok dus. As vrijdag FM. Spannend...hoop zo dat er groei is en dit gelijk aanslaat.....

3. Benthe1986

Oh en aan de prikdames: is het erg dat er na injecteren wat vloeistof uit mn prikplekje komt? Zomaar 1 flinke druppel.. Ik heb bij lucht eruit drukken ook al wat gemorst dan spuit er ineens n beetje uit maar wederom niet veel.

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Nee volgens mij niet.. Ik laat die naald ook altijd zo'n 10 sec langer in mn buik zitten..

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Dus flauwvallen bij het zien van naald in huid, zij het in mij, of op een filmpje, is niet onhandig bij het spuiten? :)

6. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Jeetje meiden, wat is het druk hier en wat maken jullie veel mee. Hier nog één week en dan eindelijk de onderzoeksuitslagen.
    Ik vroeg me af of je, als je eenmaal in behandeling hebt, altijd verschillende artsen krijgt (ivm hoge frequentie aan afspraken)?

7. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    @meiden met spuitfobie: misschien het overwegen waard om in therapie te gaan hiervoor? Korte en relatief eenvoudige behandeling, misschien hebben ze die wel in het ziekenhuis?

8. Benthe1986

Het is mij ook gelukt met die zelfde symptomen :p
    Maat vooralsnog zet mijn man m ;) miss ook iets voor jou om t op die manier te doen?

@light: zon therapie heb ik nog nooit van gehoord. Heb wel prikinstructie gehad. Maar ik denk dat dit daadwerkelijke spuiten de beste fear facer is :p

@daan: thanks;dacht t zelf ook niet maar wist t niet zeker. Denk dak te hard kneep. Moet t gewoon nog onder knie krijgen denk. En miss dat wat minder nerveus worden ook wel zou kunnen helpen.. ;)

9. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Maar die therapie bestaat wel écht! Hij is iets ingewikkelder (voor de therapeut weliswaar) vanwege het flauwvallen. Je past dan andere technieken toe. Normaliter leer je bij angst de cliënt namelijk ontspanningsoefeningen, maar bij flauwvallen (zoals je bij een prikfobie vaak ziet) juist om aan te spannen. Dat heeft met de bloeddruk te maken. Misschien is dat alvast een tip?
    Als je geen last van flauwvallen hebt is inderdaad stap voor stap 'wennen' (het moet wel een beetje eng zijn, anders is het geen uitdaging en blijf je je angst vermijden) de beste aanpak.

10. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Haha, mijn vriend zet m ook de eerste maand, dat had ik al afgesproken ;)

11. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    True love, ik kan het niet anders omschrijven dan dat ik me zwanger voel. Er komen steeds meer symptomen bij. Het begon met extra trek in gezonde dingen, kleine krampjes in m'n onderbuik, beetje van de wereld zijn, vond bv de koek terug in de koelkast en de deo in de kledingkast. En ik ben echt vermoeid, lig rond negen uur in bed. Recent zijn daar grotere borsten bijgekomen met dikke blauwe aders en nu jeuken mb tepels, moet er voor m'n gevoel steeds aanzitten. Ik word met de dag zekerder over m'n zwangerschap, ik wil graag geloven dat het goed zit zolang ik die symptomen heb. Maar heb toch sinds gister een klein stemmetje die zegt wat als het nou niet goed is.. Nu de echo eindelijk bijna is. Wordt daar toch nerveus van.

Daan, dat wilde ik natuurlijk niet weten, dat jouw eerste echo, ook zover als ik nu ben goed was en daarna toch nog mis ging... Had jij ook zulke zwangerschapssymptomen? Was jouw eerste echo prima? Weten ze waren het mis ging? En voelde je dat?

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Spannend meiden, dat spuiten. Hoop dat het werkt!

Ik heb vandaag gesprek gehad op de school waar ik volgend jaar het hele jaar ga werken. Toch maar verteld van het hele traject. Hij schrok best (heb er al 1,5 jaar gewerkt, dus ken hem best goed).
    En dan zit ik daar toch weer te janken hè..... :( stom.. Want zo verdrietig ben ik er eigenlijk helemaal niet om..
    Nouja, gelukkig was hij heel begripvol. Was geen probleem als ik een afspraak zou hebben onder werktijd.

Verder denk ik eigenlijk al de hele dag dat ik ongesteld ga worden, maar er is nog niks!

13. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elles, tis toch goed dat ze het weten. Dan begrijpen ze het ook vast als je een baaldag heb. En ja dat huilen komt altijd op het verkeerde moment. Pech gehad, niet te druk om maken. Mascara weer wegvegen en weer door.

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Nee dat wil je niet horen ;)

Maar tot aan curettage symptomen gehad. Tot 10.5 weken ongeveer.
    Komt wel goed joh!

Ik ben alleen de volgende x pas blij als ik de 12 weken voorbij ben.
    Goede echo is voor mij niet meer genoeg :(

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh fijn dat mijn bms goed is, nu nog een Goed eitje. Fijn dat je er een grapje van kunt maken, ik moest er echt om lachen wat je over je linker eierstok zei. Fijn om te weten dat het niet gek is dat ze je eierstok niet vinden. Ik hoef niet ongerust te zijn.

Het zou idd mooi zijn als het nu aanslaat Benthe.

@xElles: fijn dat je zo open over mag zijn. Dat geeft alleen maar rust want je hoeft niet stiekem te doen.

16. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hihihi
    werkwat betreft het werk.. Ik ben zelfs afgelopen vrijdag door een mannelijke collega naar het ziekenhuis gebracht, omdat ik ff snel tussendoor moest en had ff geen auto.
    Die gast gewoon mee de wachtruimte in hahaha..
    Ik ben echt een open boek en maak er ook geen geheim van. Mn collegas leven ook super erg mee. Das echt heel erg lief :)

17. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh wat fijn zulke collega's. Ik heb het nog niet aan alle collega's verteld. Maar dat komt wel.

18. Annejo

Annejo Niet meer actief

Hee dames veel succes met het spuiten!! Hoop dat het werkt! En fijn dat man/vriendlief wil helpen:)

Vissie geniet er lekker van! Ondanks de kwaaltjes! Maak je nie te druk..

Heb het gister ook maar tegen me baas verteld.. Veel gemakkelijker dan elke x smoesjes te verzinnen! Wel superlief dat je collega gewoon meegaat!

Ik moet donderdag weer voor een echo! En weeeeer bloedprikken..ze kon gister nix zien!! Mijn eierstokken zullen ook verstoppertje spelen:)

Fijne dag! Xx

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    En wat moet ik nu? Mijn temp is omhoog, dus ei is gesprongen en ik heb pas morgen echo. Maar als je ei eenmaal gesprongen is kunnen ze hem toch niet meer met echo vinden of wel?
    Ik probeer te bellen, maar ze hebben al lange wachttijden zelfs zo lang dat ze gewoon zeggen dat je later moet bellen.

20. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    He Iez,

ik kan aan je kaartje nog geen eisprong aflezen, maar dat kan indd nog komen.
    Ik zie wel dat je een paar witte bolletjes in je FF heb staan. Kan het zijn dat je niet elke ochtend op het zelfde tijdstip je temp heb gemeten?

anyway. Mocht je wel een eisprong hebben gehad dan kan je over 7 dagen bloed laten prikken. Dan is je progesteronwaarde het hoogst en dan kunnen ze dus zien of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad.

Vervelend he die onzekerheid.

Deel Deze Pagina