Sophia! Ik doe mijn best om een streepje te zien! Maar ik denk inderdaad dat de kwaliteit van de foto niet zo goed is. Ik heb ook wel vaak na een uur ineens een indroogstreepje of devolgende dag als ik nog eens op de test kijk. Ik denk dat als je zwanger bent dat dat (licht)streepje dan meteen binnen de 5 minuten ofzo al moet tevoorschijn komen. Ik kan het mis hebben hé! Ik heb uiteraard geen ervaring, omdat ik helaas nog nooit zwanger ben geweest. Ik hou het voorlopig nog vol om niet te testen... Ik heb net (samen met mijn mama) heel het huis gepoetst, want ik vier dit weekend mijn verjaardag nog met de familie. 2 weekjes geleden kreeg ik op mijn verjaardag de IUI, dus heb ik het feest verzet om het dat weekend wat rustig aan te kunnen doen. Hopelijk is dat niet voor niks geweest! Vanavond mogen we onze auto gaan halen. Ik ben echt zenuwachtig! Het voelt zo raar dat ik straks voor de laatste keer met mijn klein autootje zal rijden... Ik heb precies een band met de autootje. Ik ga het nog erger vinden als een opkoper mijn autootje komt halen en er voor eeuwig mee wegrijdt! Ik zit hier zelfs moeite te doen om niet te huilen, omdat ik nu al denk aan dat moment. (Ik heb nog leren rijden met dat autootje)
Veel plezier met je auto ophalen lenamill. Grappig hé hoe erg je je aan zoiets 'kleins' kan hechten als een auto. Heb ik soms ook met kleding ofzo dat ondanks dat ik weet dat ik t niet meer ga dragen ik t toch niet weg wil doen haha....
En Al getest lenamill?En hoe rijd je nwe auto? En sophia al opnieuw getest? Ik heb vanmorgen toch maar getest..omowit..pff had gehoopt dat ik nu wel x op natuurlijke manier ongesteld zou worden..ipv weer aan de duphaston te moeten..of weer zwanger te zijn natuurlijk..Ma niet dus..
Ik zit weer 17 dagen na Pregnyl en op dag 15 na de IUI. Mocht normaal vandaag zeker testen, maar ik heb het niet gedurfd. Ik ga morgen ook nog niet testen, want ik doe dan het feest voor mijn verjaardag en wil mijn humeur niet verpesten! Als ik maandag mijn regels nog niet heb, ga ik misschien wel eens een testje doen. Ik heb vandaag enkele keren (net zoals gisteren) hele pijnlijke prikkende steekjes gehad onderin mijn buik. Dus geen zeurderig gevoel, maar korte steekjes en dan is het weer plots weg. Wat dat weer allemaal is, geen idee. Mijn tepels doen ook plots pijn. Fijn weekend nog en ik breng jullie maandag goed of slecht nieuws! XXX PS De auto is zalig, het heeft mijn gedachten afgeleid vandaag. Heb zelfs geen tijd gehad om aan testen te denken.
Mijn test is ook negatief, maar nog steeds geen regels te bespeuren. Mijn temperatuur was deze morgen ook nog altijd hoog... Ik zit nu op 17 dagen na IUI. 19 dagen na de Pregnylspuit. Ik ga altijd overtijd... Elke maand opnieuw... Dus er is nog niks anders dan anders. Heeft iemand een idee waarom ik altijd overtijd ga? De gyn heeft daar geen verklaring voor of wil er niet op ingaan. XX
Wat vervelend dat je overtijd ga iedere maand.. Hoe lang iedere naand of is dat ook nog verschillend? Balen van je negatieve test..
He, balen Sophia! LenaMill, kan het niet dat jou Luteale Fase gewoon wat langer is dan gemiddeld? Leuk dat je een nieuwe auto hebt en jammer dat je afscheid moest nemen van je oude. Mijn nicht had mijn oude auto overgenomen en die heeft het afgelopen week begeven, zij is ook zaterdag haar nieuwe gaan halen dus mijn eerste autootje is nu ook officieel weg. Heb hem niet meer gedag kunnen zeggen, enkel een mooie foto als afscheid
En is dat een probleem? Zo'n langere LF? Of mag ik misschien nog even blijven hopen dat de test de volgende dagen wel positief wordt? (omdat ik een langere LF heb?) Dan is mijn NOD dus ook pas later?
Het rare is deze keer dat ik een hele week met vlagen een ongi-gevoel heb gehad, druk in mijn bovenbenen en onderrug en nu heb ik sinds gisteren helemaal NIETS meer. Ik heb niet eens het gevoel dat mijn menstruatie er nog aankomt. Mijn temperatuur is niet eens gezakt.
Balen Sophia! Hmm wat apart, mijn fert.arts zei toen als je periode langer dan dacht 33? (pin me er niet op vast) duurt zien ze dat als niet aanslaan van de clomid.
je LF kan tussen de 10 en 20 dagen zijn geloof ik. ikzelf heb ook een iets langere dan normaal, ik houd er gewoon rekening mee, en test gewoon na 19 dagen ofzo, alhoewel, meestal ben ik dan alweer ongesteld. heb eigenlijk geen zin om meer negatief te testen dus ik koop ze dan niet in, en dan kan ik ook niet testen! al heb ik er nu 1 nog liggen, omdat ik natuurlijk even moest weten of ik zwanger was of niet (goh, ik zwanger? dat kán nooit..) voor ik aan de provera begon.
Clomid werkt bij mij heel goed. Op dag 11 of 12 van mijn cyclus heb ik met Clomid 50 meestal al een goed eitje. Het is de periode NA de eisprong die bij mij niet 14 dagen is maar eerder 17 of 19 dagen. Maar dat kan dus nog normaal zijn? Bedankt voor jullie reacties! Ik geloof ook nooit dat ik ooit een positieve test ga hebben... Pff
Hey dames, ik lees dat er hier een aantal ook provera hebben geslikt. Ik heb een kuur van 5 dagen moet doen van mijn gyn. dus 5 pillen. Zaterdag de laatste dag van mijn kuur, had ik enorme menstruatiepijn.. gisteren ook nog maar ook lage rugpijn. En vandaag echt felle lage rugpijn.. Gelukkig moet ik zittend werken want zou niets actiefs kunnen doen. Zaterdag had ik dit niet want ik had nog het huis gepoetst en alles en was na het poetsen in bed gaan liggen omwille van de menstruatiepijn. Ik dacht dezemorgen op het werk dat het dus echt zover was en dat ik mijn menstruatie zou hebben, maar nog steeds niks.. Wel héél vervelend dit! Ik mag meteen beginnen met clomid100 en ik word opgevolgd door mijn gyn. Eventjes kort mijn verhaal, ben sinds september gestopt met de pil, heb sindsdien 1 keer mijn menstruatie gehad (natuurlijk), 1 december 2014.. De gyn heeft gezien dat ik toen ook een eisprong heb gehad, ik heb dus 4 of 5 eisprongen per jaar.. ik heb niet echt alle symptomen van pcos, maar ik behoor wel tot de groep omdat ik zo lange en onregelmatige cyclussen heb. Ik mocht na bloedonderzoek (niet zwanger en geen eisprong) beginnen aan provera, en daarna met clomid100! Ik hou mijn hart al vast voor alle bijwerkingen.
@ Viveluna: Start je meteen met Clomid 100? Moet je niet eerst Clomid 50 proberen? Soms is dat namelijk al voldoende. Ik had met Clomid 100 overstimulatie (3 groeiende follikels = cancel cyclus). @ iedereen: Ik ben vannacht ongesteld geworden. Nu dus duidelijkheid: mijn LF is dus altijd 17 dagen. (en niet 14) Volgende ronde schuif ik mijn nod 3 daagjes op. In cyclussen zonder clomid en pregnyl heb ik wel netjes 14 dagen na de eisprong mijn regels. Ik denk dat het de pregnyl is die mijn LF langer maakt. Ik ben niet droevig hoor. Vol goede moed naar een nieuwe ronde hé! XXX
He balen Viveluna, want hoe je het wend of keert, het is niet leuk gelukkig wordt je al vrij snel geholpen! Ik moest perse 1 jaar afwachten van de huisarts. Provera krijg ik meestal 10 dagen, en ik werd eigenlijk telkens vrij snel ongesteld erna, paar keer tijdens de tabletten al. Mocht dat niet gebeuren moest ik iets van 10 dagen na laatste tablet op controle komen Clomid heeft bij mij nooit echt bijwerkingen gegeven, ondanks dat er genoeg andere verhalen hier rond gaan van anderen misschien had ik geluk misschien zei m'n vriend dat ik normaal bleef om me niet te kwetsen... Succes in ieder geval en welkom!
Hallo dames, ik ben sinds november gestopt met de nuvaring en sindsdien nog niet ongesteld geworden (13 weken). Al wel bij de ha geweest, maar die wilde alleen even de geschiedenis doorspreken. Nou wist ik daar eigenlijk niet zoveel meer van na acht jaar anticonceptie. Moet nu nog drie maanden wachten. Ik begin zelf toch te denken dat er misschien iets aan de hand is. Mijn temperatuur heb ik een tijdje bijgehouden en daar zit wel enig patroon in: zo'n 11 dagen hoger (> 36.5) en dan weer zo'n 11 dagen wat lager (<36.4). De ha heeft er niet eens naar gekeken. Weten jullie nog hoe dat bij jullie zelf was? Ik ben misschien niet helemaal op de goede plek maar ik kan weinig actuele topics vinden of bij vergelijkbare verhalen hoe het is afgelopen. Groetjes en succes allemaal, Caroline