Meen je dat echt Saartje? Ik ga toch niet te hard hopen hoor, want dan valt het weer enorm tegen. Ik heb al heel de dag warme-aanvallen. Ben ook erg moe en onhandig vandaag. Ben gewoon aan wat verlof toe, denk ik! Zaterdag kan ik in principe testen, ja. Kunnen jullie geloven dat wij dat al bijna niet meer durven? Omdat de testuitslag altijd opnieuw negatief was, tot nu toe. Wij kunnen precies niet geloven dat het toch eens positief zou kunnen zijn vroeg of laat! Enerzijds jammer dat je je menstruatie hebt gekregen. Langs de andere kant goed dat je nu die Ct scan krijgt en je heup misschien kan laten opereren. Dan ben je daar al van verlost! Uitstellen van zoiets is ook moeilijk vol te houden. Je zal blij zijn dat je het achter de rug hebt! Dan moet je daar al niet meer aan denken! Ik ga nog een dutje doen, voor ik om 15u30 begin te werken. Ben doodmoe!
Het is natuurlijk geen garantie op succes maar het is zeker niet slecht. Kijk hier maar eens voor meer informatie: Triphasic chart
Dank u voor de informatie Saartje! Dit wist ik echt niet. Ik dacht dat ik plots 2 eisprongen had ofzo.... En dat witverlies, wat zou dat dan kunnen zijn? Is echt veel meer dan normaal.
Oei, geen idee eigenlijk. Normaal is dat toch een teken dat je vruchtbaar bent? Ik zou er eigenlijk allemaal niet te veel over nadenken als ik jou was!
Ik denk dat het uiteindelijk ook loslaten en zien wat ervan komt is LenaMill. Je hebt zelf ook gezegt dat je vermoed dat je pcos-achtige eisprongen waarschijnlijk door de stress komen, dan is het de kunst om het los te laten, en te zien wat er komt Iig, dat is de conclusie die ik er dan uittrek.
Eigenlijk zou ik niet meer moeten temperaturen. Dan zou ik het echt kunnen loslaten, want dan stel ik me geen vragen bij iets. MAAR ik kon het weer niet laten, want de controle-freak in mij wou weten of ik terug een eisprong zou hebben zonder Clomid. Ben eigenlijk al gerust dat ik er een gehad heb, of dat eitje nu wel of niet bevrucht is. De stress die ik heb, heeft met mijn werk te maken. Kan soms zooo hectisch zijn hier op de praktijk. Ik heb al een aantal maanden geen stress meer om de kinderwens. Ik heb zoiets van: komt er geen baby, dan is dat zo.
Het is hier stilletjes... Hoe gaat het met jullie? Nog iemand die bijna kan testen? Ik zou in principe morgen een test kunnen doen, maar aangezien ik weer geen enkel symptoom heb dat op een zwangerschap kan wijzen, weet ik niet of ik wel zal testen. (geld verspillen) Ik voel me niet anders dan anders...
Toch weer beetje spannend dan LenaMill succes morgen dan Ik moet zeggen dat ik afgelopen half jaar alleen op order van ziekenhuis heb getest om zeker te weten of ik wederom aan de provera mag beginnen. maar overige keren had ik op de planning om 2 dagen overtijd te testen, en was dan al ongesteld. Nu mag ik bijna weer testen, morgen is het 14 dagen na ovitrelle, dus ik denk dat ik dinsdag ofzo ga testen ik heb intussen genoeg witte testen gezien, ik ga pas testen als ik verbaasd ben
Er zijn er hier een aantal die aan het einde van hun wachtbankje zitten dus misschien is het hier daarom zo stil? Ik heb de laatste week mijn handen vol met een ziek ventje, bronchitis en tandjes tesamen. Het arme mannetje is helemaal uit z'n hum.
Bah dat is ook niet leuk! Ik zit op dag 9 ofzo, volgende week echo. Weer erg bijwerkingen gehad van de clomid, ben wel klaar met die troep nu. Spannend op het einde van het wachtbankje!
@ Pinac: Ja Clomid is echte troep. Als het hier tegen januari niet gelukt is, beginnen we na de feestdagen met inseminatie. MAAR ik ga vragen of ik zonder Clomid mag proberen. Ik krijg ook eigen eisprongen en mijn baarmoeder is dan dikker. Het enige lastige is dat ik dan wat vaker op follikelmeting zal moeten gaan... Mijn collega moest ook geen Clomid nemen voor inseminatie. Ik ga niet testen hoor. Ik denk dat mijn menstruatie een van de uren wel zal doorbreken. Mijn borsten doen ENORM veel pijn! Nu al exact 14 dagen pijn! En de pijn wordt elke dag erger. Net ook weer heel veel witverlies... Temperatuur nog steeds heel hoog. Wat dus wel raar is, maar die kan plots zakken en niet veel later word ik dan ongesteld.
Haha, je houd het dus nog even spannend Ik hoop zo dat ik niet de HSG hoef te ondergaan.. hopelijk hoeft t niet als ik dinsdag positief test.. en anders... weet ik het zondag ofzo wel
@ Knutselkitty: Ik hoop mee voor jou! Ik heb wel een HSG gehad in het begin van mijn ziekenhuisopvolging en dat viel nog wel mee hoor. Alleen het inbrengen van die instrumenten deed pijn, omdat de gyn niet direct op de goede plaats zat met haar slangetjes en ballonnetjes en wat het ook allemaal was. Tja, ik vind het niet echt spannend hoor. Volgens mij voel je je echt wel anders als het eens 'raak' zou zijn. Ik voel me gewoon zoals altijd, ik voel dat mijn regels er aan zitten te komen. 1 dag na de eisprong had ik al pijnlijke borsten en dat is gewoon gebleven. Voor mij een teken dat het al direct mislukt was. Het geraakt gewoon niet bevrucht om één of andere reden. Misschien hebben we met inseminatie binnenkort wat meer geluk? En anders komt er gewoon geen kind. Met IVF gaan we niet beginnen. Zo ver zullen we er niet voor gaan.
Kan iemand me helpen aub? Ik had gisteren (dag 14) een heel licht streepje op en zwangerschapstest. Vanmorgen was mijn temperatuur plots veel lager, dus voorbode van menstruatie... Of kan het dan toch nog al de kanten uit? Weet iemand dit? Temp is 36,46°C. (Komt van 36,80°C gemiddeld) Ik ga er gewoon van uit dat het mislukt is hoor!
oh ja, ik bedoelde met die dag 14 gisteren, 14 dagen na de eisprong. Ik durf geen nieuwe test doen. Heb alleen nog dure digitale tests van ClearBlue. Zonde van het geld.
ben ongesteld... Wel 1 positief ding: ik had dus 2 weken geleden echt een spontane eisprong, die ik ook voelde. Ik ben wel blij dat mijn lichaam werkt zonder Clomid. Het loopt mis bij de bevruchting of innesteling en daar kan Clomid niet bij helpen. Ik had gisteren een licht positieve test en vandaag (deze namiddag) ook nog een lichtpositieve test van een ander merk. Toch zijn mijn regels doorgekomen een uurtje geleden. Ik denk dus mislukte innesteling...
Jakkes LenaMill,spijtig dat je regels zijn doorgekomen. De licht positieve test is wel vaag, dat betekent dat er dus toch iets van HSG is aangemaakt denk ik? In ieder geval wel hoopgevend dat er gewoon een eisprong is, hopelijk gaat die IUI lukken!
Niet leuk Lenamill dat je ongi ben geworden.. Wel fijn dat er een spontane eisprong geweest is. Hier zit ik te ook te wachten wordt ik ongi of niet. Morgen is mijn NOD. Maar ik verwacht wel dat ik ongi wordt want vanmorgen stond ik op met hoofdpijn ( heb ik vaker als ik ongi ga worden)en was wat misselijk, nu is dat wel weg.