PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madam1983

Madam1983 Actief lid

24 aug 2014
    209
    10
    18
    @Rosavise, dank je wel. Morgen weet ik meer. Wat spannend dat je NOD er aan komt. Ik heb geen ervaring progesteron waarde maar ik hoop voor je dat het goed is. En wat spannend, ik duim hoor.

@Lenamill, dat is toch wel heel bizar he. Een jaar voor niets aan het proberen. Er wordt soms wel te licht over gedacht ja, als je de bijsluiter van Clomid leest wil je er bijna helemaal niet aan beginnen.
    Lastige keuze, ik weet natuurlijk niet precies hoe jullie erin staat maar persoonlijk zou ik kiezen voor Iui. Waarom? Omdat wij het na 2 jaar " gewoon" proberen wel een beetje zat zijn. Conseive plus en vanaf deze maand Preseed dragen hier gelukkig wel positief aan bij.
    Maar als je van clomid en Pregnyl geen bijwerkingen hebt, de Preseed prettig is en je geen vervelende ervaring hebt met acupunctuur kan ik me ook voorstellen dat je het liefst zo natuurlijk mogelijk bezig wilt zijn. Lekker duidelijk he :). Spannend wat er uitkomt bij je.

@Sophia89, veel succes voor je fm morgen. Ik hoop dat je een mooi resultaat krijgt!

2. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Dat dacht ik al maar voel t bijna nooit. Zit nu op dag 10 van m'n cyclus. Soms word ik echt helemaal gek van m'n lijf......

3. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt! Dankjewel. Gelukkig heeft het doorgezet allemaal. Flinke bloeding ook maar ik vind het niet erg: spoel die boel maar schoon! Gisteravond begonnen met Clomid. Nog niets van bijwerkingen gemerkt, maar ik heb dan ook pas 1 pil op en daarna gewoon geslapen.

Spannende dagen voor velen: fm, nod's, ik hoop op veel positieve berichten. Het wordt tijd voor een zwangere ;)

4. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Mijn man en ik hebben het moeilijke besluit genomen om een tijdje te stoppen met clomid.
    Het kost veel energie en geeft stress en dat kan ik op dit moment even niet aan in combinatie met andere dingen die lopen.
    Ik vind het moeilijk omdat ik dit nu aan iedereen moet uitleggen die wist dat we met clomid bezig waren maar daarna geeft het hopelijk wat rust.

Ik kom waarschijnlijk dus ook een tijdje niet op dit forum. Succes voor jullie allemaal!

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Sterkte!

En rosavise? Hoe gaat het?

Hier weer een fm op dag 10 gehad
    Rechts 1 ei van 10mm en links 2 rond de 7a8mm

Vorige cyclus had ik 10 eitjes rond de 10mm en nu maar 1.
    Apart mijn lichaam. Hoef de dosis nu niet te verlagen. Maandag weer terug! Nu eerst een lang weekend vrij! :) lekker genieten!

6. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid wat moeilijk moet dat voor jullie zijn.. Ik hoop dat het je rust geeft.. Sterkte meis neem je tijd..

7. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rosavie: spannend en hoe is het nu??

Lenamill: pff daar moet ik ook niet aan denken dat ze alles klaar maken en inrichten, terwijl je zelf er nog niet aan toe ben. Mensen zijn soms echt niet te snappen..

Sophie: succes straks bij de FM ben benieuwd of er iets te zien valt.

Daantjuh: fijn dat het er nu minder zijn. Ben benieuwd of ze alle drie door gaan. of alleen die van 10mm. Heerlijk moet dat zijn even vrij.. Hier is het zo dat je iedere 2 dagen moet voor een fm tot je ei gesprongen is.

Hier wel nog met schoonfamilie over gehad, ze hebben er totaal niet bij nagedacht. Ze vonden het wel rot voor ons dat we het zo aantrokken.
    Hier vandaag weer een fm. afgelopen dinsdag zat er al een eitje van 17 mm de arts zei zo dat is erg groot voor dag 9 dus ben benieuwd hoe die vandaag is..

8. EenwensEendroom

EenwensEendroom Bekend lid

22 mei 2013
    607
    567
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel

Dankjewel, dat hoop ik ook!

9. EenwensEendroom

22 mei 2013
    607
    567
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Ik kan je echt zo goed begrijpen. Soms heb ik ook een momentje dat ik denk van ik kap nu met alles (ongeveer iedere maand). De stress wordt gewoon te veel en als er dan nog andere dingen spelen dan helemaal. Succes de komende tijden. Misschien gebeurt er een wonder en raak je ineens zwanger zonder hulp.. dat hoor ik echt zo vaak

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Sue: Inderdaad, dat kan ik ook goed begrijpen. Afhankelijk van wat er morgen gezien wordt op FM, zal ik ook eens goed nadenken of ik geen Clomid-pauze inlas. Met acupunctuur krijg je blijkbaar je cuclus vaak ook regelmatig(er). Dit in combinatie met Pre ceed wil ik precies ook wel eens een kans geven... Ik zal eerst afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen morgen.

@ eenwenseendroom:
    Ik ben het stilaan ook echt beu aan't worden. Altijd maar wachten wachten wachten en altijd zonder resultaat! Pfff zit weer even in een dipje.

@ Boefje: Waauw al eentje van 17 mm zo vroeg in je cyclus! Super he! Hopen op een hele goede eisprong, bevruchting en innesteling!

@ Daantjuh: Wow vorige keer 10 eitjes! Dat is erg veel! Goed dat het er nu maar 1 is. Je hebt er immers maar een goede nodig he! :)

@ Rosavise: Ik denk dat die misselijkheid inderdaad deels door Clomid komt doordat ik het twee keer heb moeten innemen binnen 1 cyclus. Ik ben echt bang wat dit voor resultaat gaat opgeleverd hebben! Misschien door die stress voor de FM morgen (omdat ik er echt weer niks van verwacht!) kan ik ook wel eens misselijk zijn... Als het nu morgen weer niks is, wil ik onmiddellijk iets om mijn regels te laten doorkomen! Naar mijn mening hadden ze dat na de mislukte Pregnylpoging al moeten geven!

@Madam 1983: Ik ga morgen eens aan de gyn vragen wat zij voorstelt: verder met IUI of gewoon proberen... Ik ga haar wel duidelijk maken dat ik hat allemaal zat aan't worden ben. Zeker door de blunders van haar coillega's. Misschien stelt ze dan zelf al voor om direct IUI verder te doen. Het enige probleem is dat mijn man pas deze week van werk veranderd is en hij licht zijn baas nog niet graag in over onze vruchtbaarheidsprobleempjes! En voor een IUi moet er wel een halve dag verlof genomen worden, o.a. om dat potje op het afgesproken uur binnen te brengen op het labo... Ik kan moeilijk met een leeg potje naar zijn werk rijden en met een vol potje terug buitengaan.:p

11. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt zo groot, vanmorgen was eitje 22mm en de andere was ook doorgegroeid naar 15mm maar mijn BMS was nog te dun:( was nog maar 6mm, moet nu zaterdag weer terug komen.

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Die dikte van het BMS wordt ook negatief beïnvloed door Clomid. Lees maar eens in de bijsluiter. Daarom dat sommigen nog andere medicatie krijgen om het BMS dikker te laten worden.

13. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    @ Suethatsme,

Heel begrijpelijk dat jullie kiezen voor een adempauze. Het is niet niks allemaal. Ik wil jullie wel heel veel geluk wensen.. En wie weet!

Hier bloed, bloed, buikpijn en bloed :(

14. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    @ suethatsme: sterkte meis. We herkennen je gevoel denk ik allemaal. Soms is het gewoon een beetje veel allemaal. Je bent altijd welkom om even bij te kletsen :)

Ik heb vanochtend m'n eerste fm gehad. Had 2 goeie follikels. Eentje van 14 mm en eentje van 12mm. De Clomid slaat dus aan. Bms was 3.6 maar mijn verpleegkundige zei dat er geen minimale dikte is ofzo dat vond ik een beetje vaag. Maandag moet ik opnieuw komen en voor de zekerheid moeten we dit weekend aan de slag. Helaas ga ik net een weekendje weg met 3 collega's naar België maar als we t vrijdag en zondag doen moet t goedkomen denk ik. Spannend allemaal dit.....

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Boefje..6mm is prima hoor...

16. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    6 mm vonden ze hier te dun, dus hoop dat het groeit, maar we gaan het zaterdag zien.
    Lenamill: Ja daar had ze het ook over als het zaterdag niet gegroeid was dat ik er dan wat voor zou krijgen, de vorige keer was het heel mooi. op het einde 12.1 mm. Maar mijn ei is nog niet gesprongen dus hopelijk groeit het bms nog even flink door.

De meningen zijn dus ook over het BMS verschillend.

Sophia: op de hoeveelste dag zit jij nu dan?

17. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bloed, bloed, buikpijn en bloed :([/QUOTE]

Nee nee jammer niet leuk...

18. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    dank jullie wel allemaal! Doet me goed om te lezen.
    Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die het zo ervaart.
    Gelukkig reageren mijn familieleden en vrienden ook begrijpend.

19. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik zit nu op dag 10 en jij?

20. EenwensEendroom

22 mei 2013
    607
    567
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Echt erg is dat he, zo kut en oneerlijk dat we zo ons best moeten doen en alles moeten doorstaan voor het krijgen van een kindje.. soms heb ik echt jankdagen dan ken ik mijzelf niet eens meer terug vooral nu ik eigenlijk 38 weken zwanger had moeten zijn

Deel Deze Pagina