Oh nee, boefje! Jammer! Starten jullie nu ook met IUI? (Ik las iets i.v.m. vervolgtraject in jouw handtekening)
Ja we starten nu met iui.. dus ook weer spannend vind ik. ik wordt vanmddag terug gebeld hoe het allemaal gaat. zouden een gesprek hebben met vpk over hoe alles in zijn werk ging maar toen werd ik ziek en hebben ze iom ons dat uitgesteld. dus vanmiddag weet ik ook of ik nog verder moet met Clomid en hoe deze maand eruit ga ziet.
spannend boefje! Ik denk wel dat IUI wat meer kans op slagen heeft, maar je moet er ook geen wonderen van verwachten. De meeste vrouwen (voor wie IUI een oplossing is - en dat weet je niet op voorhand) worden zwanger in de eerste 4 pogingen, zei mijn gyn. Als het na 4 pogingen nog niet is gelukt, is de kans al veel kleiner dat het nog lukt met IUI. Vanaf de 5e poging is je kans al bijna even klein als zonder IUI. Wij kregen IUI nummer 2 en ik betwijfel of het gelukt is... Ik hou jullie op de hoogte! X
He dames, ik kom nog even kijken hoe het met jullie gaat! Succes met het vervolgtraject, boefje! LenaMill, ik had bij de eerste vooral gevoelige borsten, bij de tweede was het de bandenpijn bij het hoesten die me opviel. Ach, kan bij iedereen zo verschillen dus daar moet je niet vanuit gaan. In ieder geval sterkte met wachten tot je kan testen! Hier blijft het spannend, afgelopen maanda (nog) geen hartje, hopelijk lag het aan de echo apparatuur en zien we over anderhalve week een vrolijk frupke... Het was echt een enorm verschil in kwaliteit tussen de echo van bij de gyn en die van een VK. Die aqpparaten van de fertiliteitsarts zijn natuurlijk ingesteld voor het bekijken van celletjes!
Hopelijk hoor (zie) je binnenkort inderdaad een hartje kloppen, Saartje! Ik ben hier voortdurend naar toilet aan't lopen met het idee dat ik bloed zal aantreffen. Tot nu toe vals alarm. Het zou de eerste keer zijn dat ik niet overtijd ga... Normaal altijd overtijd. (LF van >16 dagen) Toch 1 positief lichtpuntje: morgen mogen we onze nieuwe auto afhalen! Dan hoef ik niet meer met mijn versleten tuterke te rijden. Ik ben gisterenavond om 23u55 nog de badkamer beginnen poetsen (tot 00u45) ! Dat is toch niet normaal? Ik vond gewoon geen rust en vind het overal zo vuil precies. (Terwijl mijn man altijd zegt dat alles hier kraaknet is) WAT HEB IK TOCH? Gelukkig heb ik volgende week vakantie. Ik ben wat overwerkt denk ik. Heb het altijd veel te druk. Dat is niet gezond!
Hopelijk inderdaad volgende week een mooie echo Saartje. Hou je ons op de hoogte?? Ik droomde vannacht dat ik een test deed en dat ie knal positief was. Daarna vertelden we het aan onze ouders.... Toen ik wakker werd was ik zo blij en ik voelde me ook echt zwanger. Helaas was t maar een droom. Heb nog geen symptomen van ongi maar ook niet van een zwangerschap. Ik durf bijna niet te hopen
Ik hou jullie uiteraard op de hoogte. Of beter nog, jullie komen na het weekend gewoon meeschrijven in het volgende clubje Heel veel succes meiden, ik duim voor jullie!
haha Sophia, dat ken ik. Zulke dromen heb ik ook al vaak gehad, dat ik zwanger zou zijn. Als je dan wakker wordt valt het wel wat tegen. Ik heb zelfs al eens een heel heldere droom gehad van "ons dochtertje en helemaal hoe ze eruit zal zien". Raar hoor! Over een positieve test heb ik nog nooit gedroomd! Misschien is dat wel een teken dat jij eens een testje moet doen?
Dat dacht ik ook Lenamill maar dat durf ik niet denk ik.... Heb ook alleen maar Action testen liggen en die zijn minder gevoelig toch??
Ik heb nog nooit Action tests in huis gehad. Dus geen idee! Ik heb er hier nog een 5-tal liggen, maar omdat hij gisteren zo wit was als sneeuw, ga ik er vandaag geen doen. Misschien morgenvroeg met ochtendurine... Ik ben echt bang om te testen en bang voor weer maar eens een teleurstelling.
Ik testte op 9dpo met middagurine al duidelijk positief met kruidvat 2v5. 11dpo een action test gedaan en die was wel duidelijk, maar minder duidelijk dan die van de kruidvat op 10dpo.
Toch maar even naar t Kruidvat dus. Kon me niet inhouden en een Action test gedaan maar was niet veel op te zien.... Ik heb trouwens wel steekjes in m'n linkerlies sinds gisteren avond en een zwaar gevoel in m'n buik. Iemand herkenbaar???
Ooh spannend sophia en lenamill!!! Hoop het zo voor jullie! En balen boefje.. Wel fijn Dat je weer een stapje verder kan.. Hier zit ik nu 4 en halve week na mijn miskraam.. En 3 weken na men operatie.. En geen tekenen van ongestelheid of iets.. Iemand een idee of testen al zin heeft?
Wat bedoel je Sophia met "er was niet veel op te zien"? Zag je dan een heel vaag streepje of zag je helemaal niets? Dit weekend is echt spannend! Toch denk ik dat je je echt wel anders voelt als je zwanger bent en dat je "moederinstinct" dan al wel zou verklappen dat de test positief zal zijn. Ik voel me helemaal niet speciaal ofzo, dus hier is het misschien niet gelukt. Helaas...
Ik voelde me niet anders hoor, had terwijl ik op mijn paard zat opeens een ingeving van ik moet testen, maar verder nee..
Ik dacht een heeeel licht tuurstreepje te zien maar kan ook indrogen zijn... Ga morgen testen met kV 2v5 maar ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Je hoort zo vaak dat mensen al op 11/12 dpo als een licht streepje zien maar dat had ik niet.
Probeer een foto erbij te doen hoop dat t gelukt is. De ene test is echt omowit (onderste)De ander wilde ik na een uur weggooien en zag ik een licht tuurstreepje. Weet niet of t op de foto ook te zien is....
Nou zeg de kwaliteit van de foto word echt slecht na t uploaden.... Nja misschien zit het gewoon in m'n hoofd