PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Vervelend Lenamill. Ik had tzelfde vorige maand.

Spannend iedereen op t wachtbankje. Mijn nod is donderdag/vrijdag. Durf niet meer eerder te testen maar ga maar nergens vanuit...

Hoop op veel positieve testen voor ons :)

2. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    ik mag ondertussen ook testen, ben ik door mn testen heen!! oeps... maar eens kijken of ik nog wat testen kan kopen, en anders moet ik nog een nachtje extra gaan wachten (wil ochtend-test!)

3. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen dat je geen testen heb. Zul je net zien.
    Hopelijk heb je woensdag een positieve test in handen.
    Nog geen tekenen van ongi?

4. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga voor je duimen Shopia dat jij ook een positieve test in handen krijg eind van de week

5. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Spannend voor jullie!

Jammer Lenamill, balen!

Ik zit op dag 13 vandaag, vrijdag eerste echo weer. Vrij laat maar had vorige keer eisprong ook pas op dag 22.

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hoi,

Ik ben er al over hoor. Nu kan ik lekker alles eten en drinken tijdens de feestdagen en moet ik niet nadenken bij wat ik eet of drink.

Die licht positieve tests, die ik nooit eerder had, stellen me ook wel wat gerust. Toch een teken dat we er denk ik kortbij zaten deze keer. (en dat in een spontane cyclus!)
    Geeft weer moed en wat hoop voor de volgende eisprong. Ons mama vindt dat we nog een paar maanden moeten proberen zonder die medicatie.

Misschien doen we dat ook maar.

XxX
    Succes iedereen

7. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb vandaag mijn CT gehad, nu nog wachten tot half januari om te bespreken met de arts wat we verder gaan doen.
    Ik twijfel wel erg wat ik deze ronde ga doen, wel of geen voorzorgen nemen.

Vandaag kwam ik mijn overbuurvrouw tegen en ik meende een buikje verstopt te zien onder haar jas. Blijkt ze inderdaad 13 weken zwanger. Ik zit echt midden in een baby golf, op mijn werk zijn er sinds vorig jaar 3 baby's geboren en 2 op komst. Best een goede score aangezien we maar met 15 zijn waarvan er 7 echt klaar zijn met kinderen en 2 nog niet klaar zijn voor kinderen. De enige overblijver heeft vandaag vast een station opgehaald :)

8. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Die babyboom was hier ook om me heen... Is ook omdat je er focus op hebt. Zeg maar eens tegen jezelf dat je nooit een rode auto ziet... En opeens zijn er allemaal rode auto's...

9. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik heb een rode auto :) maar sowieso in de omgeving hier een mega babyboom. D'r zijn intussen in 3 jaar tijd meer dan 10 babies geboren en er zijn er nu nog 4 onderweg!!

Hier helaas ongesteld geworden

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik hoop dat 2015 een TOPJAAR wordt voor ons allemaal! Vooral op vruchtbaarheidsvlak! Hopelijk een babyboom hier op het forum!!!!!!!

XXXXXX

11. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook helaas ongesteld geworden:(

Ja als je er op gaat letten zie je overal dikke buiken en kinderwagens. Hier ook veel collega's zwanger.

En ook ik hoop dat 2015 ons jaar gaat worden, maar ook voor jullie allemaal!

12. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    He verdorie, weer een paar ongesteld! Laten we dan maar (nu nog even met alcohol) toasten op een vruchtbaar 2015 ;)

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hahaha, dat doen we Saartje!;)

Ooit hebben we allemaal een kindje hoor, alleen weten we niet wanneer. Als we dan zo'n klein hummeltje hebben rondlopen thuis, zijn we hopelijk deze rotte periode zo snel mogelijk vergeten!

Het is heel frustrerend anderen zo snel zwanger weten worden. Sommigen beslissen zwanger te worden en zijn het van de eerste keer!! Hoe is het mogelijk dat anderen er jaren op moeten wachten. Eerlijk is het zeker niet verdeeld... het geluk!

Het is nu eenmaal zo en ooit lacht het geluk ons ook toe zalle!
    Je zal het zien!

Positief blijven en eerst genieten van de feestdagen, lekker eten, lekker drinken, gezellig samen zijn...

XxX

14. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Balen meiden dat jullie ongesteld zijn geworden! Hier nog niks aan de hand. Haaaaat wachten. Heb gisteren een kV 2v5 gedaan met middG urine en ik had wel een tweede streep maar die was wit.:( Snap er niks van heb dit ook nooit gehad en was ook de tweede test uit t pakje en de vorige had dit niet. Had wel ff een hartverlamming toen ik die tweede streep zag... Maar t zal wel niks zijn denk ik.

Fijne avond allemaal!!!

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    hey, bij mij was het ook zo'n Kruidvattest die een tweede streepje gaf zaterdag. Ook heel licht, precies lichtroze of "donkerwit", maar we zagen toch echt een tweede streepje. Toch zijn mijn regels doorgekomen zondagavond. Ik testte 1 dag NA NOD. Misschien heb jij nog te vroeg getest is is het op je NOD wel knalpositief?!

16. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik hoop dat je gelijk hebt maar denk dat t niet echt iets betekend helaas. Kreeg t ook niet super goed op de foto helaas.:(

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Heb je nog getest Sophia?

Vandaag is mijn collega bevallen, 5 weken te vroeg. Ze moest al platliggen vanaf 30 weken zwangerschap. Op 1,5u tijd was de bevalling achter de rug! Van een vlotte bevalling gesproken! :)

Ik ben gelukkig voor haar, maar toch voel ik me vandaag weer zo down. Dan komt het besef weer dat het hier nog steeds niet gelukt is! (Mijn collega heeft ook lang moeten proberen hoor. Ze zijn net aan inseminatie ontsnapt.)

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik durf niet meer zo goed te testen haha had de dag erna met een andere test een heel licht streepje. Vanochtend had ik met afvegen wel licht roze.ook dat is niks voor mij meestal als ik ongi word is t meteen BAM alles eruit (lekker verhaal voor de vroege ochtend) ik wacht t weekend nog ff af. Dan zou ik echt flink over tijd zijn maar ik verwacht gewoon menstruatie....

19. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Snap je depressieve gevoel Lenamill. Heb ik ook altijd als je toch weer hoort van een bevalling/zwangerschap. Ik hoorde vorig weekend van kennissen die verwachten hun tweede en zijn nog jonger dan wij. Zijn moeder zei: ja we wisten t al heel vroeg volgens mij word ze al zwanger als je naar d'r kijkt was met de vorige ook zo.... Dan denk ik ook weleens verdorie waarom zij wel en wij niet. Mja je hebt t gewoon allemaal niet in de hand.nsterkte meid!

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik denk dat de kans toch bestaat dat je gewoon zwanger bent, Sophia! Lichtroze hoor je vaak zeggen rond NOD bij zwangere vrouwen.

Licht-positieve tests had ik ook, maar mijn temperatuur was gedaald en ik had al rugpijn en hoofdpijn. Ik wist dat het mislukt was hoor!

Deel Deze Pagina