Jawel, dat is de vroege echo. Zou dan 7.6 weken zijn. Een normale vk doet pas tussen 10 en 12 weken. Oeh ik vind hem ook duidelijker! 😁
Geloof dat ze bij ons met 6 en 8 weken doen? Dat zei fert.arts een keer. Maar dat was toen nog een ver van mijn bed show.
Dat kan ☺️ Maar met 6 weken is er heel vaak nog niets te zien. Ik ga dan liever met 8 weken 😊 Maar goed, 6 of 8... Het is altijd eerder dan bij de gewone vk 😄
Waaah gefeliciteerd pinac!! Super genieten!! En lenamill nog van harte gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke verjaardag heb gehad en dat je snel positief test!!! Ik ga verder met ups en downs weet nie goed wat ik met mezelf aanmoet..waren vrijdag bij de huisarts om de hechtingen eruit te laten halen.. Maar de vorige x dat ik bij haar zat was ik zwanger en daarbegon ze natuurlijk ook over.. Ik weer helemaal in tranen.. Ben maar een weekendje met me vriendin in Rotterdam op bezoek geweest lekker de kroeg in en even denken aan nix blijkbaar heb ik t toch nog moeilijker met alles dan dat ik dacht..
Het is ook niet niks wat je meegemaakt hebt, heeft ook tijd nodig.. Sterkte ermee en hoop dat het geluk ook snel aan jouw zijde is .
Spannend Pinac! Ik weet niet hoe t zit met die injecties maar dit ziet er heel positief uit. Hoop dat de rest van ons ook snel mogen volgen. T groepje word wel klein zo hihi. @Elles: haha dat zou toch wat zijn ik woon in de regio noord Holland en jij? Misschien zijn er meerdere ziekenhuizen die dat onderzoek aanbieden. Ik ga sowieso erover in gesprek met de gyn en ook wat zij ervan vind dat ik na 6 rondes nog niet zwanger ben tegen die tijd.... Wel jammer idd dat je zelf geen invloed hebt op welke behandeling je gaat doen.... Ik voel m'n eisprong vandaag dus wij gaan zo nog ff klussen..... Hoop op een wonder
Dank je Annejo! Mijn verjaardag was superfijn! We hebben een nieuwe auto gekocht! Allé, het is te zeggen, mijn man is alleen een auto gaan kopen. Ik lag in de zetel, na de IUI. Best dat je je dan wat rustig houdt, denk ik. 's Avonds zijn we met een bevriend koppel gaan eten. Het was wel een beetje vervelend toen mijn beste vriendin zei dat zij trakteerde met een fles cava voor mijn verjaardag. Ik was namelijk niet van plan alcohol te drinken. Toen ik zei dat ik liever iets alcoholvrij dronk, begreep ze het meteen en ging ze er niet verder op in. Zij is één van de enige vriendinnen die weet waar we mee bezig zijn... Jij hebt toch wel wat te verwerken hoor, Annejo! Ik denk niet dat dat zo snel gaat. Zelfs als je binnenkort terug zwanger wordt, zal je nog aan je eerste zwangerschap terugdenken (ook al was deze vrij kort). Het is er wel geweest... Veel sterkte en een hele dikke knuf!!
Dankjewel lieve meiden😊 is ook wel zo.. had gewoon niet door hoeveel impact alles opmezelf heeft gehad.. Maar pinac! En nog een test gedaan? En al een super knaller? Afspraak voor echo al gemaakt? En sophia!! Hoop dat t gelukt is 😉 Xx
Kun je er net je man wat over praten Annejo? Wat voor auto hebben jullie gekocht Lenamill? Moet je er lang op wachten? Nee ziekenhuis nog niet durven bellen, soort van zelfbescherming haha. Vanmorgen getest en dikke vette streep weer, geloof het nog niet helemaal haha.
Pinac, laat het maar tot je doordringen hoor! JE BENT ZWANGER!!! Eindelijk he! Binnenkort kan je een hartje zien kloppen! Hoe speciaal is dat! Wij hebben een nieuwe auto gekocht (KIA Sportage), omdat mijn huidig autootje 15 jaar oud is en ook te klein. Mijn man zijn bedrijfswagen is ook nogal klein (ik bedoel dan vooral het koffer). Dit met het oog op een klein babytje met grote spullen: kinderwagen,...
Hey dames, Ik heb eind november diagnose gekregen van pcos, LICHTE PCOS had de gynaecoloog gezegd. ik snap het verschil niet maar goed.. Ik ben van eind sept 2014 gestopt met de pil, en alleen een menstruatie gehad op 1 december 2014. nu zag k vandaag vruchtbaar slijm hangen, en had een ovulatietest gedaan, normaal doe ik deze niet meer want het is toch altijd negatief.. en met 100 dagen in een cyclus kan je blijven testen.. maar mijn ovulatietest is dik positief!!!! Maar nu lees dat mensen die PCOS heb, dat zo een ovulatietest niet betrouwbaar is? Wij gaan zoiezo klussen vandaag en morgen en overmorgen hoor. maar ben benieuwd naar jullie ervaringen?
Hoi, Heb zelf nooit ov.testen gebruikt, maar schijnt dat je idd altijd positief test geloof ik. Oeh dat zijn stoere auto's Lenamill!