PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Wow! Gefeliciteerd annikaatje! 2 nog wel! Dat wordt dan bij jou ook een dolle boel ;) 2 dames nu van dit clubje die 2ling verwachten!

Hier nu 4 dagen achtereen geklust al, mogelijk maken we de hele werk rond ;) als deze ronde mislukt... Dan weet ik t ook niet meer

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Jaaa wat leuk Annika! Ook een twin :D

Tof! Gefeliciteerd :D

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd annikaatje!!

4. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Wauw gefeliciteerd! En 2 ook nog! Voel je je wat goed?

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Gefeliciteerd!!!! Super he! Oh, dat moet schrikken geweest zijn, een tweeling! Zal inderdaad een drukke boel worden bij jullie thuis. :)

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Saartje: Zou je wel met Clomid beginnen? Jullie eerste kindje kwam er toch ook zonder Clomid? Waarom zou het nu plots niet meer lukken? Omdat je (zoals zoveel dames) te horen hebt gekregen dat je PCOS hebt? Dat van je heup is inderdaad vervelend...

7. Annejo

Annejo Niet meer actief

Gefeliciteerd annikaatje!! Een tweeling!! Super!! Wat leuk!!voel je je goed?

En daantje!! Hoe is t met jou? En met de 2 in je buik? ;)

Saartje!! Lijkt me ook lastig,, weten dat je een eisprong hebt en er Geen gebruik van kunnen maken, hopen dat je snel ongesteld word voor je ctscan:)

Wij zijn gister dus bij arts geweest... 22 jan kijkoperatie... Ze heeft vanallerlei moeilijke onderzoeken gezegt..maar t komt er op neer dat ze de cystes op me eierstokken kapot gaan prikken, ze gaan me baarmoeder nakijken, ze gaan een stukje baarmoeder uithalen en nakijken op eventueel andere dingen en me eileiders doorspuiten met een kleurstof..dus gelijk alles in 1 x en onder narcose:) ben eigenlijk opgelucht:) tis nooit leuk zo'n operatie maar dan ligt t daar iig niet aan:)

Fijne dag allemaal!! Xx

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Annejo: Wel een voordeel dat je tijdens die operatie al de onderzoeken ineens krijgt. (onder narcose, dus je merkt er niks van) Dan ben je nadien ook gerust, omdat ze alles nagekeken hebben en dus misschien de reden vinden waarom het tot nu toe nog niet gelukt is om zwanger te worden. Ofwel vinden ze niks en ben je ook gerust dat het daar allemaal niet aan ligt! Eerst genieten van de feestdagen! Probeer er nog maar niet te veel aan te denken! X

9. Annejo

Annejo Niet meer actief

Inderdaad lenamill:) sowieso lukt t nu al iets beter los te laten ook:) anders ben je toch altijd bezig ermee,,zou ik dat wijntje wel drinken enzv

Dit weekend lekker met vrienden en onze hondjes naar de ardennen!! Genieten:)

Dankjewel nog trouwens voor iedereen die me beterschap heeft gewenst;) me oorsuizen en hoofdpijn zijn eindelijk weg!! Volgensmij had ik dat nog niet gedaan!! jullie zijn allemaal zo lief altijd!!

Succes op de wachtbankjes:p met het klussen en alle andere dingen natuurlijk!! Xx

10. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heftig Annejo maar wel fijn idd dat je dan alle onderzoeken meteen hebt gehad!

@LenaMill; nog niet direct nee, na de bevalling wel met de gyn over gehad en als het naar onze zin te lang zou duren voor nr 2 konden we wel gelijk verder gaan. In principe lag het recept voor Clomid de vorige keer min of meer klaar. Liefst niet natuurlijk, vooral omdat het al een keer zonder gelukt is...

11. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Ik ben erg misselijk maar heb daar pilletjes voor gekregen :) en ook erg moe... Maar schijnt erbij te horen...

12. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Wat leuk zeg super.

Hier moet ik nu wachten op de 14e nog steeds voordat ik kan testen. Duurt lang haha....erg

13. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Hier ook een beetje dezelfde situatie. Van de eerste natuurlijk zwanger geworden. Maar na de bevalling niet 1 x ongi geworden en de diagnose pcos gekregen. Daarvoor had ik er ook al wel last van maar wist niet dat ik dat had. Nu willen ze me ook de volgende ronde clomid laten slikken om zo toch wat betee je eisprong in de gaten te kunnen houden. Want je weet nooit wanneer die springt, en ovu testen kun je bij mij ook geen touw aan vast knopen

14. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Wachten duurt altijd lang...:(

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wachten duurt inderdaad lang, als je er op zit te wachten...

Hier sinds vorige week zondag (dag na eisprong) pijnlijke borsten, dus ik verwacht dat het weer mislukt is hoor. Heb dat vaak na de eisprong. En vanmorgen (heel raar!) nog eens een verhoging van de temperatuur. Kunnen jullie dit begrijpen??? Je kan toch geen 2 eisprongen op een maand hebben? (op 2 verschillende tijdstippen)

Eerst voor eisprong: +/- 36,1°C
    Vanaf vorige week zondag tot en met gisteren: +/- 36,6°C (periode na eisprong! Altijd 36,6 na eisprong...)
    Vanaf vanmorgen: 37°C !?

Dit heb ik nog nooit voorgehad? Waarom heb ik altijd zo'n rare dingen? Vanmorgen ook heeeeeel veel witverlies. (Eigenlijk al de hele week een nat gevoel, maar vanmorgen echt veel! Ik schrok zelfs...)

Ach ja, we wachten mijn menstruatie maar af zeker.

Straks naar een kerstmarkt. Even gezellig rondwandelen...

Fijne zondag allemaal!

16. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ja geduld is een schone zaak, ik heb het niet :D.

Temp. echt geen verstand van..

Hier net 3de dag clomid geslikt, nog 2 te gaan.

17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ongesteld geworden dus ik kan met een gerust hart onder de CT.

18. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Balen dat je ongesteld ben, want het blijft een domper, maar fijn dat je met een gerust hart onder de CT kan gaan liggen nu :)
    Hopelijk hoef je je kinderwens niet te ver uit te stellen!

ik zit nu op 7DPO... duurt lang!

19. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen dat je ongesteld ben. Maar wel fijn dat je nu gerust onder de CT kan....

Ja wachten duurt echt lang.. Hier ook 7DPO dus we lopen gelijk knutsel...

Lenamill: geen idee wat jou temp doet.. Het is ook daarin een kwestie van afwachten.

20. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik lees nu pas over je temperatuur, LenaMill. Dat zou dus juist wel eens erg goed nieuws kunnen zijn, je kan namelijk een 3-fase temperatuurcurve zien waarbij je temp na de innesteling nog eens stijgt! Nog tot zaterdag wachten duurt lang!!

Deel Deze Pagina