Gefeliciteerd Saartje echt heel fijn voor je. Kitty: je gevoel is heel begrijpelijk ik ben soms zelf ook de moed een beetje kwijt. Hoop echt dat je snel een positieve test in handen hebt Ik ben begonnen met een nieuwe ronde Clomid. Na wat overleg met t ziekenhuis hebben we toch besloten om dit nog een paar keer te proberen. Vooral omdat t gewoon aanslaat. En volgens de fertiliteits verpleegkundige is de kans heel groot dat we toch zwanger raken op deze manier. Dus op goed geluk gaan we t deze maand weer proberen.
Hallo Sophia: Kom jij toevallig ook uit België? Ik heb de indruk dat ze hier niet zo snel op spuitjes overgaan... Hier voel ik steeds meer druk in rechtereierstok. Dus hopelijk is daar iets aan't rijpen. Woensdag weet ik het. Dan is het dag 12.
Saartje gefeliciteerd!! Geniet ervan ondanks alle gedoe om je heen!! En pinac je eitjes zijn hopelijk nu wel gesprongen? Iets gevoeld? Pff knutselkitty 10 feb das nog lang..indd goed dat je dan niet weer aan clomid moet! Lenamill mijn schoonzus denkt dit ook..als je teveel bang hebt voor zulke dingen,, zou je lichaam in een beschermingsstand komen voor zichzelf en kun je dus moeilijker zwanger worden..maar ja zij heeft er 2 lopen en is zwanger van nr 3.. vind t maar rare gedachte.. Sophia succes met je ronde clomid! Hoop dat deze rond lukt! Als ik iemand vergeten ben ook heel veel succes met alles Hier spierpijn en zere buik van de operatie,,valt me toch echt wel tegen.. Vooral heel ziek geweest van de pijnstillers,bleef maar kotsen :s nu eindelijk wat beter! Ze hebben een poliep bij me eileiders weggehaald en me cystes weggeprikt eileiders waren goed doorgankelijk en baarmoeder zag er ook goed uit.. Als ik binnen 3 weken niet ongi word terug duphaston en daarna terug clomid bleghh.. Fijn weekend allemaal!
Kom ik weer een keertje wel met goed nieuws!! (Zie banner ) @Sophia89, heb je er ooit over gedacht om over te gaan op spuiten? Ik heb in totaal (inclusief dosering bepalen) 7 rondes Clomid gehad. Ik had er zo genoeg van dat het niet raak was en werd gek van de bijwerkingen, dat ik over ben gegaan op Gonal F. Eerste ronde hiermee was meteen raak! Mijn BMS was op de laatste meting bijna 10mm. Super dik dus. Had dit met Clomid nooit. Ryanne en Linda (ook van dit topic) waren ook met spuiten super snel zwanger. Ryanne ook eerste ronde Gonal, Linda 2e ronde. Uiteraard jouw keuze hoor maar zou het sneu vinden als je zo lang zit te wachten en Clomid gewoon niet het juiste medicijn voor jou blijkt te zijn. Ik denk namelijk echt dat dat bij mij het geval was. Het kan je zuurtegraad aantasten, waardoor zwanger raken niet gaat. Hoop voor iedereen hier dat het gauw raak mag zijn.
Dankjewel Lees jouw onderschrift. wat erg.. Hoop dat het heel snel weer raak is en het goed blijft gaan.
Wauw wat onwijs leuk voor je Elles dat je zwanger bent. Het is je van harte gegund ik ga woensdag voor een fm naar t ziekenhuis dus ga dan overleggen als t deze ronde niet lukt of ik dan mag spuiten. M'n bms is altijd wel rond de 10 maar wie weet lukt t met spuiten wel. Thnx voor de tip in ieder geval en heel veel plezier met je zwangerschap
Ach bah Annejo, komt dat vaker voor zo'n poliep? Gefelicteerd Ellis!! Ik lees idd meer goede verhalen over spuiten dan over clomid.
Dank je, Pinac 😊 Zie dat jij ook Gonal spuit. Hopelijk bij jou ook een succes! Ja Sophia, ik zou het gewoon navragen. Vind het wel vreemd namelijk dat het bij ons (Inez, Linda en mezelf) met Clomid nooit lukte en met Gonal direct! Wij deden trouwens zonder inseminatie.
Ik hoop je snel te volgen, nu op het wachtbankje na de eerste tonde spuiten die meteen goed aan sloeg. In 1x zwanger is meer dan ik durf te dromen, maar jouw verhaal geeft wel vertrouwen.
Umijn voorkeur is ook zonder inseminatie. Voelt toch natuurlijker. Door alle teleurstellingen zit ik er toch wel erg doorheen. Maar dat is vast heel herkenbaar....
@ Elles: een welgemeende dikke proficiat!!! Hopelijk volgen er inderdaad binnenkort nog een aantal dames! @ Sophia: Ik begrijp hoe jij je voelt. Volgens mij zitten we zowat in dezelfde situatie. Ik moet ook nog even verder doen met Clomid. Mijn gyn heeft nog nooit gesproken oven Gonal F. Ik weet zelfs niet of dat in elk ziekenhuis kan? Weet jij dat? Clomid 50 geeft bij mij totaal geen bijwerkingen. Ik hoop natuurlijk wel dat er woensdag een follikel te zien is en dat mijn baarmoederdikte oké is. Als ik weer clomid ga moeten bijnemen (hogere dosis) ga ik wel weer nevenwerkingen hebben. Clomid 50 is altijd voldoende geweest tot nu toe, behalve de laatste keer. Toen moest ik 100 nemen. Toen zag ik lichtflitsen en al... Had ook overstimulatie: 3 follikels. (Bijna cancel cyclus) gelukkig zijn er 2 van de 3 echt doorgegroeid en bleef de derde wat achter. Door Clomid 100 had ik toen maar een baarmoederdikte van 5 mm. Normaal heb ik ook altijd 9 à 10 mm hoor, dus dat was uitzonderlijk dun toen. Misschien begrijp ik mijn gyn wel dat ze Clomid nog wat verder wil proberen bij mij. Over het algemeen heeft dat altijd wel gewerkt bij mij. Deze cyclus krijgen we er IUI bij. Hier voel ik me persoonlijk wel beter bij. Mijn man heeft maar net genoeg zaadcellen met een normale morfologie. Stel dat al de normale zaadcellen de zuurtegraad niet overleven en alleen de abnormaal gevormde zaadcellen bij de eicel geraken, dan kan het zo nog lang duren bij ons! Bij IUI worden de normale zaadcellen eruit geselecteerd en direct hoog in de baarmoeder ingebracht. Je voelt het bijna niet en het duurt maar 2 minuutjes. Daarna moet ik nog 10 min blijven liggen voor ik mag opstappen. (Zo ging het vorige keer) Ik wacht alles gewoon rustig af. Ik kijk vooral heel erg uit naar zaterdag, mijn verjaardag! We gaan op mijn verjaardag een nieuwe auto voor mij bestellen en 's avonds met mijn ventje en onze beste kameraden uit eten in een Spaans restaurantje! Dat klinkt toch leuk he? Ik zal eens beginnen werken. Mijn eerste patiënt komt om 16u. Om 21u heb ik gedaan. XXX
Hoe is het met jou Daantje? Hoe voel je je? Al een mega buik met 2 hummels erin of valt t mee? Dat klinkt als leuke verjaardag Lenamill! Oh dat is wel een heerlijke werktijd, heb je nog wat aan de dag . Ik zit op t wachtbankje en probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. Best moeilijk haha. Ben al sinds vrijdag echt moe, drukke weken met werk en prive druk..en valt best even last van me af met 3 weken geen ziekenhuis sowieso. Zo'n gedoe en geregel altijd met werk die afspraken.
Ja mijn werktijden vallen nu wel mee, maar als ik ooit een kindje heb zal ik toch mijn uurrooster wat moeten aanpassen. In België mogen kindjes niet tijdens de schooluren naar de logopedie komen, dus ik begin pas om 15u (ma, di, do en vrij) tot 21u. Woensdag begin ik om 13u tot 21u (zonder pauze) en zaterdag werk ik voor de middag ook. Naar het ziekenhuis gaan enzo is voor mij dus niet echt lastig, als ik overdag kan gaan. Mijn gyn weet dat ik logopediste ben en houdt daar meestal rekening mee. Ik ben nog nooit 's avonds naar haar moeten gaan. Kan me voorstellen dat het lastig is voor jullie, als jullie er verlof voor moeten nemen of jullie baas moeten inlichten. Hopelijk is het gelukt bij jou hé, Pinac! Ik ben wel benieuwd. Ik heb morgenvroeg om 8u follikelmeting. Mijn gyn heeft me nog bij haar thuis een afspraak gegeven VOOR ze naar het ziekenhuis moet vertrekken. Dat is wel lief! Zo verlies ik ook geen tijd, want woensdag is een zware dag met veel voorbereidingswerk. Hopelijk groeit er een follikel! Duimen jullie?
Pinac.. Gaat super hier! Al wordt het wel wat zwaarder.. maar goed ben over de helft en over 6,5 week start mn verlof al Das het voordeel van een meerling.. Staan foto's in mn album voor de gene die het willen zien.