PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik heb zelf nooit getemperatuurd, dus kan er geen antwoord op geven Lena..

2. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik ook niet, daar heb ik me nooit in verdiept..

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik wel, maar mn temp was altijd hoger dan voor mn ei..

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dank voor de reacties!

Ik wacht het maar even af. Heb vandaag bloed laten prikken op VitD enzo. Waarschijnlijk heb ik (net zoals vorige winter) weer een zeer groot tekort aan vitamine D3. Blijkbaar staat dit dan ook nog in verband met PCOS. Ik mag morgen bellen voor de bloedresultaten en krijg dan ook te horen hoe het gesteld is met mijn hormonen (of ik voor of na mijn eisprong zit).

Ben benieuwd!

XXX

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oh Daantjuh, jij bent al bijna in de helft van je zwangerschap!!
    Super he!
    Waarschijnlijk ben je over de helft, want een tweeling wordt toch vaak te vroeg geboren. Mijn collega is op 30 weken bevallen. Kindjes stellen het goed en mochten in de kerstvakantie al naar huis. Ze werden verwacht ergens eind januari...

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Net de huisarts gebeld voor mijn bloedresultaten:
    - Vitamine D is een groot tekort. Er is dus echt een verband tussen VIT D en PCOS! Laat het allemaal maar even checken zou ik zeggen. Ik moet nu blijvend (zeker heel de winter, maar ook tijdens een zwangerschap) vit D blijven nemen.

- Vit B was goed! (Zou ook in verband staan met PCOS)

EN... Ik zit juist voor mijn eisprong!!! Dus ik ga weer een spontane eisprong hebben. Vorige maand had ik er 1 op dag 29. Nu zitten we op dag 27, dus het ziet ernaar uit dat ik een regelmatigere cyclus krijg, van telkens rond dezelfde dag een eisprong. De dokters vermoeden dat mijn eitjes gewoon meer tijd nodig hebben om te rijpen en dat ze dat niet mogen forceren met Clomid en Pregnyl. De kwaliteit van mijn eitjes is beter als ze kunnen groeien en springen wanneer ze er klaar voor zijn!

7. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Wat een stilte hier.... Niemand nieuws???:p
    (Ikzelf ook niet hoor haha)

8. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hier wel nieuws, maar niet goed.
    Ongesteld wakker geworden vanmorgen
    morgen dus bellen voor de HSG afspraak, en daarna aan de IUI

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ahhh Kitty wat k*t. Had je nog erg de hoop dat t raak was deze keer? Snap dat je sowieso niet uitkijkt naar die HSG....

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    ai, Knutselkitty! Niet leuk! Wel raar dat ze nu pas een HSG doen. Wie weet kreeg je al heel de tijd Clomid/ Gonal F voor niks... In het ziekenhuis waar ik ga MOET je eerst een HSG laten doen, zodat ze zeker zijn dat de "weg naar de baarmoeder" open is VOOR je met Clomid mag starten. Dus... niet zo'n leuk onderzoek... maar duurt niet lang en...beter toch laten checken hoor! Anders verlies je misschien nog meer kostbare tijd!

11. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ahh nee, dat is ook een tegenvaller, sterkte!

Hier gister ook even een tranendal, goede vriendin is gister bevallen. We zijn tegelijk met de pil gestopt en dan komt het wel even binnen als een al een kindje heeft en ik in die tijd 3 maanden terug 1 eisprong in een dik jaar heb gehad.

Voelt egoistisch om zo te denken, maar gun het haar van harte..komt alleen ff binnen dan.

Maar goed, nu de schouders er weer onder. Spuiten gaat zonder moeite en met clomid stond ik na 3 dagen op mn kop..nu nergens last van.

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik begrijp volledig wat je bedoelt, Pinac!
    Hier wordt ook de ene baby na de andere geboren. Niet normaal. Precies alsof het gelijk niks gaat! Ze beslissen om voor een kind te gaan en zijn gelijk al zwanger! Sommigen hebben al het geluk van de wereld. Het is niet gelijk verdeeld...

13. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Bij mensen die verder van me af staan doet het me niet zoveel, maar nu wel... Confronterender..

14. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Snap je gevoel Pinac. Zeker als je tegelijk gestopt bent met de pil is dit heel confronterend. Ik heb ook mensen in m'n omgeving waarbij ik denk dat ze binnenkort wel een kind willen en ik gun het ze allemaal maar ik ben al bijna 3 jaar bezig dus ik gun t mezelf net ff meer haha.

Vanochtend tegen beter weten in een test gedaan en natuuuuuuurlijk was ie Omo wit. Arghh ik haat dit echt zo...

15. Annejo

Annejo Niet meer actief

hee dames.. Ik heb helaas een miskraam gehad.. Enigste positieve,,we kunnen zwanger worden.. Ookal is me eisprong elke x op andere dag tussen dag 15 en 23..en laatste x dus nog later..

Snap t helemaal dat anderen wel en ikke niet! Gelukkig dat t spuiten goed gaat pinac en dat je weing bijwerkingen hebt!

En knutselkitty pfff hsg..niet fijn... Hopen dat alles goed gaat dat je daarna snel zwanger bent!

Ik kon kiezen.. Of gelijk door met clomid 150.. En dan kijken of er een eisprong komt en zo niet sowieso operatie(eileiders doorspuiten,baarmoeder nakijken, cystes wegprikken) of nu operatie door laten gaan 22-1 en dan met alles schoon beginnen..heb gekozen voor t laatste
    Nu weer clomid 150 pfff nog extra dosis emoties..nee dank u..

Hoop echt dat iedereen snel zwanger is!!!! Lena! Jij zit nu neem ik aan rond je eisprong ;) klus ze!

16. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Och jee een miskraam, wat ontzettend sneu. Heel veel sterkte!

17. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ohhh Annejo wat erg voor je... Heel veel sterkte *knuffel*

18. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Sterkte Annejo, wel knap dat je direct ook iets positiefs ziet...

19. Annejo

Annejo Niet meer actief

Dankjewel voor jullie lieve reacties!!

Jaa vind t heel erg.. Heb al veel gehuild..maar heb gelukkig een heel nuchtere lieve vent,, die zorgt ervoor dat ik niet alles helemaal zwart zie :) je wacht er al zolang op.. Maar was zo bang dat het nooit ging lukken!! maar nu heb ik iets meer hoop voor de toekomst :)

En hoop het ook echt voor ons allemaal!! Dikke kus!!

20. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Moedig van je dat je het alweer wat positief in ziet! Hoe voel je je lichamelijk?

Deel Deze Pagina