PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Clomid was de hel ;)

2. Annejo

Annejo Niet meer actief

@boefje. Ik had op dag 10 ook nog geen eitjes groter dan tien!! Op dag 15 zag ze pas dat er 1 groeide. Miss is het bij jou dit x ook wat later?

@anikaatje. Ik had veel last van bijwerkingen van clomid,, ben echt giga emotioneel dan..maar gelukkig is dat voor iedereen anders

Ben gister op dag 21 bij gyn geweest en me ei was 19! krijg dus morgenvroeg pregnyl.. Ben benieuwd! Onze eerste "echte" kans.. Alleen nu nog vraagje had gister ook echt een steek gevoel aan me L kant net naast binnenkant heupbot.. Miss stomme vraag maar Zit daar je eierstok? Of is dat lager? zou dat van het drukken met die echo stok komen? Ik zou toch niet opeens zelf een eisprong hebben gehad? Dan had ze dat aan me bloedwaardes gezien toch?

Fijne dag allemaal!

3. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Uuh Daantjuh... Heb je wat meer details?

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Daantjuh had veel bijwerkingen en geen follikelgroei ;)

5. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik heb nu 4 tabletten clomid gehad maar merk niks, dus valt mee qua bijwerkingen. Had meer last van de primolut, elke keer weer erg warm ervan en mn humeur was ook niet zo denderend :D

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    heftigste bijwerkingen had ik overigens met 150mg. Met 50mg merkte ik ook niet zo heel veel hoor.

Ik had hele erge lichtflitsen en soort van hallucinaties. Werd super down en was mezelf niet.
    Met de injecties nooit bijwerkingen gehad.

7. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Bijwerking kwamen bij mij pas de week na Clomid. Vooral slapeloosheid, oververmoeidheid en hoofdpijn. Op zich viel het mee. Tijdens het gebruik had ik alleen opvliegers ('s nachts), maar dat vond ik niet zo erg, lekker warm ;) Ik heb geen last gehad van stemmingswisselingen o.i.d.

8. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Ok ben benieuwd, bedankt voor de reacties! Vooralsnog sta ik nogal moe op, maar in de loop vd dag komt dat goed!

9. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annejo: Dan is er nog hoop! ik ga het morgen zien of er wat veranderd is.

Clomid ik had vooral opvliegers, en nu merk ik ook dat ik erg vermoeid ben. Echt stemmingswisselingen niet, wel dat ik gisteren beetje knorriger was, maar gebeurde allemaal stomme dingen waar ik op zat te mopperen..

10. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opluchting er was 1 eitje te zien van 17mm en bms was 8mm
    dus zorgen om niks hopelijk nu wel een goede eisprong maar eerst maandag weer terug.

11. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Fijn Boefje! toch een opluchting als er iets groeit ;)

Hier zit ik of 10DPO of 6DPO, erg onhandig rekenen zo, maarja, wachtbankjes duren altijd langer dan gewenst :p

12. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Hoe is het bij jullie?

Hier morgen echo na eerste keer clomid, ben erg benieuwd!

13. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8
    Hoi meiden

Ik heb deze cyclus op cd 23 pregnyl gehad en ik zit nu op cd 32.... De eerste 2 a 3 dagen had ik veel last van me borsten en buik maar daarna helemaal niks meer.... Afgelopen woensdag had ik het gevoel dat mijn menstruatie eraan zat te komen, had een soort van lichte menstruatiekrampen maar dat verdween weer snel.... Vanaf woensdag nergens last meer van dan behalve ietwat gevoelige tepels.... Gezien ik nergens last van heb ga ik ervan uit dat het ''weer'' niet raak ik.... Zijn er meer dames die ondanks de pregnyl geen last hadden van ''verschijnselen''? En kan het zijn dat je de een eventuele innesteling helemaal niet voelt?

Groetjes, Jennifer

14. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Wij lopen dan bijna gelijk pinac, ik krijg bijna clomid!

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dag Jennifer,

Ik voel na Pregnyl ook niks hoor. Ze spuiten HCG in en in voel me absoluut niet anders dan anders. Iedere maand denk ik weer vanalles te voelen rond de innestelingstijd, maar het waren telkens gewoon mijn regels die op komst waren. Iedere maand voel ik weer andere dingen, maar het is steeds vals alarm. Na mijn eerste inseminatie voelde ik 4 dagen na de inseminatie al dat mijn regels gingen doorkomen. 10 dagen later was het dus ook zo ver.

Ik denk dus dat je gewoon moet afwachten en er zeker niet te veel van mag verwachten. Dan kan het alleen maar meevallen.

Ik ben vrijdag op FM moeten komen van de gyn (dag 9 toen), follikel was 11,... mm. Vandaag moet ik terug. Als het goed is vanavond weer Pregnyl. Ben benieuwd, maar ik trek het me allemaal niet echt meer aan. We ondergaan en zien wel...

16. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lenamill: Succes vandaag in het zkh.

Jennifer: ben niet bekend met pregnyl dus kan daar niks over zeggen.

Knutselkitty: ja lastig als je niet precies weet wanneer eisprong is geweest! Hopelijk over een paar dagen goed nieuws!

Vanmorgen weer een FM gehad, waarschijnlijk was mijn eitje aan het springen. het was niet meer mooi rond zoals vrijdag, was nu 22mm en bms is nu ook goed 8.4mm. Wat een opluchting was het zeg dat er toch iets groeide en dat dat kan dat er eentje doorgroeit en de andere gewoon verdwijnen. Nu woensdag kijken of die echt weg is en dan volgende week weer bloedprikken.

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Super he boefje! Ook fijn dat je baarmoederslijmvlies dik genoeg is! Ik heb schrik dat dit bij mij niet het geval is. Ook jammer dat ik nooit geen echo meer krijg achteraf (om te zien of eitje effectief gesprongen is)... Op wat moet jij na een week bloed laten prikken? Misschien kan ik dat best ook eens doen dan.
    MAAR ik krijg Pregnyl, dus er zit HCG in mijn lichaam he! Is zo'n bloedresultaat dan wel betrouwbaar? Ik heb nog nooit na mijn eisprong bloed moeten laten prikken.

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Fijn dat ze m in de gaten houden Boefje. Nu hopen op een goed resultaat.:)

Ik zit nu op CD 14. Heb net fm gehad. Heb deze ronde veel eitjes maar veel zijn aan de te kleine kant. Daardoor gaat t eitje wat nu rond de 15mm is erg langzaam en word ie plat gedrukt door de andere eitjes. Ik heb t alweer beetje opgegeven deze rond.... Woensdag extra fm. Ben benieuwd

19. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8
    @t LenaMill : Dit is voor mij de eerste ronde met Pregnyl na Clomid. De vorige cyclussen voelde ik echt van alles.... En inderdaad allemaal tekenen dat mijn menstruatie eraan zaten te komen.... Juist deze maand voel ik echt helemaal niets.... Ik dacht juist dat je vanwege de ingespoten hormonen juist van alles moest gaan voelen.... Maar goed ik wacht (geduldig)af.... Dank je wel voor je reactie in ieder geval!

Oh wat spannend vandaag FM.... Hoe is dat gegaan? Is ie weer gegroeid?

20. SapphireArt

30 mei 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    Dames ik heb vandaag positief getest! Ik kan het nog steeds niet echt bevatten. Toch zonder medicatie en het ziekenhuis zwanger geworden!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina