Even een vraagje. Ik zit weer in de eerste ronde clomid. Afgelopen maandag progesteron geprikt, deze was maar 5,9. Wie heeft het weleens meegemaakt dat de eisprong later was en toch zwanger bleek? Ik moet vrijdag nog een keer bloedprikken, maar ben erg benieuwd hoe de kansen liggen ..
Hoi Daantjuh, Moest jij stoppen met Clomid omdat je lichtflitsen zag of omdat Clomid geen effect had bij jou? Ik heb dat eigenlijk niet verteld aan de gyn, dat ik die laserstralen zag door ons huis... Zij is er niet van op de hoogte. Misschien vertel ik dat best wel eens de volgende keer (maar hoop stiekem dat er geen volgende keer komt). Ik heb heel veel spierpijn rond mijn bekken en kan niet bedenken hoe dat komt. Heb niet gesport, heb geen zware dingen getild, geen rare bewegingen ... Heb overigens ook heel veel witverlies... Zit nog maar exact 1 week na eisprong.
Gefeliciteerd Sue! Ik heb gisteren testen gekocht, misschien morgen maar misschien ook niet . Vandaag dag 43, de langste niet-zwanger cyclus sinds het stoppen met de pil...
Oei Sophia! Frustrerend hé meid! Probeer erin te blijven geloven! Als we op voorhand konden weten wanneer het ons eindelijk eens zal lukken, zou dat veel rust kunnen brengen. Helaas zullen we het moeten afwachten... Ik ben vandaag naar de huisarts geweest: bloed laten prikken om mijn progesteronwaarde te weten. Ben eens benieuwd of ik een normale eisprong gehad heb.
Succes Sophia! Ik heb trouwens ook zo'n gekke spierpijn, LenaMill. Laten we hopen dat het een goed teken is
Ja Saartje, die spierpijn zit vooral in mij heupen en mijn rug. Ook mijn benen voelen zwaar, net alsof ik gesport heb en mijn buik is ook stijf. Ik heb een zittend beroep, dus daar kan ik niet echt stijf van worden he. Ik weet absoluut niet of dat iets met een eventuele innesteling zou kunnen te maken hebben. Ik verwacht er niks van... Ben al de ontgoochelingen meer dan beu. Denk zelfs dat ik het niet zou kunnen geloven als ik eens een positieve test ZOU hebben! X
Je moet nog even geduld hebben dus... Ik heb net getest maar negatief, de PCOS is dus wel weer terug jammer genoeg.
@ saartje: misschien nog te vroeg getest? Ik heb gisteren een test gedaan. Begrijp echt niet waarom, want die kon zeker en vast nog niet positief zijn. (zat gisteren op 9 dagen na eisprong) Nu weet ik wel dat de Pregnyl uit mijn lichaam is. Pff ik mocht vandaag bellen voor de bloedresultaten. (Progesteronwaarde om te zien of ik een goede eisprong gehad heb...) MAAR: de bloedresultaten komen waarschijnlijk vandaag niet meer binnen. Ik moet maandag terugbellen! In het ziekenhuis weet je 3u na het bloedprikken de resultaten al. Bij de huisarts gaan er dus veel meer uren over!
Balen dat je nog geen resultaten hebt! Ik heb geen idee of het te vroeg is, mijn langste cyclus waarin ik niet zwanger ben geworden was 42 dagen, toen ik zwanger werd had ik mijn eisprong pas op dag 36. Ik test gewoon over een week nog eens als ik tegen die tijd niet ongesteld ben geworden.
Ondertussen heeft de huisarts me zelf opgebeld met de bloedresultaten: Progesteronwaarde was 27, dus volgens haar hoog genoeg om een goede eisprong gehad te hebben. MAAR ze heeft een bijkomende test laten doen. Nu blijkt mijn prolactinewaarde te hoog te zijn. Mogelijk kan dit dus de reden zijn waarom ik niet zwanger word. Maar ik heb mijn gyn nog niet aan de lijn gekregen, dus wil het toch eerst even met haar bespreken. Heeft iemand van jullie een idee van de invloed van een te hoog prolactinewaarde (24,9 was mijn waarde en het mag niet boven de 23,5 zijn)?
Hier hoofdpijn en heel moe. Ik denk dat ik maar eens vroeg ga slapen. Het wordt weer een spannende week. Normaal krijg ik woensdag of donderdag mijn menstruatie door. Hoop natuurlijk van niet... Heb vandaag weer veel baby's gezien van kameraden. zoooo schattig! Ik smelt er helemaal van. Waarom is het ons toch niet gegund? XXX
Vervelend van die hoofdpijn Lenamill. Ga voor je duimen voor een positieve test. Mag wel een keer tijd worden hè .... Hier alles rustig ongi bijna voorbij morgen beginnen met Clomid spannend hoop echt dat t deze ronde raak is. Denk nu wel af en toe na om misschien na de vierde keer een pauze te doen. Merk dat t me allemaal wel zwaar valt vooral psychisch....
Hier 1 links van 16 en rechts van 17 (was afgelopen woensdag). De gyn verwachtte dat ze donderdag sprongen... Nu dus op t wachtbankje!
Hier rustig, wacht op ongesteld worden. Hoop dat t nu geen 2 weken duurt, kan ik beginnen met de clomid.. tempo