Jaaa ben te ongeduldig wil graag testen en heb dat dus gedaan had er nog 1 in huis Maaa zal nog van de pregnyl zijn dat er 2 streepjes op staan ma stiekem hoop ik toch!!!! Van jou ook spannend boefje!! Ben benieuwd!!
Kijk!! Vond m wel redelijke ookal is ie lichter.. Je ziet m toch direct..ma 7 dagen is wat vroeg he zal pregnyl wel zijn..
tot 10 dagen na pregnyl kan je positief testen. daarna zou het eruit moeten zijn. ik vrees dat je nog te vroeg bent geweest.
@ annejo: Zo te zien is de Pregnyl bijna uit je lichaam. Hopelijk volgende week een zwangerstreepje he! @ Kima: Gaat het met jou?
Spannend Annejo! Waarom krijgt de een eigenlijk pregnyl en de ander niet? Vandaag weer naar ziekenhuis geweest. BMS was wel wat dikker geworden, maar rechts nog niks (dag 15 nu) en links precies hetzelfde als maandag. Dinsdag weer, is het dan nog zo weer aan de primolut
We krijgen dat als ondanks alle medicatie (clomid etc.) het ei niet op de juiste grote besluit te springen, maar door te groeien. bij mij begonnen ze toen ze bij een latere controle er 1 zagen van 28mm. normaal springt zo'n ei tussen de 18 en 24mm.
Hier weer net terug van de gyn. Niet goed! Overstimulatie! 3 follikels rechts: 14 mm, 13 mm en 12 mm. Links ook nog wat kleinere follikels. Ik moet zondag naar de gyn van wacht en kreeg vrijverbod. Als ze zondag zien dat er 1 follikel dominant wordt en doorgroeit en de anderen blijven kleiner, dan mag ik doordoen en krijg ik toch Pregnyl. Maar de gyn sprak al over 'CANCEL cyclus!'. Waarschijnlijk loopt het dus mis. 100mg Clomid is dus duidelijk te veel voor mij en 50 mg te weinig... Pfff Ik HOOP echt dat die van 14mm zondag 18 mm is en dat de rest niet meer doorgroeit! Ik mag volgende ronde zelfs geen Clomid meer pakken... Ze gaan even een natuurlijke cyclus inlassen omdat ze denken dat ik genoeg hormonen binnen heb voor 2 rondes.....
ik vind het ook raar de je gelijk de 100 mg mocht doorslikken. Bij mijn ziekenhuis moest je altijd de ronde afbreken als de eerste dosering niet aansloeg. Maar goed.. wel k*t natuurlijk
Nou daar ben je klaar mee! Hier breken ze je cyclus ook af als ze zien dat het niet aanslaat! Gelukkig heb ik dat nog niet gehad. Annejo: denk ook dat het van de pregnyl komt. Maar hopelijk over een paar dagen een hele mooie dikke vette streep! Hier weinig nieuws zit heerlijk op het wachtbankje.. Gisteren alleen iets verkeerds gegeten was indiaans gerecht. Dus nu erg last van mijn darmen. Ik weet het wel dat ik pittig eten niet kan verdragen maar ben eigenwijs. Dus vandaag maar een rustig dagje inlassen.
Oei lenamill!! Das nie leuk!! Hopen dat 1 dominant is!! Jaa dacht wel dat t nog pregnyl was ma kon t nie laten!! En je leest zoveel overal op inet ma hebben jullie pregnyl zelf gespoten dan? Heb geen bijsluiter want dit is in ziekenhuis gebeurt En boefje hahah heerlijk op t wachtbankje!! Goed dat je zo geduldig bent! Ik vind dat t wachtbankje veeel te lang duurt!! Nu al Fijne dag allemaal!! Xx
@ Annejo: Ik spuit Pregnyl nooit zelf. Dat doet een vroedvrouw in het ziekenhuis. MAAR ik krijg van mijn gyn een voorschriftje voor Pregnyl, waarmee ik naar de apotheker moet. Dan ligt de pregnyl in de ijskast bij ons thuis, tot ik ze mag laten zetten.
@t LenaMill: Balen zeg! Hopen dat het nieuws zondag wat positiever is en dat de grootste ei de overhand gaat nemen! Ik zet de pregnyl wel zelf, ik kom overigens ook uit de zorg waar ik vaak zat bij anderen moet injecteren... Ik heb vandaag opnieuw negatief getest... Balen en opnieuw een diepe teleurstelling! Hoop dat mijn menstruatie nu maar snel door gaat zetten zodat ik weer een nieuwe ronde in kan.... Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Misschien even een raar vraagje, maar weet iemand misschien of je 1 van de 3 follikels kan laten wegprikken (als je nog niet in het IVF systeem zit)? Als er geen enkele van de 3 dominant wordt en ze groeien dus alle 3 door, zouden jullie er dan voor gaan of niet? Ik word al zo lang niet zwanger, het zou toch moeten lukken dat het dan plots lukt met 3 bevruchte eicellen, die ook nog eens alle 3 ingenesteld geraken... Niet? Heb geen zin in een verloren maand, nadat ik heel mijn lichaam volgepropt heb met Clomid. (Eerst 5 tabletjes en dan een weekje later nog eens 10)
Vervelend lenamill! Ik ben de eerste ronde ook direct overgestapt naar 100mg en had toen twee dominante eitjes. Denk niet dat ze/weg prikken hoor. Overigens is het een advies van je gyn om geen geslachtsgemeenschap te hebben, maar bedenk wel dat drie er ook zes kunnen worden en of je op meer dan twee babys zit te wachten....succes met wachten of weet je inmiddels al wat meer?
Net terug van de gyn van wacht. 2 van de 3 follikels zijn doorgegroeid, 1 is gestopt met groeien. Nu heb ik een follikel van 17,.. mm en 1 follikel van 15,...mm. Morgenavond moet ik Pregnyl laten zetten. Denken jullie dat die van 15mm morgenavond ook rijp zal zijn? Tegen het moment van de eisprong is die van 15 misschien ook 18mm. MAAR mijn baarmoeder is veel te dun, baarmoederslijmvlies is maar 5 mm meer! Eerst was dat altijd tussen 6 en 9 mm en het wordt iedere maand maar dunner... In mijn ogen dus steeds minder kans... Ik vroeg aan de gyn of er iets bestaat om BMS dikker te maken, maar hij zei "met Clomid niet". Kort en bot antwoord dus... Volgens hem moet het minstens 4 mm dik zijn!!??
Dat red je dan nu nog wel met 5.. Heb er geen verstand van, maar las hier ergens laatst iemand die was zwanger met nog stukje minder dan 4 dacht ik. Gaan die fm metingen in het weekend bij jullie gewoon door dan?
LenaMill: fijn dat ze toch doorgegroeid zijn! Het is wel aan de dunne kant het bms maar je kan wel zwanger worden. heb dat ook gelezen. Pinac: hier gaan de fm's ook door in het weekend. Jennifer: Wanneer is je NOD? balen dat je negatief getest heb! Hier helemaal nergens last van. Normaal last van mijn borsten na de eisprong, nu nog helemaal niks. Maar nog een weekje op het wachtbankje! Annejo: Normaal ben ik niet zo geduldig, maar deze ronde ben ik er rustig onder, heel apart mijn man viel het ook op! Het duurt zeker lang 14 dagen is veel te lang! Maar goed eerste week zit er hier op! Wanneer is jou nod?