Ooh vervelend ja! Hopelijk wordt je snel ongesteld en kun je weer verder! Dit is niks he, dat gewacht! Weet hoe vervelend het is! Succes!
Ja het moet wel door de combinatie met Clomid komen. Zonder werd ik namelijk binnen 2 dagen al ongesteld.. Ja is hetzelfde, alleen ander 'merk'.
Snap dat je het vervelend vindt Aimee, maar ik houd elke wedstrijdavond ook echt vrij. Dus ik snap eerlijk gezegd je zus ook wel. Of nu mijn moeder, broertje of beste vriendin zijn/haar verjaardag houdt, dan kom ik wel een andere keer want ik wil voetbal kijken Ik volg overigens echt elke wedstrijd, maar ik zou voor een verjaardag eventueel als het niet een erg belangrijke wedstrijd is m wel kunnen overslaan. Maar als NL speelt heeft geen enkele verjaardag een schijn van kans.
Jeej!! Ongesteld!!! Dat je daar zo blij me kan zijn he! Oh Aimee ik had je berichtje helemaal niet gezien! Wel vervelend, maar ik begrijp haar ook wel. Zou Nederland ook graag willen zien. Hebben niet meer mensen er iets van gezegd? Misschien kun je met zn allen voetbal kijken? Super gezellig!
Wat fijn elles, ik hoop dat het de allerlaatste keer is en dat de aankomende ronde zorgt voor een eisprong en dat ie raak is!
Wat fijn voor je xElles! Hopelijk slaat nieuwe ronde aan. Welke clomiddosering kreeg je nu? Sjonge wat duren de dpo dagen langggg
Dag dames!! Zooo wat gaan jullie snel kwas op pagina 23 en nu al doorgekletst naar 31 gezellig Welkom linda! En elles eindelijk ongi!! catmommy veel plezier op werchter!! Toch raar wat die hormonen allemaal met ons doen Hier hebben die hormonen buiten de opvliegers en koppijn helemaal nix gedaan!! Gister bij opnieuw bij gyn geweest...volgendeweek weer, en dan weer aan de duphaston om dan naar clomid 100 te gaan...komt goed En voor aan te komen light! Je hebt het misschien al geprobeerd..maar mijn vriendinnetje had ook dit probleem.. buiten gewoon heel gezond en veel vezels te eten dronk ze ook maaltijdshakes.. Dus niet zoals veel mensen shakes ipv eten om af te vallen, maar extra.. Ze is toen van 46 naar 51 kg gegaan.. In een jaar.. Maar ze vond t onzettend gooooor die shakes herbalife was t denk ik.. Of het voor jou iets is weet ik nie maar het heeft haar toen geholpen Zow heel verhaal maar fijne dag!! Morgen weer na nl jippiieeee!! Vrijgezellenfeest van me zusje xx
@elles wat fijn! Nieuwe ronde en geen gepieker over wanneer nou te beginnen @annejo wat jammer dat deze ronde Clomid niet heeft aangeslagen. Op welke cyclusdag zat je gister? En waarom breken ze m volgende week pas af en niet direct? Wij hebben einde van de middag weer een follikelmeting, dag 13. Nu zou er toch wel iets te zien moeten zijn als de 50mg heeft aangeslagen.
Yes Elles!! Eindelijk weer verder.. En ik duim voor je dat je eindelijk een fatsoenlijke eisprong krijgt!! Succes Catmommy met de echo Ik werd soms ook helemaal waus van de Clomid. Met Gonal nergens last van. Ben een heel stabiel persoon nu . Voetbal Ik heb vorige week ook een bbq afgezegd omdat ik perse in de stad voetbal wilde kijken hahaha
Thnx, goede tip! Heb er wel eens aan gedacht maar inderdaad nog nooit geprobeerd. Het lijkt mij ook echt helemaal niet lekker... hou enorm van lekker eten, dus ben bang dat het me tegen zal gaan staan of dat ik dan minder eetlust krijg en lekkere dingen niet meer op kan. Ik probeer wel veel vezels te eten en drink bijna dagelijks een groene smoothie (die overigens als maaltijdvervanger ook geschikt is om af te vallen).
Hoe oneerlijk is het in de wereld...ik loop al de hele week honger te hebben om af te vallen... Mijn vriend heeft de chocolade op mijn verzoek verstopt... ( die is het tegenovergestelde van mij en hetzelfde als light, moet juist aankomen...) maar het schijnt dat aankomen nog lastiger is dan afvallen... Ik zou het ook niet leuk vinden als mensen niet naar mijn verjaardag kwamen ivm voetbal. Vind het sowieso maar belachelijk dat alles aan de kant moet voor dat voetbal, maar goed dat is mijn mening hoor, ik heb dan ook een hekel aan voetbal... Pff vanmiddag naar de gynaecoloog..heb er echt geen zin in om tussen de zwangeren te gaan zitten en te laten controleren of ik ook echt niet meer zwanger ben... Knuffel voor jullie allemaal!
Ja stom he Lets.. Hier zijn vriend + rest van familie ultradun Kunnen alles eten wat los en vast zit. Ik kom alleen al aan van het kijken naar dat voedsel. Gelukkig heb ik het "redelijk" onder controle. Sterkte vandaag in de wachtkamer. Ik mag maandag weer tussen de buikjes plaats nemen.
xElles eindelijk! Hoop dat dit een geslaagd ronde wordt! @Truelove hoe gaat het me jou? Hoeveel dpo zit je nu? Lets wat stom zeg.. Paar jaar geleden was ik superr dun. Ik was in behandeling bij een diëtiste om aan te komen, maar te vergeefs. Sinds ongeveer 2 jaar ben ik 10 kilo aangekomen en probeerde weer wat af te vallen haha. Ik woon sinds 2 jaar geleden op me zelf. Ik denk toch dat het te maken heeft met stress en innerlijke rust. Want naar mijn gevoel eet ik niet meer dan voorheen. De rest van de damess ik duim voor jullie dat de maand juli een babyboom maand wordt
Nu ik ziek op bed lig is het extra lastig. Ik moet mezelf dwingen om te eten, anders val ik zo een paar kilo's af. Maar goed, heb er allang vrede mee alleen nu ik zwanger wil worden ben ik er wel bezorgd over. Lets, wat ontzettend moeilijk. Heel veel sterkte! Andere dames veel succes!
Ik zou het ook niet leuk vinden als er op mijn verjaardag weg bleven omdat t voetbal is. Over het eten kan ik niet echt meepraten. Ik kan alles eten wat ik wil zobder aan te komen of af te vallen. Zelf met de clomid kwam ik niet aan. Hier: vandaag dag 8 had vanmorgen fm. Heb 6x 10mm Endometrium was 5,4 Dus ik kan dr nog niks mee. Nog maar dag 8 dus kan nog alle kanten op. Normaal had ik met clomid op dag 10 al wel n ei van 14/15 mm. Moet dag 11 weer terug dus dan heb ik pas vergelijkingsmateriaal
indd.. Kan je vrij weinig mee.. Ik ben blij dat mijn 1e FM ook op maandag pas is (CD12). Ze wilde mij eerst ook vandaag zien, maar heb ook nooit wat voor dag 10. Onzinnig en zonde van m'n tijd.
Ach ja kan me wel voorstellen dat ze de eerste keer met menopur dan wat nauwer in de gaten willen houden. Maar voor een volgende keer ist absoluut noet nodig. Idd zonde van mn tijd..