PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    100 is natuurlijk sterker dan 50mg.

buh, ik heb een fake-eisprong gehad. dus mag wachten tot ik weer ongesteld wordt :( provera 3 is al geslikt, nog maar 7 te gaan :(
    en dat verdomde kreng (follikel) had me zoveel pijn gedaan met het springen!
    Geduld is echt een vereiste in dit proces.

2. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee bah wat vervelend zit je niet mee knutselkitty..
    Geduld wordt zeker beproefd..

hier een mooie eisprong dus hopelijk niet ongi dinsdag..
    anders zo doorgaan.

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ knutselkitty: Hoe weet je zeker dat het een nep-eisprong en dus geen goede follikel is? Welke waarden uit je bloed hebben ze dan juist nodig? Ik heb nog nooit bloed laten prikken na de eisprong... Wie weet heb ik dus ook altijd een nep-eisprong?? Wanneer moet je juist bloed laten prikken en op wat moeten ze testen?

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ knutselkitty: Jij had wel een erg grote follikel seg! (groter dan 3 cm!) Dat geloof ik dat het pijn deed. Hoe komt het dat die zo groot is kunnen worden? Moesten ze de Ovitrelle dan niet wat vroeger laten zetten? (rond de 18mm?) Misschien was het een cyste...?

5. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Lenamill bij mij zeiden ze dat t lijkt of mijn eileiders goed doorgankelijk zijn, definitieve uitslag volgt nog maar op het eerste gezicht zag het er goed uit ondanks de pijn bij het doorspuiten? Heeft er dus niet zo zeer mee te maken dan denk ik:( Of er moet nog iets anders uitkomen dat t toch verstopt zat maar lijkt mij onwaarschijnlijk volgens mij kunnen ze dat meteen zien..

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik had dje follikel op dag 10
    Had meteen ovitrelle gezet, maar daar reageerde hij niet op
    4 dagen later sprong ie zelf
    En nu 3 weken later nogsteeds negatief getest
    En op echo was ook geen teken van zwangerschap bms was zelfs ruim gehalveerd.
    Mocht ik toch zwanger zijn weet ik t na de provera pas maar ik geloof daar niet meer in

7. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Bah dat is ook niet leuk, geduld is echt noodzakelijk idd...

IK ben gisteravond de primolut vergeten, dom dom dom. Staat in bijsluiter als het korter dan 2 uur op de volgende is dan overslaan. Zou dat niet erg zijn?

Heb het sowieso echt wel gehad met die primolut, 3x per dag moet ik zo om denken. En heb dus weer een schimmelinfectie! Heb ik nog nooit gehad en elke primolutkuur is het raak! Klaar mee!

8. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    3 keer per dag?
    Hoeveel dagen slik je het dan?

Ik slik het 2 keer op een dag, 10 dagen lang.
    2 tegelijk in de ochtend nemen was ook goed volgens de gyn, maar ik doe het verspreid.
    ik denk dat het weinig kwaad kan als je m bent vergeten, dat ene pilletje zal toch vast niet uitmaken of er wel of geen bloeding komt?

Ik zou m wel alsnog nemen. Nu of misschien na de laatste.

@hier
    ik ben een lange tijd niet in dit topic geweest maar even een update:
    Clomid bleek ik resistent voor, 50 en 100 en 150 geprobeerd.
    Menopur 75 ie slaat niet aan, maar op dag 20 na 18 dagen spuiten slaat 112.5 ie wel aan, maar in de vorm van overstimulatie.
    Nu afbreken en volgende cyclus met 112.5 beginnen.

9. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Goh jij krijgt t ook wel voor je kiezen met niet werkende dingen. Hopelijk gaat t volgende ronde goed!

Nu 3x per dag 10 dagen, vorige keer werd ik na 7 dagen slikken pas na 12 dagen ongesteld dus daarom nu 10 dagen.

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Weet iemand een antwoord op mijn vraag?

Gaat je temperatuur ook omhoog al je een nep-eisprong hebt gehad of kan dat niet? Mag je er zeker van zijn dat als je temp na de eisprongdag gestegen is, je ook een echte eisrong hebt gehad?

Mijn gyn is zo niet voor dat temeraturen... Ze vindt dat ik daarmee moet stoppen. Maar ik blijf dat toch doen, want vorige keer heb ik op die manier wel ontdekt dat zij een fout gemaakt hadden. Ze hadden pregnyl gegeven voor een cyste... Mijn temp steeg niet, zelfs nog steeds niet een week na de pregnyl... Toen wist ik dat er iets niet klopte. Bloed laten prikken en voila!

11. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daan, leuke banner :)

Ik hoefde maar een x op een dag primolut te slikken.

Hier nog een nachtje voor de test....voel vandaag me minder misselijk en minder krampen dan de dagen daarvoor (weer vanaf mijn ei), maar denk eigenlijk dat we niet zo veel geluk hebben dat het direct weer raak is...hou Julie op de hoogte!

12. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hoi meiden. Wat een verhalen weer allemaal. En een aantal waarvan dit de laatste dagen op t wachtbanlke zijn spannend hoor! Nu hopen op veel positieve testen.

En Daantjuh wat leuk een tweeling! Kan je je helemaal uitleven met alle babyspullen ;)

Kan verder niet heel uitgebreid reageren want zitten een paar dagen in Frankrijk. Even bijkomen van alle werk en ziekenhuis stress. Mijn nod is tussen morgen en woensdag (konden ze dit keer niet heel duidelijk zeggen). Ik voel nog niks maar ook geen aankomende ongi.... Misschien ga ik morgen een testje wagen.

Nou nog een fijne afsluiting van t weekend iedereen!
    Liefs Sophia

13. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Spannend voor jullie beide!

Lekker ff bijkomen in Frankrijk :)

Maar 1x per dag? Werkt t dan wel?

14. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej zwanger!! Nu hopen op een plakbeeb!

15. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    WoW, Aimee, gefeliciteerd!!! :D
    En Daantje ook, wat tof, een tweeling!

Ik lees stiekem hier af en toe nog een beetje mee, omdat ik toch ook benieuwd ben hoe het jullie vergaat, ondanks dat ik zelf niet echt meer actief ben in jullie gesprek. Helaas kan ik op dit moment beter met anderen van het forum meepraten. Wel fijn om te zien dat er hier ondertussen ook meiden zwanger raken!
    Maar ook jammer dat ik hier nog steeds 'oude bekenden' zie rondhangen.. Hoop dat het voor jullie ook snel eens raak is!

16. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Gefeliciteerd Aimee!!

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Super Aimee!
    Ik hoop voor je mee dat het een plakkertje is! XXX

Ik vroeg me af of je een week na Pregnyl al bloed kan laten prikken om te zien of ik een goede eisprong (of twee) heb gehad? Weet iemand of dit te vroeg is of niet? Zou de Pregnyl die bloedresultaten beïnvloeden waardoor ze niet geloofwaardig zijn? Wanneer is de Pregnyl uit je lichaam? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen?

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hier vanochtend Omo witte test:( dus nu wachten op ongi en op naar de volgende ronde... Geloof niet zo in dat later toch positief testen (bij mezelf dan hoor weet dat anderen dat weleens hebben mee gemaakt).

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    oei Sophia, was het vandaag je testdag of heb je te vroeg getest? Ik geloof ook niet in een latere positieve test. ik denk altijd dat als je zwanger bent, dat je zwangerschapstest dat dan wel duidelijk zal aantonen. Het is altijd erg he, weer met een witte test geconfronteerd worden? Ik haat het ook. De moed zakt dan altijd tot in mijn schoenen. Toch moeten we erin blijven geloven: Ooit wordt het ons momentje en kunnen wij met een positieve test en een zwanger buikje gaan pronken. Wij gaan dan nog veel gelukkiger zijn dat andere vrouwen die meteen zwanger worden en daar niks voor hoeven te doen. Wij beseffen pas echt hoe een klein wondertje het is om een kindje te krijgen!! Hoe je sterk en geeft de moed niet op he! XXX

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik bedoel HOU je sterk. (oeps typfout)

Deel Deze Pagina