PCOS - zonder andere 'symptomen' deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xElles, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam

Oke! Dat wist ik nog niet..

NEE helemaal niets op het rozige na.. Toch gaat dan gelijk door mn hoofd, het zal toch niet een innesteling zijn.. Terwijl ik wel beter weet.. Geduld geduld..

@annejo kippen gevangen?? Dat worden geen paaseitjes dan:(

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    De echocontrole viel wat tegen vandaag. Het dominante eitje is van 13 mm naar bijna 15 mm gegaan op twee dagen tijd (trage rijping). Het tweede eitje is gekrompen, van 11 mm naar 9 mm.
    Nu moet ik zaterdag nog eens op FM komen en dan weet ik eindelijk pas wanneer de IUI is.

Rijpen jullie eicellen soms ook zo traag? Bij mij groeiden ze voordien altijd snel: minstens 2 mm per dag! Waarom nu amper 1 mm per dag? Of zou een trage rijping beter zijn voor de kwaliteit van de eicel?

@ Wivine: Nog steeds geen rood bloedverlies? Of ondertussen wel?

@ Annejo: oei, ocharme die kippen! Hoe gaat het voor de rest met jou?

3. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    @lenamill vervelend dat het tegenviel! Hopelijk snel meer duidelijkheid!

Nee nog steeds niet.. PF waar komt dat roze van gisteren vandaan? Soms zou ik zelf een echo apparaat willen hebben:) Kan ik alles in de gaten houden....

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ LenaMill, geen idee of dat het kan zijn. Heeft de gyn verder trouwens wel genoeg tijd voor je genomen of was het snel even eitjes kijken?

@Wivine, irritant he! hopelijk snel duidelijkheid :)

Hier ook onduidelijkheid troef. Nog geen menstruatie maar weer hetzelfde slijmerige bloedverlies wat ik ook had aan het einde van het bloeden bij de mk. Gerommel, krampen maar niet het bekende ongesteldheids gevoel. Blèh!

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    He balen dat het een tegenvallende FM was Lena, maar zaterdag komt dat vast wel goed :)
    soms zijn ze wat lui ;)
    als het nu iedere maand lui was, zou ikzelf me pas zorgen gaan maken

Wivine, raar dat roze dan, hopelijk komt er snel zekerheid voor je, want dit is niks natuurlijk!

Morgen heb ik controle, hopelijk heb ik nu weer eens een mooie groei, en is die cyste die er zat niks geks gaan doen.

6. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Nou we hebben allemaal onduidelijke dagen !
    @Saartje vervelend zeg!

Snap er echt niets van , heb alweer het hele forum gehad, maar een zwangerschap lijkt me zo onwaarschijnlijk.

@knutselkitty, ik hoop het voor je!

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Saartje: nee ze had weer geen tijd, FM was snel even tussen twee operaties door. Ze had haar operatieoutfit nog aan. Griezelig, als je weet dat ik zelf na een 4e mislukte IUI ook een operatie zal krijgen... Pfffff

8. Annejo

Annejo Niet meer actief

Pff saartje!! Vervelend zo..hopen dat t snel doorbreekt nu!!

Lenamill ik heb ook last van trage eierstokken..hoogstens 1 per dag.. en t wisselt elke x..ene x sneller nu waren ze heel traag..

knutsel ik duim voor je!!

En wivine succes met de onduidelijkheid..

en indd arme kippen:( hele tuin lag vol veren dus.. pff stomme beesten snap er nix van! Ging elke ochtend samen met de hondjes kippenvoeren en dan doen ze nix..en dan als je niet thuis bent slopen ze de ren..en gevolg kennen jullie :)

9. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Pf, zucht nog steeds geen doorbraak hier, wel de rozige afscheiding maar thats iT. Gyn gebeld en moet afwachten tot na de Pasen..

Tja gelukkig heb ik een Paasbrunch georganiseerd voor heel de familie en maak ik alles zelf ( mede door een glutenallergie) ik ga dus maar eens flink een de bak!!

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat is vervelend, Wivine! Dat je nog moet afwachten. Dat wachten, wachten en nog eens wachten kennen wij allemaal al goed! PFFF, helaas!

Hier zaterdag nog eens echocontrole. Hopelijk is dat ei tegen dan nog wat willen groeien, want uit mijn bloedresultaten kon de gyn afleiden dat het nog helemaal niet rijp genoeg is! ZUCHT!

Zou het kunnen dat een ei stopt met groeien, als het rond de 15 mm is? Of groeit het dan altijd wel door tot >18 mm? Ik vroeg het gisteren telefonisch aan mijn gyn, maar ze gaf weer een vaag antwoord waar ik niks aan had. Ze zei: het ei ZOU moeten doorgroeien... JA! Bedoelt ze dan dat de groei wel kan stoppen?

XXX

11. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mmm, ik zou dat toch interpreteren als, "in principe groeit het door maar ik kan geen garantie geven dat dat ook zo is"...

Nog steeds geen menstruatie, hier, ik heb de huisarts gebeld om te vragen wat ik kan verwachten. De assistente overlegt vanmiddag met de huisarts en belt dan terug.

12. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    ik had een hele uitleg over eigroei geschreven, druk op post en TADAA alles weg.

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    oooh, knutselkitty! Wat jammer! haha, zo'n dingen maak ik ook altijd mee. Ik wacht wel af, wat de gyn morgen ziet op echo. Ik voel nog altijd niks. Normaal gezien voel ik rijpe eicellen heel hard zitten, pijnlijk bij gaan zitten en opstaan. Nu voel ik helemaal niks. Kan ook te maken hebben met het feit dat de dominante eicel nu plots (voor de eerste keer) uit de linker eierstok zal komen! Misschien voel ik het alleen rechts. Ik heb 10 jaar geleden een appendicitis gehad en die appendix zat ook rechts... Misschien een link? Dan heb ik nu wel een betere kans als deze eicel effectief rijp genoeg wordt en uit mijn linker eierstok springt!

14. Annejo

Annejo Niet meer actief

Hahah heb ik ook al vaak gehad knutsel!! Maar hoe is je afspraak geweest vandaag? Of heb ik er overheen gelezen?

Lena succes morgen!

Fijn weekend allemaal!! Xx

15. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Haha, ik zal nog eens een poging wagen :)

Lena, het kan zijn dat je ei even lui doet, maar boven 14mm zou deze niet meer kunnen krimpen.
    aangezien ze dit weinig tot nooit bij je heeft gezien, zal ze wel die bewoording gebruikt hebben.

Hier was mijn cyste weg (yay) maar nog geen groei, dus dinsdag terug

16. Annejo

Annejo Niet meer actief

Oohh das toch al iets positiefs;)

En lenamil?

En de dames die ongesteld moesten worden? Zet t Door??

17. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wat een rotdag!

Ik moest terug op FM in ziekenhuis, maar bij gyn van wacht. Het klikt echt niet met haar. Ze zei dat ik rechts een follikel had van 21 mm, maar dat is die CYSTE! Ik heb toen gezegd dat dat die cyste is en dat ze al 2 keer pregnyl hebben gegeven omdat ze die cyste als follikel aanzien hadden. Die begon toen zo wat slecht gezind te antwoorden: "ja, waar zat er dan iets, want ik zie niks boven de 12 mm zalle!" Ik zei "is die van 15 mm dan plots gekrompen?" Geen antwoord... Conclusie: ofwel is eisprong al geweest (wat ik niet verwacht aangezien mijn bloedresultaten van donderdag nog helemaal niet goed waren), ofwel groeit er niks meer... Nu moet ik weer Clomid bijnemen, maar weet niet hoeveel. Ik heb net weer bloed moeten laten prikken, door een lieve vroedvrouw en het lukte niet goed. Ze prikte tegen de wand van een ader waardoor dat spuitje vacuum getrokken is en het deed echt pijn. Ik ben door al de emoties erbij ook nog eens beginnen wenen. PFFFFFFF Ben ik nu echt geboren voor het ongeluk??

18. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Jeetje @lenamill niet leuk!!

Hier helemaal niets meer Na dagen licht rozige afscheiding , tegen beter weten in test gedaan, negatief (Duh) dus ik ga maandag weer bellen..

19. Annejo

Annejo Niet meer actief

Pff lenamill niet leuk...kopop!!

Hier iets raars..donker waterig bloed bij afvegen na toilet bezoek..had dit ook vlak voor me miskraam..afwachten maar..kan donderdag pas testen.. :s

20. Annejo

Annejo Niet meer actief

Als ik al nie gewoon ongesteld word..wat raar zou zijn want dan is me lf ma 10 dagen..of 8 als je 36 uur na pregnyl rekent..

Deel Deze Pagina