PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Fijn dat ze goed de tijd heeft genomen Lenamill en dat er een mogelijke oplossing is... Hopelijk is die kijkoperatie niet eens nodig :)

Hier heb ik denk ik gister m'n eisprong gehad dus zaterdag en vandaag in ieder geval geklust:) heb niet veel hoop voor deze laatste ronde Clomid. Maar rond de 15e weet ik meer. Succes allemaal. Hopelijk weer een paar mooie testen deze maand...

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje LenaMill, dat ze nu pas die link legt! Wel heel fijn dat ze je eindelijk serieus neemt!

Succes Sophia!!

Hier goed nieuws, na een heftig weekend met veel bloedverlies en stolsels is bijna alles weg. Ik hoef geen curettage morgen!!

Wij gaan een rustpauze inlassen en een ronde overslaan. Normaal duurt het 4-6 weken tot je weer ongesteld bent maar ik gok dat het wel langer zal duren. Moet ik toch weer gaan nadenken over wanneer aan de bel te trekken...

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    fijn dat er vooruitgang in lijkt te zitten bij je Lena, en een gesprek gehad waarbij je je geen nummertje voelde.

4. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Heb het even een nachtje laten bezinken.
    Wéér een ronde naar de galamiezen.
    Wéér een ronde niks.
    Zucht.

Gisteren stonden de FM en HSG op de planning, bij de FM werd al vrij snel duidelijk, dat deze ronde afgebroken zou worden.
    veel te veel follikels gegroeid, waarvan toch al 8 boven de 14mm waren.
    HSG mocht ik door laten gaan, maar ik had al buikpijn (goh, alles zat in verdrukking...) het zou dan alleen maar extra pijn doen, met kans dat ze geen goed beeld kregen, en ik zou niet gelijk van de extra vruchtbaarheid gebruik kunnen maken.
    Dus ik heb deze maar laten vallen, en nu wachten op een eigen menstruatie... of over 3 weken weer voor provera bellen.

Ik ga maar weer even terugtrekken, weet niet wanneer ik weer post hier.

5. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lenamill: fijn dat je een goed gesprek heb gehad en dat er wat vooruitgang is..

Knutselkitty: ach meid het zit je ook niet mee.. Dikke knuffel en neem je tijd..

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ooh knutselkitty: Dat zijn veel follikels! Als je nu in het IVF-traject had gezeten waren de follikeltjes niet voor niks. Zo frustrerend he! Moeilijk om er nog in te blijven geloven. (Bij mij alleszinds toch!)

Als IUI 3 en 4 ook niet lukken, wordt het een kijkoperatie en daar zit ik niet echt op de wachten... Pff

7. Annejo

Annejo Niet meer actief

Welkom prinsesbelle!

Lenamill,,gelukkig weer iets vooruitgang..

Knutsel....pff zit ook niet mee he...heele dikke knuffel van deze kant!!!

Hier beginnen de bijwerking van de duphaston alweer,, lekker kortaf naar vriendlief en af n toe een jankbui...hopen dat de clomid meevalt! Volgendeweek lekker een sauna bezoekje staan! Hoop alleen dat ik dan niet giga ongesteld ben:) dat t ergste dan al is geweest:) vriendlief was al aan t rekenen,,als je nu duphaston hebt en dan en dan ongesteld bent,,dan moet ik het rustigaandoen met balenjaarmarkt! (Dorpsfeest) ik zei inderdaad,, en toen kwam er een heeeeeel erg diepe zucht..
    En natuurlijk gelijk weer ruzie :(

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    o my god Annejo,
    Wij zijn praktisch buren van elkaar! Ik ben van Mol, jij van Balen?

Hoe grappig! In welk ziekenhuis loop je? Als je liever een privéberichtje stuurt...

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Knutselkitty: Waar ik ineens aan denk. Toen ik de HSG kreeg zei de gyn dat ik die ronde zelf EN de ronde erna moest overslaan. Als je nog wat contrastvloeistof in je baarmoeder zou hebben zitten, zou dat schade kunnen aanrichten aan een vruchtje... Eigenlijk is het nu dan toch ideaal om die HSG te laten doen? Je moet deze ronde toch overslaan... Over extra vruchtbaarheid na de HSG werd niet gesproken bij ons. Denk er eens over na.

10. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hsg wordt hier alleen op maandag gedaan, zou extra veel pijn doen naast de pijn die ik al heb van m'n megadozijn follikels, die ook half in de weg ervoor zitten.

En ze waren de hsg en IUI in zelfde ronde van plan, dus hier maken ze er geen probleem van

11. Annejo

Annejo Niet meer actief

wij mochten na die kijkoperatie(waar ze ook mijn eileiders hebben gespoeld) ook gewoon proberen,,heb het nog gevraagd..
    gaan ze je nu nog rond laten lopen dan met die pijn?? Hoop dat t snel beter gaat! Dikke knuffel!

Lena heb je een privebericht gestuurd

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik merk dat veel gynaecologen blijkbaar andere visies hebben over bepaalde dingen. Ik heb al spijt dat wij de twee rondes na de HSG dan niet benut hebben... Langs de andere kant was het dan waarschijnlijk ook niet gelukt zalle, want mij eileiders waren al heel mooi open. Niks verklevingen in de eileiders. Het zou wel kunnen dat ik verklevingen of endometriose heb rond mijn eileiders en eierstokken aan de buitenkant. Daarom dat ik na nog 2 mislukte IUI's een kijkoperatie zal krijgen. Ik HOOP echt dat het NIET zo ver hoeft te komen!!!

De inseminatie deed vandaag enorm pijn. Ze hebben zelfs een klemmetje nodig gehad omdat ze dat dunne slangetje zelfs niet door mijn baarmoederhals kregen. De vorige twee keren was het zonder dat klemmetje. Het deed vandaag ongeveer evenveel pijn als de HSG...

13. Annejo

Annejo Niet meer actief

Hee dames!

Hoe gaat t nu met jullie allemaal?

Hier gisteren laatste duphaston..hoop dat ik snel ongi ben!

Fijne dag vandaag! En voor de meesten :) bijna weekend!! Ikzelf mag morgen ook nog werken blegh!

Xx

14. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik hoop t ook voor je Annejo. Je had eerder duphaston gebruikt toch? Bij mij duurde t heel lang na de laatste tablet:( hoe was dat bij jou de vorige keer??

Hier is t wachten weer begonnen. Ga dit weekend met collega's naar een beurs in Kortrijk. Dus morgen nog ff werken en dan gezellig weg :) pffff wachten duurt altijd zo lang....

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hoi dames,

Hier morgenvoormiddag ook nog werken en dan weekend.
    EINDELIJK! Ik ben zo uitgeput! Gisteren (dag na IUI) was erg hectisch. Van 8u30 tot 15u weggeweest voor een bijscholing (60 km van huis) en dan van 15u30 tot 20u30 direct thuis beginnen werken op praktijk. pfff, ik viel bijna in slaap en had hoofdpijn.

Ik heb dus nog geen tijd gehad na de IUI om te rusten of om erbij stil te staan. Vandaag heel het huis gepoetst en nu voor mijn werk bezig, want straks van 16u tot 20u weer patiënten. Ik kijk gewoon uit naar zondag. Ze voorspellen lenteweer! Zalig!

Fijn weekend allemaal!
    X

16. Annejo

Annejo Niet meer actief

@sophia,, jaa heb eerder duphaston gebruikt.. De eerste x werd ik na 4 dagen ongesteld,, daarna werd ik tijdens de tabletjes al ongesteld bij dag 6 ofzo,, en nu heb af en toe buikkrampen maar nog nix te zien! Hoop niet dat t te lang duurt..

Want inderdaad wachten duurt altijd te lang!! Helemaal als je bijna mag testen zoals bij u ;)

En lenamill extra genieten dan van het mooie weer!!

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Alles goed met jullie?

Ik zit hier op dag 7 na IUI. Begin steeds zenuwachtiger te worden, maar voel niets bijzonders...

Ik denk dat ik vooral nerveus ben, omdat ik bang ben voor de kijkoperatie. Hierna nog slechts 1 IUI en dan operatie...:(

18. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend lenamill hopelijk nog een week wachten!

Hier ongesteld geworden, dus op naar volgende week maandag. Ben benieuwd wat we dan te horen krijgen over het vervolgtraject.

19. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik snap je gevoel Lenamill, als je die operatie zou kunnen vermijden...

Vandaag ben ik voor het eerst weer gaan werken, we hadden sowieso vakantie afgelopen week. Het is best wel confronterend, de meeste collega's weten nu ook wat er is gebeurd. Afgelopen week is de eerste van de 3 vader geworden, van een tweede kreeg ik het vrolijke bericht dat ze een meisje verwachten. Ach, we gaan door...
    Ik blijf ook nog steeds vloeien, nu al bijna 2 weken. Ik word er echt gestoord van, hopelijk is het snel afgelopen want dan kan ik dit ook gewoon afsluiten voor mijn gevoel.

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ saartje: Dat is waar! Je moet verder kunnen hé! Hopelijk stop je gauw met vloeien, zodat je er niet elk uur aan herinnerd wordt. Lijkt me enorm moeilijk om mee om te gaan! Ook heel frustrerend dat andere collega's dan zo'n happy berichtjes sturen. Als ze weten wat jij hebt meegemaakt, denk je normaal gezien toch eerst na voor je zo'n bericht verstuurt.

@ Boefje: jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk bevalt het vervolgtraject je! Waarschijnlijk IUI? Wat denk je zelf dat ze gaan voorstellen? Een kijkoperatie?

XXX

Deel Deze Pagina