PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    @ Wivine, ik was altijd wel blij als ik eindelijk weer eens ongesteld was, dan hield mn moeder eindelijk weer even op met zwangerschapstesten op te dringen, alsof ik de nieuwe heilige maria was, zonder man zwanger worden... ;)

@ Sophia en Annejo, spannend! ik duim voor jullie :)

@Lena, ik snap denk ik te weinig van het belgische systeem, maar succes met je gesprek in ieder geval!

Hier, ben eergisteren ongesteld geworden, gisteren op controle geweest, was niet helemaal schoon, maar goed genoeg om weer een cyclus te mogen starten, vandaag weer spuiten.
    HSG kan door ongelukkige val van pasen deze cyclus, en vermoedelijk volgende cyclus niet doorgaan, dus ik ontkom er weer even aan

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Gisteren een rotmoment gehad. Ik ging even gezellig kleren passen met mijn man. Het was gezellig tot ik een oud-vriendin tegenkwam die ondertussen een dochtertje heeft van 5 maanden.
    Ik had haar zeker 10 jaar niet meer gezien. Natuurlijk hebben we gebabbeld, maar WAAROM moet zij weer vragen of wij aan kindjes gaan beginnen? Heel onze dag weer verpest. Om niks te laten opvallen heb ik haar geantwoord dat ik eerst carrière wil maken. Zij zat heel de tijd te spreken over haar dochtertje en de doop die er bijna aankomt en dan noemde ze iedereen van ons groepje van vroeger op die tegenwoordig al een baby heeft of zwanger is! Ik had er echt nood aan zalle... PFFFFF

Morgen weer naar de gyn. Ik ben weer eens benieuwd. Mijn man neemt nu al 3 dagen Flixar. Een voedingssupplement dat de morfologie van de zaadjes zou kunnen verbeteren. Ik hoop echt dat het bij ons eens mag lukken binnenkort, want we hebben de ene crisis na de andere. Ik heb soms schrik dat we uit elkaar zouden groeien...

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Niet leuk inderdaad LenaMill!

Ik ben er eigenlijk vrij open in dat er wat aan de hand is, gisteren familiefeest gehad met de schoonfamilie en toen bleek iedereen van de mk af te weten. Toen kreeg ik dus ook te horen dat het bij een van de nichtjes niet wil lukken en dat er een aantal ook een mk hebben gehad. Eigenlijk is het dan wel fijn om te weten dat je echt niet de enige bent.

Je hoeft daarom niet in details te treden maar ik zeg tegenwoordig wel sneller dat we al bij een arts liepen. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die er slecht op reageerde, integendeel, mensen begrijpen dan juist goed dat je niet moet pushen.

Een collega van mijn man (mannen onder mekaar natuurlijk) lachte die vragen altijd een beetje weg met de vermelding dat ze heel hard aan het oefenen waren.

Net met afvegen weer wat bloed gespot, ik hoop dat ik echt ongesteld ben dan kunnen we verder!

4. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Zo wij hebben een weekendje Venetië achter de rug , een welkome afleiding na de laatste heftige weken.. Gisteren mijn laatste pilletje provera genomen.. dus kom maar op!! Heb tegen mezelf gezegd dat het waarschijnlijk pas zondag komt, anders zit ik weer zo te wachten..

De Duphaston kuur van een maand geleden leverde namelijk niets op:(
    @LenaMill , lastig is dat he! Wij zijn in het begin te open geweest over dat we eraan gingen beginnen, niet wetende dat we deze molen moesten doorlopen, dus de vragen nu zijn hoelang duurt het nog? *leuk*

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat is inderdaad niet leuk Wivine,
    Bij ons weet van de familie niemand (buiten onze ouders) het. Zelfs mijn broer en schoonzus weten van niks. Ik vind dat zalig. In de familie vraagt niemand ernaar. Ze zullen wel een vermoeden hebben hoor... Ik vind het echt zalig dat ze zwijgen!
    Onze kameraden daarentegen, die hebben allemaal al een kindje rondlopen. Zij vragen er wel regelmatig naar, maar dan zeg ik duidelijk dat ik eerst carrière wil maken. Zo zwijgen ze weer een half jaar.

Ik kom net van de gyn. Links 2 groeiende eitjes: 13mm en 11 mm. Ik moet donderdag terug op echocontrole en ook bloed laten prikken. Afhankelijk van wat ze donderdag vaststellen is het dus zaterdag of zondag (met Pasen) IUI nummer 4! Hopen op een goed paasei (of 2 paaseieren)! :D Als deze poging niet lukt, wil de gyn gaan kijken (kijkoperatie). Pfff daar kijk ik al zo tegenop! Ik heb wel het gevoel dat we deze keer een goede kans hebben. 2 eicellen en aan de linkerkant! Ik heb links nog nooit een eisprong gehad, zo lang ik bij de gyn loop. Misschien kan mijn linkereileider de eitjes wel beter opvangen dan de rechter eileider. Mijn man neemt bovendien Flixar in om zijn zaad beter te maken. De gyn heeft gezegd dat dat een goed voedingssupplement is voor de man. We bekijken het deze maand positief! Ik zie het zitten en ik denk dat het wel eens zou kunnen lukken! Voorgevoel...dat ik nog nooit gehad heb. Meestal ben ik een pessimist.

6. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Ik ga voor je duimen !!

7. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik hoop voor je Lenamill! En de rest natuurlijk ook, jullie zijn al zo lang aan het proberen.

8. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lena ik hoop voor je dat je een goed of 2 paasei heb:)

Wivine: hopelijk helpt dit wel en komt je ongi heel snel zodat jullie er ook voor kunnen gaan!

Hier moet ik begin volgende week ongesteld worden. bah zie er nu al tegenop.

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik zou jullie allemaal toch nog eens echt willen bedanken voor jullie steun! Zonder dit forum was ik er misschien al lang mee gestopt. Het doet echt deugd om met lotgenootjes te kunnen spreken!
    Jullie zijn de enigen die echt begrijpen wat we doormaken. Dat begrijp je alleen maar als je dat zelf hebt meegemaakt, zeg ik altijd!

@ Pinac: alles goed met jou en de twee ukjes?
    @ Wivine: Ik duim ook voor jou hoor!
    @ Boefje: Ongesteld worden is inderdaad helemaal niet leuk. Maar ik zie het tegenwoordig niet meer als een mislukte poging maar als het begin van een nieuwe kans, en dan kan ik het iets beter verdragen.

Jullie ook veel succes allemaal en niet opgeven voor er een ukje onderweg is hé! ;)

10. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Het meepraten op het forum helpt ook zeker!

Merk dat ik erg onzeker wordt van dit alles, waarom werkte de duphaston niet ? Zou dit nu wel werken? Etc etc . Helaas kan er niets anders gedaan worden dan wachten:) ik lees verhalen van 3 dagen wachten tot 10... Zucht.

11. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Wachten is stom, irritant en niet leuk.. maar helaas.. ;) wachten is een groot onderdeel hiervan..

Hier alweer bezig met het toewerken naar de eisprong, vrijdag gaan ze kijken of er al wat moois aan het groeien is.
    en dan na 4 maanden wachten, de IUI die beloofd was :) als ie nu wéér niet door kan gaan ga ik boos worden ;)

12. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Nee is zo.. Maar ook omdat het de vorige keer niet kwam.. Spannend!

Ik ga ook voor jou duimen @knutselkitty !

13. Annejo

Annejo Niet meer actief

lenamill fijn dat je wer wat positiever er tegen aankijkt!! Komt goed! Hoop op 2 mooie eitjes voor u!!

Wivine ooh fijn!! Venetie!! Goed dat je ff tot rust bent gekomen :) nu maar hopen dat je snel ongi bent!!

En saartje? Hoe is t met jou? Al ongesteld?

En knutselkitty ik duim voor je!! Zou stom zijn als de iui nu niet door gaat!! Dan zou ik ook boos worden ;)

Boefje succes ermee!zie er ook altijd tegenop.. vind t zo'n gedoe,,al ben ik nu soms blij da ik t eindelijk weer ben..ookal is dit van zeer korte duur ;)

Sophia hoe is t bij jou?

Ik probeeeer er nie teveel "mee bezig" te zijn maar vind dit onmogelijk...stond vanmiddag al bij kruidvat voor de testen zou ik er een paar meenemen? Maar dan ga ik te vroeg testen en word ik blij met een dood vogeltje door die pregnyl

achjaa...hoe is t verder bij jullie? Onze honden hebben de kippen gevangen :s helaas hebben de kippen het niet overleefd...waaah wat was ik boos!!

14. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Ja @annejo het was heerlijk!!

Owjee net op het toilet ( vies praatje ) veeg ik roze afscheiding af.. Is dit nu dag 1 van m'n menstruatie? Ivm clomid erg belangrijk.. Of moet het echt losbarsten?

15. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Correctie menstruatie is het verkeerde wordt na provera.. Onttrekkingsbloedig .. :)

16. Annejo

Annejo Niet meer actief

Mij is altijd gezegd dat de eerste dag met echt bloed als dag 1 word geteld :)

17. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam

Dus helderrood dan toch? ;) oo laat het doorzetten!

18. Annejo

Annejo Niet meer actief

Ja donker rood of helderrood als t ma echt bloed lijkt en niet meer op afscheiding ;)

19. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam

Thnx dit is dus niet dag 1 :)

20. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hier rekent het ziekenhuis na 6uur smiddags als volgende dag
    En met Clomid mag je ook op dag 5 beginnen bijvoorbeeld :)
    Hopelijk is het doorgebroken, kan je eindelijk met medicatie beginnen :)

Deel Deze Pagina