Waaah heel verhaal getypt!! Kan pagina niet openen refresh en we kunnen weer overnieuw!! Maar dus! Daantje denk dat ik iets fout doe ma kan geen album vinden op je pagina? Ben wel nieuwsgierig mijn vriend hoopt ook ooit op een tweeling maar fijn dat alles goed gaat!! Pinac succes op t wachtbankje!! Nooiittt leuk wachten maar komt goed in 1 x!! Hoop t Echt! Lenamill alvast een heel fijne verjaardag klinkt goed!! Nwe auto lkkr uiteten even over clomid/gonal f,, mijn gyne zei vlak voor de operatie dat de ziekenkas gonal f enkel vergoed als er bewijzen zijn dat clomid niet werkt. Het verschilt per ziekenkas hoe streng ze zijn..ik zit bij cm en die is blijkbaar het strengst :x daarom dat de gyne hier niet zomaar aan gonal f wil beginnen.. Maar je kunt het altijd zelf aankaarten en navragen Hier weer stuk beter kan weer normaal lopen! En pijn is stuk minder alleen nu is vriendlief thuis met de griep.. En mannen die ziek zijn...ach jullie kennen t vastwel
haha Annejo, Inderdaad ventjes die ziek zijn, doen alsof ze half dood zijn! Ik ken dat! Ik ben ook bij cm. Dus waarschijnlijk zelfde probleem wat betreft spuiten. MAAR: ik ben vandaag naar gyn geweest en clomid 50 werkt wel terug (na de 2 maanden clomidrust). Vandaag is dag 12 en eitje is 17 mm. Ik moet het nog 1 dagje verder laten "rijpen" en morgenavond pregnyl zetten. Zaterdag heb ik OP MIJN VERJAARDAG inseminatie!! Hoe cool is dat? Ik hoop natuurlijk op een mooi verjaardagscadeautje! Duimen jullie? XXXXX
Ik kom even kijken hoe het met jullie gaat hier. LenaMill, succes morgen en alvast een gelukkige verjaardag! Pinac, ik wens je veel geduld en dikke vette+ straks op je testen. Gefeliciteerd Elles!
Kom net uit t ziekenhuis en had een ei van 17mm. Dit weekend goed klussen dus. Er is ons aangeboden mee te doen aan een onderzoek waarbij we waarschijnlijk andere medicatie gaan krijgen. 23 februari heb ik een afspraak met de dokter erover. Ben erg benieuwd. Ze willen kijken welke methode t meest effectief is bij mensen zoals ik. Je krijgt dus Clomid of andere hormonen of injecties mogelijk in combinatie met iui. Je weet alleen niet van tevoren waarbij ze jou indelen. Maar ik zou t anders ook nog een tijd met Clomid moeten proberen en nu heb ik kans op een andere behandeling. Ik ben benieuwd....
Gut ik vind t zoooo spannend. Vanmiddag met paardrijden echt zulke zere tieten ...dus heb er een testje tegenaan gegooid. Vandaag 9 dpo.. En ik zie toch echt een streep!! Kan dat nog komen van de Pregnyl (5000)? Die heb ik maandag 19/1 gezet..
Pinac, ik weet niet hoe kang Pregnyl in je lichaam blijft. Hebben ze daar iets over gezegd in het ziekenhuis? En heb je tussendoor al wit getest? Wat spannend zeg! (We zeiden toch al dat Gonal de bom was ) Sophia, mijn ziekenhuis bood dit ook aan!! Lopen we in hetzelfde ziekenhuis?? Ik heb het uiteindelijk niet gedaan, omdat het om loting ging en ik echt geen Clomid meer wilde. Ze kon niet garanderen dat ik geen Clomid meer zou hoeven. Daarom geen onderzoek, maar gewoon over op Gonal.
Ik word wat zenuwachtig door de pregnyl, ik dacht 7 dagen toch? Het is nu 11 dagen terug, nog niet getest hiervoor..
Volgens mij 10 dagen.. Dat stond in mijn bijsluiter... Komende dagen moet je test donkerder worden. Vind hem overigens super duidelijk voor 9 dpo!! Hoeveel eitjes had je! Ik had op dag 12 een knaltest
Ik lees wisselende dingen op internet. De ene zegt tot 10 dagen, een ander zegt dat de test pas na 14 dagen helemaal wit was. Wel spannend!!!
Ik lees 7-10 dagen bij 5000, bij 10000 tot 2 weken. Ik heb 5000 gespoten. Had trouwens 2 eitjes.. Nou zal morgenochtend er nog een testje tegenaan gooien
Jij hebt ook zeker bijna eerste echo Elles?? Spannend! Hoop dat voor jou binnenkort ook raak is knutselkitty! Van harte met je verjaardag Lenamill! Hopelijk is deze IUI een knaller! Ik heb vanmorgen nog test gedaan, mensen wat een zenuwen haha. Maar het streepje is donkerder dan gister!