Het zou kunnen, maar waarom kreeg ik vorige cyclus dan wel een goede eisprong? Ik heb het laatst Clomid genomen ergens in oktober. Toen ben ik 1 november ongesteld geworden. Daarna niks meer genomen, 13 december terug goed ongesteld. Weer niks meer genomen en mijn cyclus is raar! Ik ben zelfs misselijk, maar de zwangerschapstest is negatief! Kan ook niet anders, want zo lang ik geen verhoogde temp heb, geloof ik niet dat ik een eisprong heb gehad. (Ook al heb ik het superwarm). Ik ga vandaag mijn gyn terug contacteren om weer verder opgevolgd te worden, want hier word ik GEK van hoor!
Oeps Saartje gemolesteerd, niet lief van je kindje haha. Ik heb geen idee lenamill, ik temperatuur niet rn moet zeggen dat ik me daar nog nooit in verdiept heb, net als in bloeduitslagen. Ik had meting vanmorgen, eitje van 15 mm op dag 10, heb ik nog nooit gehad! Heb veel meer vertrouwen in spuiten dan in clomid, maar daar is mijn gevoel dus goed in geweest.
Wat fijn Pinac van je ei voelt goed om t gevoel te hebben dat iets eindelijk werkt... Ik ben niet ongesteld geworden en ook geen tekenen. vandaag is mijn nod (m'n banner loopt achter). Ik durf niet te testen ben zo bang voor een teleurstelling... Sinds de Clomid ben ik wel heel regelmatig.
Hopelijk goed nieuws, Sophia! Hou ons op de hoogte, als je getest hebt he! Saartje, wel een beetje grappig dat die kleine deugniet van jou dat doet tijdens de borstvoeding. Ik kan me wel voorstellen dat jij dit iets minder grappig vindt! Hopelijk doet het niet te veel pijn? Pinac, SUPER! Zo vroeg in je cyclus al een mooi eitje. Ik had eens met Clomid op dag 10 een follikel van 18 mm. Misschien moet ik als mijn menstruatie erdoor komt, toch beter terug met Clomid beginnen. Ik heb tevergeefs gehoopt dat het ook zonder die rommel zou lukken. (En dat was het bijna vorige cyclus! Helaas bloedverlies een dag na een licht-positieve test) Hier nog steeds bruinverlies, maar zo weinig dat ik geen inlegkruisje nodig heb. Het is alleen bij het afvegen na toiletbezoek. Ik begrijp er echt niks van... Je mag pas met Clomid beginnen na rood bloedverlies. Dit telt dus niet. Mijn gyn heeft niet teruggebeld. Ik ben voor haar immers een nummertje. Zij zit niet met me in.
Kan je bij PCOS uit de bloedresultaten alleen zien wanneer er een eisprong aankomt? Dat vroeg ik me plots even af! LH - hormoon is immers altijd verhoogd. Of zien ze veranderingen in progesteron ofzo? Ik vind het nog steeds raar dat de huisarts vorige week zei dat ik OP mijn eisprong zat, terwijl mijn temp niet veranderd is... Dan dat bruinverlies er nog bij... Kan iemand mij helpen? Is er niemand die temperatuurt of heeft getemperatuurd?
Niet te snel opgeven hoor LenaMill! Je hebt zelf een eisprong dus je lichaam kan het wel, dat het nu even gek doet kan vanalles zijn (verkoudheid, stress, ...) Dat bijten was zeker niet fijn, mijn tepels zijn nu echt super gevoelig, ik weet niet of het door het bijten komt. Misschien is het wishful thinking maar gevoelige borsten, teruglopende melkproductie, misselijk, meer honger, gisterenavond erg opgeblazen gevoel en nog steeds niet ongesteld!
Lenamill.. ik heb getempt.. en ik had ondanks pcos een verhoogde temp.. daarna zakte die als ik ongi wordt.. toen heel onregelmatig soms een maandje niet.. Eerste ronde met Clomid ook getempt ook na ei een verhoging en op dag dat ik ongi werd een daling. Alleen ben ik nu erg regelmatig van 25 tot 28 dagen. dus een groter verschil dan zonder Clomid.. hopelijk heb je er wat aan.. hier de griep blehh kotsen diarree en koorts.. ook rare ongi maar 2dagen en toen de griep nu vandaag wat beter en nu weer bruinverlies.. wat zit een mens raar in elkaar..
Beterschap boefje altijd naar om ziek te zijn.... Hier getest en was negatief. Vraag me af wat er aan de hand is want sinds de Clomid ben ik heel regelmatig. Als ik na het weekend nog geen ongi heb ga ik maar naar t ziekenhuis bellen. Blegh word hier echt moe van
@ Sophia: Inderdaad vervelend als je niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk snel duidelijkheid! Positieve test of bloedverlies. Hopelijk dat eerste! @ Saartje: Misschien ben je wel gewoon zwanger en heeft je kleine man daarom gebeten. Hij merkt misschien dat er iets anders is dan anders?? Heb jij al een test gedaan?
Nog geen test gedaan, ik denk dat ik mijn ei ergens vorige week dinsdag had dus ik wacht nog even af. Maar ik moet wel toegeven dat die gedachte de laatste dagen ook regelmatig door mijn hoofd schiet Het kriebelt in ieder geval ondertussen behoorlijk, 3 collega's van me worden papa dus alle gesprekken bij de koffie gaan dus over rompertjes, zwangerschapskwaaltjes enzovoort. Ik gun het ze wel van harte want ik weet dat het bij 2 van hen zeker niet vanzelfsprekend was.
Nog steeds licht bruinverlies. Temperatuur 's morgens voor het opstaan = 36,02° ! Heel laag dus! Ik zit op cyclusdag 35 ofzo... Snap er echt niks meer van. Ik wil rood bloed zien, zodat ik terug Clomid kan beginnen nemen. Dan kan ik met IUI verder gaan! Dit haalt echt niks meer uit! Pure tijdverlies! Ik zou normaal 2 maanden geleden al met IUI beginnen, maar heb toen zelf beslist mijn lichaam wat tot rust te laten komen. Ik zag lichtflitsen enzo na de laatste ronde met Clomid 100! Dat ging er ver over! Toch spreken ze absoluut nog niet over spuiten... Moet je daar zelf achter vragen? Nu zijn de batterijtjes weer volledig opgeladen en voel ik me SUPER goed in mijn vel! Ik ben wel klaar voor een nieuwe poging met Clomid en IUI!
Dacht dat lichtflitsen wel een bijwerking zijn om op spuiten over te gaan. Wel over gehad bij de gyn? Ik heb echt 0,0 bijwerking van spuiten, echt fijn.. Voel me zoveel beter dan met clomid. Zou het eens aankaarten als ik jou was, als je jet zelf wil tenminste.
@ Sophia: Niet fijn dat je ongesteld bent geworden, maar jij hebt nu ten minste duidelijkheid! Rood bloed, dus je nieuwe cyclus is begonnen. Nieuwe cyclus = nieuwe kans! Ik bel morgen naar de gyn, om te vragen wat ik moet doen. Hopelijk is dit bruinverlies (dat ondertussen al bijna een week duurt en NIET meer wordt of roder wordt) voldoende om terug Clomid te mogen nemen. Ik weet dat ik met Clomid wel een eisprong krijg. Dan kunnen we met IUI verder. Weet iemand van jullie of bruinverlies voldoende is om te mogen starten met Clomid? Er gaat immers geen rood bloed komen, want ik heb geen eisprong gehad. Weet ik wel zeker, want mijn temp gaat na eisprong ALTIJD naar 36,6 - 36,8.
Vandaag terug met Clomid mogen beginnen. Volgende week woensdag heb ik echo-controle op dag 12. Hopelijk groeit er iets! Met een beetje geluk krijg ik op mijn verjaardag een IUI! (We gaan dus verder met IUI). De gyn begrijpt dat wij er niet echt meer in geloven dat het nog op de natuurlijke manier zal lukken. IUI is nog niet zo ingrijpend. Ik heb er al eentje gehad in juli. Dat was toen toevallig, omdat mijn man zijn zaadjes nog eens moest laten testen en de gyn wilde dat staaltje niet "verloren" laten gaan... Vandaar die IUI toen. Ik ben teleurgesteld en opgelucht tegelijk. Teleurgesteld omdat ik zo gehoopt had dat we alleen wel zouden kunnen, zonder verdere medische hulp. En opgelucht omdat er nu nieuwe kansen komen...! Ik blijf met mijn twee voetjes op de grond. We zullen wel zien wat de toekomst brengt. XxX