PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik zie dat iedereen een onderscript heeft. Ik weet niet hoe ik dit erbij moet voegen. Dan maar zo:
    - juni 2014: eerste ronde met clomid 50 mg en Pregnyl (natuurlijke manier)
    - juli 2014: tweede ronde met clomid 50 mg en Pregnyl (met IUI)
    - augustus 2014: derde ronde met clomid 50 mg en Pregnyl, maar waarschijnlijk misgelopen! (cyste)

2. Marliesss

Marliesss Lid

21 aug 2014
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo! Ik ben nieuw en zou ook graag ervaringen met jullie uitwisselen. Ik heb pcos en gebruik hormoonspuiten want clomid hielp niks. Nu 2 keer zwanger geweest met kloppend hartje maar het ging mis bij 7 en 8 weken.
    @Lena Mill, pregnyl is na 10 dagen uit je lijf (pregnyl voor ivf na 20). 7 dagen na vermoedelijke eisprong wordt progesteron geprikt om te kijken of je een eisprong hebt gehad. Is jouw progesteron geprikt?

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ LenaMill: je kan dat wijzigen bij "gebruikersinstellingen". In het menu links onder de kop "Instellingen en opties" staat "Handtekening wijzigen" dat is je onderschrift!

Als je er ook zo'n kalender dingetje bij wil (een banner) kijk je bovenaan de pagina bij "Banners".

Wel een vervelende periode zo! Ik zou inderdaad deze ronde maar snel vergeten, je kan eventueel nog vragen om een echo om te bekijken hoe het met de cyste staat. Als er echt een fout is gebeurd schiet je er ook niet zo veel mee op, ook artsen zijn gewoon mensen en mensen maken nu eenmaal fouten.

Welkom Marliess, hopelijk is voor jou een derde keer scheepsrecht!

4. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons wordt bij twijfel altijd blied geprikt tussen door. had ik deze ronde ook.
    prikken ze op oestradiol, om te zien of het eiblaasjes zijn of cystes.
    was er best blij om dat ze dat deden.

Marliess: wat heftig 2x mis gegaan. Hebben ze dat ook onderzocht waarom het mis is gegaan? Welkom hopelijk snel een plakker..

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Heftig Marlies.. Ik vond 1x al te erg.. pfff :(

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Bedankt voor jullie reacties.

Welkom Marliesss! Jammer dat het al twee keer mis is gegaan! Hopelijk hebben jullie deze keer meer geluk!
    Ik heb 6 dagen na Pregnyl bloed laten prikken, om al de hormonen te controleren en te kijken of er een eisprong geweest is. Was dat misschien te vroeg dan?

De gyn die me pregnyl gaf vorige week heeft net teruggebeld! Zij heeft de bloedresultaten bekeken en denkt dus ook hieruit te kunnen afleiden dat ik geen eisprong heb gehad. Ze stelde voor om volgende week woensdag op echocontrole te komen en eens te bekijken of er nog een cyste zit en/of er nog een spontane follikel groeit (wat blijkbaar dus wel kan). Ze zei wel dat ik er waarschijnlijk rekening mee moet houden dat dit een verloren maand is...

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Even controleren of mijn onderschrift gelukt is nu. (Ben niet zo handig met computers...)

8. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo te zien is het gelukt met je onderschrift :)

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @daantjuh: hoe gaat het nu :) begint het al te kriebelen om te testen

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Pfff ik twijfel echt te erg.
    Ik voelde me aan het begin vd week echt 100% zwanger, maar nu begint het een beetje af te vlakken.

Ik heb zo'n gevoel dat de innesteling mislukt is ofzo.

Ik vergelijk alle symptomen met mn zwangerschap van afgelopen januari.

Toen plofte mn boobs echt uit elkaar en had ik mega gevoelige tepels.

Daarna heb ik nooit meer last gehad van mn boobs tot deze maand. Maar het is nu maar heel erg licht beursig aan de zijkanten.

Misschien moet ik mezelf ook niet zo blind staren op de symptomen. Ik sta sowieso strak van de hormonen en ik voel van alles. Ik ga het wel zien dit weekend. Ik hoop het zoooo erg.

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Het kan echt heel erg verschillen hoor meis.. Ik had met de eerste twee zwangerschappen helemaal niks van te voren en ook niet tijdens de zwangerschap.. Duimpjes draaien hier voor je!

12. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Denk dat we allemaal ontzettend met je mee hopen Daantje.. Hoor trouwens ook wel van moeders met meerdere kids dat die per kind andere symptomen hadden.. Wanneer ga je testen?

Wat apart LM, gaat niet zo lekker daar in ziekenhuis zo te horen. Hoop dat volgende ronde beter voor je uitpakt.

Welkom Marlies, bah wat erg van je 2 miskramen..

Hier net weer bloedgeprikt, laatste keer en nu maar afwachten tot gesprek. Geduld is nooit mn beste kant geweest, maar vind t maar lang duren.

13. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daantjuh hier hopen we met je mee..

Ik kreeg net de uitslag van bloedprikken. heb een goede eisprong gehad.
    dus als ik ongie ga worden gaan we door met Clomid 50 mg. moet dan ook weer voor een FM

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Mooi Boefje dat is goed nieuws!

Nu maar hopen dat je niet nog een x moet :D

15. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoop ik ook niet.. nog paar daagjes geduld..
    pff killing dit. Zou te mooi zijn als het nu raak zou zijn.
    maar ben blij dat Clomid aangeslagen is.
    Zo op naar pannenkoekenrestaurant ik zeg dat heb ik wel verdient :)

16. Marliesss

Marliesss Lid

21 aug 2014
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hello Ladies,
    Bedankt voor jullie welkom :)
    @Daantje, jouw geschiedenis lijkt erg op die van mij. Ik hoop alleen natuurlijk dat het bij jou bij 1 miskraam blijft.
    Mijn miskramen worden nu onderzocht.
    Bij welke ziekenhuizen lopen jullie?

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Boefje: Op hoeveel dagen na vermoedelijke eisprong laat jij bloed prikken om te zien of eitjes goed gesprongen zijn? Ik denk dat ik te vroeg ben geweest... Ik was maar 6 dagen na Pregnyl, dus 4 dagen na vermoedelijke eisprong.

Iets in mij zegt dat er een eisprong aan zit te komen. Eentje volledig uit eigen cyclus dan wel. Ik voel dat precies... Hopen maar! Het kan volgens de gyn wel!

18. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    LenaMill: Hier in het fertiliteitskliniek prikken ze 7 dagen na de eisprong op progesteron. Deze ronde had moest ik dinsdags nog een keer komen om te kijken of de eitjes weg waren, zondag zagen ze al dat ze gesprongen waren.
    Dus ja het kan te vroeg zijn.
    Misschien een ovuluatie testje doen, zou mooi zijn als het nog komt! Dan zeg ik maak het nog maar even gezellig..:)

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mijn temperatuur was gisteren ('s morgens voor het opstaan) 36,11. Vanmorgen was die plots 36,56 en drie uur later 36,83. Zou ik hier voorzichtig uit kunnen afleiden dat er toch nog een late eisprong geweest is?

Ik heb met een zwangerschapstest ontdekt dat de Pregnyl al van eergisteren uit mijn lijf is. ALS er toch een eisprong geweest is, is het een week na mijn pregnyl geweest ongeveer. Wat raar ben ik toch eh! Mijn man noemt me een medisch wonder, maar ik zou me eerder een medisch mislukkeling noemen.

20. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Dames ben benieuwd hoe het nu met jullie allemaal is?
    Ik zou jullie op de hoogte houden. Hier helaas 1 iui gehad en daarna zaad nog 2 x bewerkt en na 3 dagen onthouding helaas 0.7 milj zwemmers en deze week na 2 dagen maar 0.1 milj zwemmers. Wat dus inhoud dat we naar een ander zh worden overgeplaatst en voor ons icsi alleen nog de laatste optie is. Kapot van verdriet maar weet zeker dat het een plekje krijgt en ik de moed weer bij elkaar weet te rapen. Voor nu pauze en wachten op een oproep vanuit nieuwe zh. Verder zat ik al in verplichte pauze na 1e iui Door cyste. Deze was Gister gelukkig weer bijna weg.

Laten jullie weten in het kort Hoe het met jullie is dames? Ben benieuwd! Denk nog vaak even aan jullie. Knuffel vanuit hier

Deel Deze Pagina