@lets: kan ik me heel goed voorstellen.. Voorheen was dat in het ziekenhuis bij ons ook dat je dan nog tussen de zwangeren zat.. Nu hebben ze het verandert naar een aparte afdeling.. Dus de mensen die bezig zijn met zwanger raken zitten ergens anders.. Erg prettig moet ik zeggen.. Dikke knuffel! @ahl: ik zit nu op 6dpo heb wat ongi krampjes en lage rugpijn en borsten zijn wat gevoelig maar ja zegt allemaal niks.. we wachten rustig af @benthe hopelijk weet je de volgende fm wat meer..
Nou bij de gynaecoloog geweest, t was er dus nog nie allemaal uit. (vruchtzakje en vruchtje wel, maar nog wat restweefsel) A.s. zondag nog een kuurtje cytotec. Feest dus..ahum...Volgende week vrijdag op nacontrole. Dan is het cirkeltje rond, dan zit ik bij de gynaecoloog waar ik ooit (een jaar geleden) begonnen ben met het hele traject toen ze pcos contstaeerde. (alleen toen zat deze gynaecoloog nog net als wij in een ander ziekenhuis...stom toeval dus) Maar goed kan het dus nog steeds niet afsluiten en als het over een week nog nie goed is curretage. Hoop ik niet want dan mag ik een week nie zwemmen en over twee weken gaan we op vakantie en daar MOET ik zwemmen!
Jee, wat naar Lets! Het komt vast gauw goed, zodat jij dit alles kunt afsluiten en daarna heerlijk -zwemmend- tot rust kunt komen op vakantie!
Oh lets, wat een stom nieuws, hopelijk is die curretage niet nodig, want niet kunnen zwemmen op vakantie, is natuurlijk geen doen! Over het tussen de buikjes zitten, vind ik dan wel slecht van jullie ziekenhuis/kliniek. Als ik om half 9 afspraak heb, moet ik even tussen de buikjes zitten, alles na half 9 mag ik altijd doorlopen naar de kamer waar ik geholpen ga worden (controles is voor mij standaard kamer 5 ) Succes met je meting Catmommy! xElles, fijn dat je ongesteld bent geworden, toch ietsje sneller dan vorige keren maar nogsteeds erg lang.. Hier alweer 3 dagen geprikt door vriendlief. het is nog een beetje afstemmen hoe we het beiden prettig vinden, maar dat komt denk ik wel goed
Ja 11 dagen na kuurtje dit keer! Vorige keer 12 dagen, keer daarvoor 9. Ik lag echt krom van de pijn vanmorgen! Stoer van je vriend dat hij het doet. De mijne valt flauw als ie ook maar een naaldje ziet! Dus mocht het zover zijn dan moet ik het toch echt zelf gaan doen
@benthe: wat goed op dag 8 al resultaat! @lets: jammer dat nog niet alles er uit is.. succes zondag! @truelove: spannend hoor, je hebt de helft van de lf er alweer op zitten bijna! @hier: helaas op dag 13 nog geen groei van eitjes. Wel was het vlies iets dikker, 5mm bijna. Ik moet dinsdag weer terug, dag 17. Is er dan nog niks te zien dan vrijdag op dag 20. Is er dan nog niks dan wordt ie afgebroken...
@lets: had voor je gehoopt dat je verder kon gaan.. hopelijk helpt het nu en hoef je geen curettage te krijgen @ catmommy: balen dat er nog niks te zien was! Ik ga voor je duimen.. En ik zit nu 6dpo.. Nog 8 dagen tot ik kan testen.. Krijg mijn banner niet goed haha
Ja ik ook, heb er echt de balen van. Zag het echt even niet zitten vanmiddag. Maar probeer zoveel mogelijk bezig te zijn
Zit nu op dag 6. Heb dit nog nooit meegemaaakt.Nu kan het zo zijn dat ik niet ongesteld ga worden. As maandag gaan ze mijn baarmoederslijmvlies checken als er nog geen bloed gespot is. Als dat minimaal is mag ik beginnen met clomid. Heb ook erg gespannen borsten, ook nog nooit gehad. Maar dat kan er ook bijhoren blijkbaar. Ach zo blijft t spannend. Mag je op 3 of op dag 5 beginnen met de 150? Wij lopen dan waarschijnlijk eongeveer gelijk!
Hey meiden! Mag maandag cd9 voor het eerst voor FM. Overigens mag iedereen hier voetbal kijken hoor! We zetten dat tv buiten en ik heb zelfs oranje outfit voor mij en vl Gehaald en 20mtr. Oranje vlaggetjes. De fondanttaart Die ik altijd maak voor verjaardag heeft dit jaar een oranje thema.... Maar er heeeft idd nog wel geteld 1iemand aangegeven dat hij voetbal wil kijken en als dat hier is hij dan te laat thuis is (vindt hij) de overige 20genodigden geven allemaal aan dat ze blijven tot het einde ! Maar goed....het zal wel wat mijn zus doet...ze weet niet wat ze mist! Ik weet wel ik me nu ook niet meer in allerlei bochten ga wringen om op een van hun verjaardagen te komen .
Hey meiden, ik hoop dat jullie hoop krijgen door mijn berichtje en dat het niet steekt. maaaar vanmorgen hadden wij de eerste echo. De dokter zei dat het er heel goed uit en zei 99 % dat dit goed komt. We zij geen patiënt meer en mogen naar de gewone verloskundige. We zijn zo gelukkig. Al blijft het spannend. gun jullie dit ook zo, blijf voor jullie hoper hoor.!
Ah Vissie, wat geweldig!! Fijn meid, gefeliciteerd. Linda, ik begin op dag 3 met 125mg. 50 en 100 deden niets, met 150 had ik 3 eitjes. Daarom nu er tussenin proberen. Ben benieuwd!! Ben er wel een beetje klaar mee dat het steeds niet goed is.