Wauw! Gefeliciteerd! Ik had links 1 eitje van 11 mm (dag 12 vandaag), bms was 6,7 als ik het goed heb. Is dat goed? Had andere arts als andere keren, vond deze erg zakelijk..wel aardig verder hoor. Donderdag weer. Vind het wel een gedoe, alle wegen om de stad heen liggen eruit, doe er 40 min over. Kost hoop tijd zo, maar goed.
Proficiat met je zwangerschap! @Pinac: Ik had vrijdag (dag 9) een follikel van 11 mm. Ik moest vandaag terug en die was niet gegroeid! Nu moet ik 100 mg Clomid per dag nemen deze week en vrijdag terug. De gyn zei dat mijn eierstokken precies een winterslaap houden! Pfff
@ LenaMill wat vervelend zeg! Ik heb dat de vorige cyclus gehad en kreeg toen ook clomid 100 mg... Dit werkte en op cd 23 had ik een ei van 19 a 20 mm. Vandaag 8 dpo toch stiekem een test gedaan omdat ik nergens last van heb maar deze was omo wit. Ik weet dat ik veel te vroeg ben met testen en officieel zaterdag pas mag testen maar ik was erg nieuwsgierig of de test positief zou aangeven door de pregnyl....
Dag jennifer, Wat een opluchting! Jij hebt dat dus ook al meegemaakt en het is toch goed gekomen! Oef! Hopelijk heb ik vrijdag ook iets van 18 mm of groter. Ik heb wel schrik voor 100 mg Clomid / dag! Schrik voor de bijwerkingen... Pfff @ Pinac: Ik ben op dag 3 deze cyclus begonnen met Clomid 50 mg 5 dagen na elkaar. Op dag 9 had ik follikel van 11 mm. Ik moest vandaag terugkomen en baarmoederslijmvlies was al 9 mm, MAAR mijn eierstok leek in winterslaap... Die follikel van 11 mm was niet eens doorgegroeid. Ze probeert nu met Clomid 100 verder te nemen tot vrijdag, mijn eierstokken terug aan de praat te krijgen...
Hoi LenaMill Ik hoop het ook van harte voor je! Ik dacht ook dat de bijwerkingen erger en heftiger zouden zijn als de 50 mg. Maar dit is mij reuze mee gevallen... Succes en hopen op goed nieuws vrijdag.
@ Jennifer: Heb nog 1 vraagje. Had jij nadat je Clomid 100 slikte nog een voldoende dik baarmoederslijmvlies? Ik heb gelezen in de bijsluiter dat Clomid het baarmoederslijmvlies dunner maakt... Gisteren was het 9 mm, maar vrijdag gaat dat volgens mij terug dunner zijn... Pfff Dan maak ik weer geen kans eh. De mevrouw van acupunctuur heeft gezegd dat mijn baarmoeder dik genoef moet zijn en uit 3 lagen zou moeten bestaan. Zo kan een bevrucht eicelletje voor 2/3 innestelen en blijven plakken. Als het maar voor 1/3 kan innestelen, komt die er terug af... Bestaan en pilletjes die je kan innemen om je baarmoederslijmvlies dikker te krijgen? Ik zou graag nog even niet met prikjes beginnen...
Sapphireart: Gefeliciteerd meid. Dat ziet er goed uit! Lenamill: das balen dat het niets doet, hopelijk nu vrijdag wel. Ben super blij dat het bms goed is en dat ei ook op springen stond. Denk dat deze gisteren is gesprongen want gisteravond voelde ik niks meer, en vanmorgen was mijn temp ook hoog. Jennifer: spannend hoor hopelijk een goed teken dat je nu niks voel! hoor je wel vaker. ook fijn dat de bijwerkingen mee vielen.
@ LenaMill mijn bms was de laatste fm 8 mm volgens mij dat is op cd 23 geweest.... Toen heb ik ook de pregnyl gezet. Dus ik heb moet de ervaring met clomid 100 mg dat mijn bms er dunner van was geworden.... Ik gebruik verder geen extra dingen om mijn bms dikker te laten worden.... @ Boefje Dank je wel! Durf niet echt te hopen.....Denk eerder dat de pregnyl niet zijn werk heeft gedaan omdat ik niks ervan voel.... Nog even een paar dagen wachten voordat ik officieel mag testen.... Jij bent ook aangekomen bij je wacht weken.... spannend!
@ jennifer: Ik voel ook nooit dat ik Pregnyl in mijn lijf heb hoor. Ik denk dat sommigen daar geen last van hebben, maar dat wil HOOP ik niet zeggen dat de Pregnyl zijn werk niet doet. Soms doe ik na de Pregnylspuit wel eens een zwangerschapstest (die normaal dan eens positief zal zijn!) MAAR zelfs na Pegnyl blijven mijn testen WIT!!! Heel raar dus... Ik ben benieuwd wat ze vrijdag gaan zien bij mij... Hopelijk geen overstimulatie!
Spannend allemaal! Ik zit nu op dag 14, maar voel me lang niet top. Kan overal wel om janken, moe moe moe en af en toe echt soort opvliegers. Kan dat nu nog komen van de Clomid? Had nergens last van eigenlijk... Weten bij jullie andere mensen dat je ermee bezig bent? Ik merk dat ik de behoefde momenteel behoorlijk heb om er over te praten, maar heb ook weer geen zin het aan de grote klok te hangen..
Nou zit hier goed fout beeb bleef 2mm groot en geen hartslag... Nu bezig met pillen om op te wekken. Gister 1 gegeten geen effect Vanmorgen 4 ingebracht na 1uur vloeien heb ze na 2uur de pillen alle 4 verloren gyn gebeld en ik mocht te terug in zetten. Daarna nog 1,5 uur in kunnen houden toen zag ik ze er weer tussen liggen dik keer wel in een drapje maar nog niet compleet opgelost. Sinds begin de middag ook geen stolsel verlies mee enkel bloed en met 1 maansverandering kunnen doen.... Heb er een hard Hooft in dat alles weg is.. Morgen bellen naar gyn hopelijk heeft mijn eigen gyn dienst.... Baal als een stekker!
Ik had vandaag fm en mijn ene ei was nu 19mm. Wel nog beetje platgedrukt door 2 kleinere eitjes. Eisprong dus vandaag of morgen. Vanavond gaan we t maar even gezellig maken . Heeft er trouwens iemand ervaring met randje fietsen? Heb er de afgelopen dagen wat over gelezen. Is sowieso goed om zelf klaar te komen nadat m'n man is klaar gekomen? Sorry voor de misschien ietwat persoonlijke vraag
O my god, Kima! Ik vind het echt heel erg voor jullie! Dan lukt het eindelijk eens en loopt het mis. Het geeft mij ook niet echt hoop. Ik heb hier al een aantal vrouwen zwanger weten worden die nadien een miskraam krijgen. Ik heb vroeger nooit gedacht dat 'zwanger worden' zooooo moeilijk zou zijn! Pffff Veel sterkte en een dikke knuffel!!!
En saphirehart!! Gefeliciteerd!! Hier vandaag 7 dagen na pregnyl..geen last van bijwerkingen alleen sinds gisteren steekjes in me onderbuik!! Na hoeveel dagen pregnyl teste jullie? Ik lees namelijk vanalles! 10 dagen 14 dagen sommige zelfs al na 8 dagen...dan mag ik morgen testen Pinac,, ik praat er wel over met me moeder, zusje,beste vriendin en tante(heeft ook pcos)! Ander kan ik t niet uithouden!! En sophia,, het staat op veel sites van wel dat dit beter is! En tis fijn dus kan geen kwaad toch randjesfietsen ken ik nie.. Iedereen succes met jullie ei staan er volgensmij wel wat op springen!! En succes met de verdere behandelingen Fijne dag!!
Kima: Nee wat vreselijk heel veel sterkte meid. Pinac: wat vervelend die bijwerkingen heb ik nooit gehad zo lang na het slikken van Clomid. Hier weten wel wat mensen het. Ik vind het fijn om mijn verhaal te doen. zijn wel mensen die ik vertrouw die het niet verder gaan vertellen. Sophia: Geen idee of dat kwaad kan! Gewoon uitproberen zou ik zeggen Hier gisteren op FM geen eitje meer te zien. Dus wat ze al vermoeden is deze maandag/dinsdag gesprongen. BMS is mooi dik 9.2 mm nu volgende week bloedprikken ben benieuwd wat de uitslag zal zijn.